Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: yellowboy

mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 15-11-2013 22:41 Leden topics
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
279 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
yellowboy:
yellowboy:

St Louis Blues - Columbus Blue Jackets -> 1 -> 1.75

Pittsburgh Pinguins - Winnipeg Jets -> 1 -> 1.65

pfff spannend geweest bij Pinguins :p
hoewel ik voor vannacht een lichte voorkeur heb voor de ducks en carolina ga ik niets meer spelen.
Ik wacht tot morgen om er een goede bet te kunnen uithalen, betten om te betten is niet aan mij besteed ;-)
maar iedereen die deze bets meespeelde, proficiat (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
thai1992:
yellowboy:
vannacht veel wedstrijden en toch is het moeilijk om er eentje te pakken maar ik ga voor de volgende:
St Louis Blues - Columbus Blue Jackets -> 1 -> 1.75
beide ploegen zijn bezig aan een goede reeks, the blues wonnen 5 van de 6 laatste wedstrijden, er werd enkel verloren in Calgary na penalty's.
Columbus won 4 van laatste 6 wedstrijden maar verloor wel 2 van de laatste 3.
Het feit dat de Blues een echte thuisploeg zijn (laatste thuiswedstrijd werd er gewonnen tegen de LA Kings met 5-0) en ook het uitstekende doelpunensaldo van the Blues (144-93) en het slechte van Columbus (111-117) doen mij deze bet zetten.
Succes aan iedereen die meespeelt
;-) (y) (y) (y)

Thanks! speel deze weer mee. Wat denk je van Anaheim Ducks vanavond?

zoals hierboven gezegt lijkt het mij een moeilijke, als je hem zou spelen zou ik je 1X aanraden, want ik zou er niet van verschieten als er na 60 minuten een gelijke stand op het bord staat ;-)
0 Vind ik leuk's
Is er dan geen overtime als het gelijk is ?
0 Vind ik leuk's
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
Ja dan is het idd een overtime, dat geldt ook in de NHL.
0 Vind ik leuk's
'A coward dies a thousand deaths, a soldier dies but once.'
voila, mijn pronostiek van de 1x en het gelijikspel na 60 minuten is uitgekomen, spijtig dat ik het niet gebet heb :p
0 Vind ik leuk's
Had ik maar geluisterd naar je:p
0 Vind ik leuk's
mijn volgende NHL-tip is de volgende:
Colorado - Calgary -> 1 -> 1.75
Colorado heeft zen laatste 3 (thuis)wedstrijden gewonnen waaronder een zege tegen de Sharks wat toch niet slecht is, ze hebben ook een positief doelsaldo van +16 en lijken na een slechte reeks trug op het goeie spoor.
Het omgekeerde verhaal vinden we bij Calgary, hun laatste 4 (thuis)wedstrijden gingen telkens verloren waaronder een nederlaag tegen Edmonton Oilers, niet meteen een hoogvlieger. Ook hun doelpuntensaldo is zwaar negatief -32
Het feit dat Colorado thuis speelt en Calgary in een serieuze dip zit doet mij besluiten om deze bet te spelen :)
succes aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Speel deze 'et jmee (y)
0 Vind ik leuk's
ik weet het, dit zijn al tips voor het weekend maar ik plaats ze nu al omdat ik er 300% zeker van ben dat de odds nog serieus gaan dalen
1) white star woluwe - tubeke -> 1 -> 2.00
2) rwdm brussels - stvv -> 2 -> 2.40
gezamelijke odd 4.80
de reden dat ik deze speel: zowel tubeke als rwdm zitten in ZWARE financieele problemen, vooral bij rwdm wordt eraan gedacht de boeken neer te leggen, ik kan me dus niet inbeelden dat de spelers zich nog zullen kunnen opladen tegen een ploeg die toch wel titelambities koestert.
ook bij tubeke komen de laatste dagen meer en meer berichten over zware financieele moeilijkheiden + white star brussels is een goede thuisploeg dus ik zie deze bets wel zitten, ik speel ze zowel single als in combo
succes als je ze meespeelt ;-) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
2de klasse in belgie is soms raar, kga soms nr rafc kijke mr kspeel deze allebij ook al vroeg mt j mee wnt kdenk ook wel dat d odd gaat droppe
Goodluck
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.