Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Polmanovic

Vanavond
Villareal - Malaga 1
Getafe - Levante 1X
Odds: 1.73
Stake: €10,-
Winnings: €17,30
________________________________________
Morgen
Cardiff - Arsenal 2
Everton - Stoke 1
Odds: 2.62
Stake: €7,50
Winnings: €19,68
________
Nac - Groningen X2
Heracles - Utrecht X2
Odds: 2.78
Stake: €7,50
Winnings: €20,86
________
NEC - AZ 2
Odds: 1.90
Stake: €10,-
Winnings: €19,00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar polmanovic
Country flagpolmanovic in 29-11-2013 17:50 Leden topics
in 29-11-2013 17:50 Leden topics
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goeie tip. Ik neem de -0.25 om toch iets meer zekerheid te bieden. (y)
0 Vind ik leuk's

Valladolid- Villarreal
1x2 FT
Pick: Villarreal
Max bet
1.90 * 5

Carpi FC- Ternana
1x2 Live Betting[0:0]
Pick: Carpi FC
2.15 * 5

Bet accepted, ticket #73909768
Juve Stabia- Pescara
1x2 Live Betting[0:0]
Pick: Pescara
2.25 * 5
Pescara tot de 85ste min 1-0 voor, verliezen nog met 2-1
League Belgium - Jupiler League
Event Oud Heverlee vs. Zulte Waregem
Bet Type 1x2 FT
Your Bet Zulte Waregem
odds 1.95
Stake 5
0 Vind ik leuk's
Serie B blacklisted
Volgende keer maar niet meer wedden als ik te weinig tijd heb voor het zoeken van wedstrijden..
0 Vind ik leuk's
Angers - Dijon
1x2 FT
Pick: Angers
1.90 * 5
Angers de nummer twee op de ranglijst tegen de nummer 7 Dijon.
Dijon dat uit slechts een wedstrijd heeft gewonnen zie ik geen punten pakken tegen Angers. Ook heeft Dijon 3 geschorste spelers waaronder twee verdedigers en een middenvelder. Verder heeft Angers het onderlinge duel in Dijon met 1-3 gewonnen.
Stats van de laatste 11 onderlinge duels:
Ploeg Gewonnen Gelijk Verloren
Angers 6 5 0
Dijon 0 5 6


Auxerre- Lens
Draw No Bet
Pick: Lens
Max bet
1.95 * 5
Auxerre thuis erg goede resultaten ( nog geen 1 verloren ) waardoor de odd van winst Lens erg hoog is.
Wel heeft Auxerre een erg zware wedstrijd gehad tegen Dijon in de beker, in de extra tijd werd er gewonnen.
Ook Lens is al weken erg goed bezig, zo werd er in de laatste 6 uitduels 5 keer gewonnen.
Ik speel Lens DNB om enige zekerheid in te brengen en denk dat het een spannende wedstrijd zal worden waarbij Lens zeker kansen heeft om deze wedstrijd winnend af te sluiten
Sociedad- Elche
Asians FT
Pick: Sociedad -1
1.92 *
Sociedad Thuis is erg sterk en ook scoren zij de laatste weken erg makkelijk. Van de laatste 5 thuis duels werden er 4 met 2 doelpunten verschil of meer afgesloten.
De laatste twee wedstrijden van Sociedad waren thuis en hierin hebben zij maar 1 punt aan overgehouden.
Vanavond is dus een erg belangrijke wedstrijd omdat ze met winst het gat met Sevilla die zaterdag verloren hebben naar 5 punten kunnen brengen.
0 Vind ik leuk's
ik speel me ze allebei mee !! (y)
0 Vind ik leuk's
Jammer van Angers , verder prima
0 Vind ik leuk's

Norwich - Newcastle
1x2 FT
Pick: Newcastle
2.85 * 5
Norwich de laatste 9 duels maar 1 gewonnen
Newcastle heeft ook een mindere periode achter de rug maar kwalitatief stukken beter dan Norwich.

Voor de zekerheid zou je een DNB Newcastle kunnen pakken maar ik pak ze gewoon op winst.


Burnley - Brighton
1x2 FT
Pick: Burnley
2.30 * 5
Burnley de nummer 3 van de ranglijst is thuis nog ongeslagen, neemt het op tegen de nummer 8 Brighton.
Ik verwacht een spannende wedstrijd waarbij Burnley de winst zal pakken.


Leyton Orient - Coventry
1x2 FT
Pick: Leyton Orient
1.90 * 5
De nummer 2 op de ranglijst Leyton Orient doet het erg goed dit seizoen. Na een wat minder periode hebben ze de draad weer opgepakt en de laatste 3 duels werden gewonnen. Coventry City bevindt zich net als vorig seizoen in de middenmoot van de ranglijst.
Leyton verloor uit bij Coventry met 3-1 en ik ga er van uit dat ze hierdoor erg gebrand zijn om thuis even te laten zien wie er het beste team heeft.
Verder scoort Leyton erg makkelijk en krijgt het weinig goals tegen ( vergeleken met andere teams in league one ). Coventry scoort ook erg makkelijk maar incasseert ook erg veel. Daarom denk ik dat Leyton deze wedstrijd zal winnen, thuisvoordeel + sterke aanval tegenover de zwakke verdediging van Coventry.


Southampton - Arsenal
1x2 FT
Pick: Arsenal
2.00 * 5
Arsenal heeft de laatste 7 duels allemaal gewonnen en ook de wedstrijd 4 dagen geleden tegen Coventry hebben ze makkelijk gewonnen.
Southampton dat thuis erg sterk is zal een lastige tegenstander worden voor Arsenal. Toch staat Southampton tegen de top van de competitie ook thuis vaak zonder punten en ik denk ook dat Arsenal voor hun een maatje te groot is.

0 Vind ik leuk's

Nottingham Forest- Watford
1x2 FT
Pick: Nottingham Forest
1.83 * 5
Nothingham thuis erg sterk laatste 6 duels 5x winst.
Watford erg slecht bezig, laatste 17 duels maar 2x winst.

0 Vind ik leuk's
Speel zelf ook Nottingham. Zelfde onderbouwing. Leuk topic heb je!
Off-topic, maar ik heb laatste tijd het idee dat wedden op de thuisploeg toch lucratiever kan zijn. Je kan in dat geval vaak op ook op middenmoters wedden. Thuisvoordeel weegt toch vaak zwaar door op het resultaat. Bij uitwedstrijden wed ik vooral op echte topploegen zoals City, Bayern, Barca of Real.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.