Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: yellowboy

mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 15-11-2013 22:41 Leden topics
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
279 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
yellowboy:

Edmonton Oilers - St. Louis Blues -> 2 -> 1.90

ZALIG NACHTJE gehad, ik had een groot bedrag op the Blues gezet en dan ook nog een combo met the Blues en de LA Kings 1X dus, TOPNACHTJE (y) ;-)
straks komt men volgende bet, en proficiat aan alle volgers (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
yellowboy:

straks komt men volgende bet, en proficiat aan alle volgers (y) (y) (y)

Thnx nog voor de tip ! Volgende tip weer voor vannacht ? Of overdag ? Wil vanavond wat voetbalwedstrijden spelen misschien kan ik je tip meenemen :)
0 Vind ik leuk's
voor vannacht is in de NHL de keuze zeer beperkt, er worden maar 3 wedstrijden afgewerkt, mijn keuze is gevallen op volgende wedstrijd
Chicago Blackhawks - New York Rangers -> 1 -> 1.75
De Blackhawks hebben de beste aanval dit seizoen in de NHL en ook verschillende spelers die serieus op doel kunnen vlammen, dat bewijzen ook de statistieken van de spelers die het meeste aantal punten waard zijn (dit wordt berekend met aantal goals en assists), daar zitten maar liefst 4 spelers van de Blackhawks bij de top 15!!!
De Rangers hebben zich herpakt maar spelen buitenshuis nog steeds bijzonder wisselvallig, zo werd er in de laatste 2 uitwedstrijden met 5-2 verloren bij de pinguins maar dan ook wel met 1-7 gewonnen bij Toronto.
Nu zijn de Blackhawks wel duidelijk Toronto niet en met het oog op het kampioenschap kunnen de Blackhawks beter geen punten meer laten liggen aangezien ze maar 2 punten voor the Blues staan en de Blues nog 3 wedstrijden te goed hebben.
Succes aan iedereen die meespeelt ;-) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
haaa thanks yellowboy :) een mooie tip, klasse! Deze speel ik weer mee!
0 Vind ik leuk's
Top yellowboy. Speel hem ook weer mee!
0 Vind ik leuk's
ik speel hem ook ! twijfelde bij deze maar na jou uitleg heb je mij ook zover dat ik hem ga spelen ;-)
0 Vind ik leuk's
Yelloooooowboy altijd leuk om t kijke als k wakker wordt wat ervzn de tip is geworde (y)
Goodluck G
0 Vind ik leuk's
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
Hey yellow,
Afgelopen nacht goed gegaan :) aankomende nacht denk ik weer proberen. Thx voor de tip
0 Vind ik leuk's
ik heb ook nog even een oude liefde opgerakeld, namelijk het tennis en ik ga toch 1 wedstrijdje spelen deze nacht om er terug in te komen
Gonzalez/lipsky - Bracciali/Dlouhy -> 1 -> 1.60
Ik kan er niet echt veel informatie over geven, vorig seizoen waren Gonzalez/Lipsky ook al een goed dubbel koppel en dubbelspel is zoals wijn, dat wordt beter met de jaren.
Jullie zijn dus absoluut niet verplicht hem mee te spelen, het is maar een probeersel om te kijken of ik nog iets van tennis ken na er een paar maanden te zijn uitgeweest :p
0 Vind ik leuk's
yellowboy:

Chicago Blackhawks - New York Rangers -> 1 -> 1.75

yellowboy:

Gonzalez/lipsky - Bracciali/Dlouhy -> 1 -> 1.60

pffffffff rotnacht, het kan niet altijd evengoed zijn zekers :-(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.