Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Polmanovic

Vanavond
Villareal - Malaga 1
Getafe - Levante 1X
Odds: 1.73
Stake: €10,-
Winnings: €17,30
________________________________________
Morgen
Cardiff - Arsenal 2
Everton - Stoke 1
Odds: 2.62
Stake: €7,50
Winnings: €19,68
________
Nac - Groningen X2
Heracles - Utrecht X2
Odds: 2.78
Stake: €7,50
Winnings: €20,86
________
NEC - AZ 2
Odds: 1.90
Stake: €10,-
Winnings: €19,00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar polmanovic
Country flagpolmanovic in 29-11-2013 17:50 Leden topics
in 29-11-2013 17:50 Leden topics
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vanavond
Villareal - Malaga 1
Getafe - Levante 1X
Odds: 1.73
Stake: €10,-
Winnings: €17,30
________________________________________
Morgen
Cardiff - Arsenal 2
Everton - Stoke 1
Odds: 2.62
Stake: €7,50
Winnings: €19,68
________
Nac - Groningen X2
Heracles - Utrecht X2
Odds: 2.78
Stake: €7,50
Winnings: €20,86
________
NEC - AZ 2
Odds: 1.90
Stake: €10,-
Winnings: €19,00
Helaas, Villareal in de laatste minuut nog een doelpunt tegen.
0 Vind ik leuk's
Vanavond
Swansea city - Newcastle United 2 DNB
Odds: 2,40
Stake: €23.-
Winnings: €55,-
0 Vind ik leuk's
Zou je ook onderbouwingen bij je tips willen plaatsen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bij het starten van dit topic was ik iets te fanatiek en wist ik nog niet genoeg van het wedden. Door het meespelen met anderen heb ik weer geleerd over het wedden op voornamelijk voetbal. Combi's ben ik mee gestopt en sinds een tijdje speel ik mijn eigen singels.
Ik ben begonnen met een bankroll van 30 + 30 (welkomstbonus) en sta momenteel op 115,-. Ik speel op Comeon en heb mijn bonus bijna (91%) vrijgespeeld.
Vandaag begin ik met het delen van mijn singels. Ik speel voornamelijk de bekendere competities zoals, Premier League, League 1, Primera Division etc.
Om mee te beginnen:
Zaterdag 11 Januari

Southampton - WBA , 1 Southampton @1.90 x €5,-
Southampton heeft de laatste tijd een aantal zware tegenstanders getroffen waardoor zij met een wat mindere reeks bezig zijn. Dit neemt niet weg dat het team goed voetbal speelt en kwalitatief een stuk sterker is dat WBA. Zij hebben de laatste 7 uitwedstrijden nauwelijks punten gepakt en ik ga er van uit dat zij ook deze zaterdag met lege handen terug zullen reizen.

Athletico Madrid - Barcelona, 2 Barcelona @2.30 x €5,-
Barca wil het gat vergroten met concurrent Athletico. Messi is weer terug en ik vind Barca kwalitatief sterker dan de tegenstander.

Elche - Sevilla, 2 @2.15 x €5,-
Sevilla heeft de laatste 5 uitwedstrijden gewonnen en is bezig met een sterkte reeks, 7 overwinningen uit 10 wedstrijden.
Elche daarentegen heeft de laatste 4 wedstrijden verloren en ik verwacht dat zij de reeks van Sevilla niet zullen onderbreken.

Guingamp - Saint Etienne, Saint Etienne @2.45 x €5,-
Deze team weet ik niet heel veel van. Het is de nummer 4 tegen de nummer 12 op de ranglijst. Saint Etienne laatste 7 wedstrijden 5 gewonnen.

Yeovil Town- Burnley, Burnley @1.95 x €5,-
Burnley de nummer 2 van de Championship de laatste 7 uitwedstrijden geen overwinning behaald, vandaar de hoge odd den ik. Ik verwacht echter dat zij deze slechte reeks tegen de nummer 23 van de ranglijst zullen doorbreken.
Goodluck!
0 Vind ik leuk's
Eerste twee zijn binnen:
Southampton - WBA , 1 Southampton @1.90 x €5,-
Southampton heeft de laatste tijd een aantal zware tegenstanders getroffen waardoor zij met een wat mindere reeks bezig zijn. Dit neemt niet weg dat het team goed voetbal speelt en kwalitatief een stuk sterker is dat WBA. Zij hebben de laatste 7 uitwedstrijden nauwelijks punten gepakt en ik ga er van uit dat zij ook deze zaterdag met lege handen terug zullen reizen.

Yeovil Town- Burnley, Burnley @1.95 x €5,-
Burnley de nummer 2 van de Championship de laatste 7 uitwedstrijden geen overwinning behaald, vandaar de hoge odd den ik. Ik verwacht echter dat zij deze slechte reeks tegen de nummer 23 van de ranglijst zullen doorbreken.
(y) (y)
0 Vind ik leuk's
En daar bleef het helaas bij......
0 Vind ik leuk's
Idd roel, dat had ik niet verwacht. De wedstrijden werden alle 3 een gelijkspel.
Zelf heb ik gister nog even snel een bet gedaan op Marseille van €8,28 (Had nog 108.28).
Even via de mobiel, had verder geen tijd om wedstrijden uit te zoeken.
12/01/2014 17:12 Evian Thonon Gaillard vs. Marseille [0:0] 1x2 Live Betting Marseille 8.28 2.10 9.11
die heb ik nog gewonnen, dus ik sta nu op €117,38
Binnenkort weer nieuwe bets.
0 Vind ik leuk's
Stade Brest vs Lens, Lens @2.55 x €5.-
Brest, de degradant uit Ligue 1 heeft na degradatie een aantal spelers moeten laten gaan en hebben het erg zwaar dit seizoen. Zij hebben de laatste 6 thuisduels dan ook maar twee punten behaald en staan momenteel op een 15e plaats. Lens dat in het seizoen 2010/2011 gedegradeerd is uit Ligue 1 doet het na een lastig eerste seizoen in Ligue 2 dit seizoen erg goed. Zij staan momenteel op een vierde plaats en presteren zowel uit als thuis goed.
0 Vind ik leuk's
0-1 geworden, morgen weer nieuwe bets.
0 Vind ik leuk's
bien joué pol ;-) (y)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.