Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Polmanovic

Vanavond
Villareal - Malaga 1
Getafe - Levante 1X
Odds: 1.73
Stake: €10,-
Winnings: €17,30
________________________________________
Morgen
Cardiff - Arsenal 2
Everton - Stoke 1
Odds: 2.62
Stake: €7,50
Winnings: €19,68
________
Nac - Groningen X2
Heracles - Utrecht X2
Odds: 2.78
Stake: €7,50
Winnings: €20,86
________
NEC - AZ 2
Odds: 1.90
Stake: €10,-
Winnings: €19,00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar polmanovic
Country flagpolmanovic in 29-11-2013 17:50 Leden topics
in 29-11-2013 17:50 Leden topics
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
polmanovic:
Idd roel, dat had ik niet verwacht. De wedstrijden werden alle 3 een gelijkspel.
Zelf heb ik gister nog even snel een bet gedaan op Marseille van €8,28 (Had nog 108.28).
Even via de mobiel, had verder geen tijd om wedstrijden uit te zoeken.
12/01/2014 17:12 Evian Thonon Gaillard vs. Marseille [0:0] 1x2 Live Betting Marseille 8.28 2.10 9.11
die heb ik nog gewonnen, dus ik sta nu op €117,38
Binnenkort weer nieuwe bets.

Goed gedaan. Als je je ComeOn bonus hebt rondgespeeld geld eraf halen en ergens anders bonusje rondspelen. ;-)
0 Vind ik leuk's
roelroel:
polmanovic:
Idd roel, dat had ik niet verwacht. De wedstrijden werden alle 3 een gelijkspel.
Zelf heb ik gister nog even snel een bet gedaan op Marseille van €8,28 (Had nog 108.28).
Even via de mobiel, had verder geen tijd om wedstrijden uit te zoeken.
12/01/2014 17:12 Evian Thonon Gaillard vs. Marseille [0:0] 1x2 Live Betting Marseille 8.28 2.10 9.11
die heb ik nog gewonnen, dus ik sta nu op €117,38
Binnenkort weer nieuwe bets.

Goed gedaan. Als je je comeon bonus hebt rondgespeeld geld eraf halen en ergens anders bonusje rondspelen. ;-)

Idd, die bonussen zijn gewoon gratis geld als je een beetje kan wedden:P
Comeon vind ik verder een trieste bookie:)
0 Vind ik leuk's
Comeon is idd niet geweldig.
Na het vrijspelen uitcashen en bij een andere bookie weer verder ja, dan is de bankroll ook weer verdubbeld ;-)
0 Vind ik leuk's
Stevenage - Swindon Town, Swindon Town @2.05
Stevenage bezig aan een slecht seizoen staan momenteel onderaan en zijn bezig aan een slechte reeks.
Swindon gepromoveerd uit league two (2010-2011) doet het net als vorige seizoen weer prima en bevinden zich bovenin de middenmoot. Swindon een team dat makkelijk scoort, tegen Stevenage het team met veel tegengoals, zal hier in mijn ogen de drie punten mee naar huis gaan nemen.
0 Vind ik leuk's
Sunderland- Southampton
1x2 FT
Pick: Southampton
Max bet 2.60 * 5
Southampton erg sterk dit seizoen heeft een aantal zware wedstrijden gehad tegen sterkte tegenstanders. Vorige week heeft het team thuis gewonnen van WBA, ik verwacht dat ze tegen het kwalitatief mindere Sunderland de winst zullen pakken en weer gaan beginnen aan een goede reeks.
West Ham- Newcastle
1x2 FT
Pick: Newcastle
Max bet 2.60 * 5
Newcastle bezig aan een mindere reeks, vandaar de hoge odd denk ik. Ik vind het een team die over veel goede spelers beschikt en verwacht dan ook dat ze tegen het zwakke West Ham weer drie punten gaan pakken

Lens- Dijon
1x2 FT
Pick: Lens
Max bet 2.00 * 5
Lens, degradant uit Ligue 1 is thuis erg sterk ( 7-1-1 ) en kwalitatief beter dan Dijon.
Dijon erg matig in uitwedstrijden ( 1-5-3 ). Bovendien kan lens bij winst de tweede plaats weer overnemen van Angers en aansluiting houden met de koploper Metz.


Crewe- Leyton Orient
1x2 FT
Pick: Leyton Orient
Max bet: 1.86 * 5
Leyton Orient dat zich op de tweede plaats bevindt in League One neemt het op tegen de nummer dertien Crewe Alexandra.
Ik ga hier voor Leyton omdat het zowel uit als thuis erg goed presteerd en zij aansluiting willen houden met de koploper Brentford.


Crawley- Wolves, Afgelast
1x2 FT
Pick: Wolves
Max bet: 2.15 * 5
Het verhaal van Leyton geldt ook voor Wolves dat zich op de derde plaats van de ranglijst bevindt.
0 Vind ik leuk's
Gelukkig hebben Newcastle en Leyton nog wel gewonnen vandaag. Ik heb vandaag een deel van Southampton gekeken en die hadden echt moeten winnen.
Wolverhampton ging niet door.
Al met al een middag zonder winst en zonder verlies.
0 Vind ik leuk's
Swansea- Tottenham
1x2 FT
Pick: Tottenham
Max bet
2.45 * 5
Swansea bevindt zich momenteel in mindere vorm, zij hebben de laatste 9 wedstrijden maar 1 keer weten te winnen. Tottenham dat de laatste weken erg goed voetbal speelt en effectiever met de kansen om gaat, gaat hier denk ik een makkelijke zege boeken vanmiddag.

Chievo- Parma
1x2 FT
Pick: Parma
Max bet
2.60 * 5

Toulouse- Monaco
1x2 FT
Pick: Monaco
Max bet
2.10 * 5
Monaco dat moet winnen vandaag om aansluiting te houden met koploper PSG door het puntverlies van de afgelopen twee wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
hoppaaa!! (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Netjes! Viel me ook op dat de odd van Tottenham hoog was
0 Vind ik leuk's
West Brom- Everton
1x2 FT
Pick: Everton
2.15 * 5
WBA aantal blessures en slechts 1 wedstrijd gewonnen van de laatste 12. Zij zullen dus met weinig vertrouwen aan deze wedstrijd beginnen.
Helaas, Everton laat ons in de steek -_-
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.