Tips van: yellowboy
mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
High stake? Ik vind de Oilers echt beter dan de plek waar ze nu staan. Wat vind jij van Oilers +2,5
Edmonton is op verplaatsing echt rampzalig vind ik, als ze een goede dag hebben kunne ze 4 keer scoren vannacht maar voor hetzelfde geld scoren ze met veeeeel moeite 1 doelpuntje.
Ik kan je hier geen raad in geven, ik speel gewoon op overwinning van de Kings, is dat met 4-0 of met 8-7 dat maakt mij allemaal niet uit :p
Ik kan je hier geen raad in geven, ik speel gewoon op overwinning van de Kings, is dat met 4-0 of met 8-7 dat maakt mij allemaal niet uit :p
it's all about the money ;)
als ik van die match iets moet spelen dan kies ik voor -5.5 doelpunten en de odd van 1.50 vind ik best wel speelbaar ;-)
yellowboy:
voor vannacht ook nog eens een NHL
LA Kings - Edmonton Oilers -> 1 -> 1.72
voor vannacht ook nog eens een NHL
LA Kings - Edmonton Oilers -> 1 -> 1.72
alweer Bingo ;-) (y)
Vandaag speel ik 2 bets
Racing Genk - KV Oostende -> 1 -> 1.45
New York Islanders - Pittsburgh Pinguins -> 2 -> 2.60
Genk heeft van de Beker nu een hoofddoel gemaakt wat zeker mogelijk lijkt met de uitschakeling van Club Brugge, Anderlecht en Standard.
Dan mag een overwinning tegen Oostende normaal gezien geen probleem zijn.
Pittsburgh Pinguins vind ik verdacht, de odd is al een hele dag geweldig hard aan het schommelen deze morgen begonnen aan 2.40, deze middag nog 2.15 en nu plots terug 2.60
Het is wel zo dat de Islanders tegewoordig geweldig zwak bezig zijn, de laatste 5 matchen waren allemaal thuismatchen en die gingen allemaal verloren, 3 binnen de regelementaire tijd, 1 na verlengingen en 1 na penalty's.
De Pinguins gaat het voor de wind, van de laatste 5 wedstrijden werd er slechts 1tje verloren en dat was op bezoek in boston al de andere 4 (waaronder 3 thuiswedstrijden) werden allemaal gewonnen binnen de reglementaire tijd.
Dus misschien weten de bookmakers iets wat ik niet weet ofwel is dit free-money ;-)
maar voor de zekerheid ga ik op Genk met High stake en Pinguins ga ik toch maar Low stake nemen ;-)
ik hoop dat jullie er iets aan hebben en laat het weten als je meespeelt ;-)
Succes ;-) (y) (y) (y) (y)
Racing Genk - KV Oostende -> 1 -> 1.45
New York Islanders - Pittsburgh Pinguins -> 2 -> 2.60
Genk heeft van de Beker nu een hoofddoel gemaakt wat zeker mogelijk lijkt met de uitschakeling van Club Brugge, Anderlecht en Standard.
Dan mag een overwinning tegen Oostende normaal gezien geen probleem zijn.
Pittsburgh Pinguins vind ik verdacht, de odd is al een hele dag geweldig hard aan het schommelen deze morgen begonnen aan 2.40, deze middag nog 2.15 en nu plots terug 2.60
Het is wel zo dat de Islanders tegewoordig geweldig zwak bezig zijn, de laatste 5 matchen waren allemaal thuismatchen en die gingen allemaal verloren, 3 binnen de regelementaire tijd, 1 na verlengingen en 1 na penalty's.
De Pinguins gaat het voor de wind, van de laatste 5 wedstrijden werd er slechts 1tje verloren en dat was op bezoek in boston al de andere 4 (waaronder 3 thuiswedstrijden) werden allemaal gewonnen binnen de reglementaire tijd.
Dus misschien weten de bookmakers iets wat ik niet weet ofwel is dit free-money ;-)
maar voor de zekerheid ga ik op Genk met High stake en Pinguins ga ik toch maar Low stake nemen ;-)
ik hoop dat jullie er iets aan hebben en laat het weten als je meespeelt ;-)
Succes ;-) (y) (y) (y) (y)
ja juist, tikfoutje van mij ;-)
voor vanavond toch een mooie gevonden om high stake te spelen
San Jose Sharks - Edmonton Oilers -> 1 -> 1.60
De sharks zijn een goeie ploeg, spelen thuis altijd goed en staan bovenaan in het klassement.
Tegenovergestelde vinden we bij Edmonton, een slechte ploeg, verliest uit zowat alles en staat in de kelder van het klassement.
volges mij is dit gewoon FREE-MONEY :p
succes als je meespeelt ;-) (y) (y) (y)
San Jose Sharks - Edmonton Oilers -> 1 -> 1.60
De sharks zijn een goeie ploeg, spelen thuis altijd goed en staan bovenaan in het klassement.
Tegenovergestelde vinden we bij Edmonton, een slechte ploeg, verliest uit zowat alles en staat in de kelder van het klassement.
volges mij is dit gewoon FREE-MONEY :p
succes als je meespeelt ;-) (y) (y) (y)
Zo slecht zijn de Oilers niet, maar presteren dit jaar zwaar onder de maat. Zie de Sharks wel gewoon winnen.