Tips van: yellowboy
mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
yellowboy:
Colorado - Calgary -> 1 -> 1.75
Colorado - Calgary -> 1 -> 1.75
3-4 verloren had ik echt wel niet verwacht, gelukkig deze keer geen high stake gespeeld, straks komt er een nieuwe tip dus ook een nieuwe kans ;-)
it's all about the money ;)
Spijtig idd was ook niet high stake gegaan, laat wete wnr j wat hebt
Goodluck
Goodluck
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
voor vannacht speel ik volgende wedstrijd:
Edmonton Oilers - St. Louis Blues -> 2 -> 1.90
ik speel deze omdat ik dit een HEEL MOOIE odd vind, en zoals jullie al weten ben ik geen fan van de Oilers, ze zullen misschien wel een goaltje maken maar meer ook niet, the Blues daarentegen steken zwaar in form, hebben de laatste 5 wedstrijden gewonnen en de laatste 2 wedstrijden hadden ze een doelpunten saldo van 11 tegen 2
de Blues hebben ook op 1 na de beste verdediging en op 1 na de beste aanval dus dat opent wel perspectieven als je tegen de Oilers speelt :)
succes aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
Edmonton Oilers - St. Louis Blues -> 2 -> 1.90
ik speel deze omdat ik dit een HEEL MOOIE odd vind, en zoals jullie al weten ben ik geen fan van de Oilers, ze zullen misschien wel een goaltje maken maar meer ook niet, the Blues daarentegen steken zwaar in form, hebben de laatste 5 wedstrijden gewonnen en de laatste 2 wedstrijden hadden ze een doelpunten saldo van 11 tegen 2
de Blues hebben ook op 1 na de beste verdediging en op 1 na de beste aanval dus dat opent wel perspectieven als je tegen de Oilers speelt :)
succes aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
Lijkt me ook een mooie speel hem weer mee:). Jammer van gisteren. Had all gedaan.
Ik speel deze ook met je mee hopelijk gaat nu wel goed :)
Speel hem ook mee, eerste die ik mee speel van je. Veel geluk :)
lijkt me een mooie bet, enige jammere is dat St. Louis zonder topschutter Alexander Steen speelt waarschijnlijk (hersenschudding)
el-ganador:
lijkt me een mooie bet, enige jammere is dat St. Louis zonder topschutter Alexander Steen speelt waarschijnlijk (hersenschudding)
dat is ook de enige afwezige, en hij was er vorige 2 wedstrijden ook niet bij en zelfs toen wisten ze ook 11 keer het doel te vinden, en straks komt ook Backes trug uit blessure dus Steen is de enige afwezige ;)
bij de Oilers missen ze 4 geblesseerden maar dat maakt niet veel uit, ik heb gewoon veel vertrouwen in mijn bet en heb er dan ook een aardig bedragje op geplaatst ;-)
Kga met je mee yellowboy
Goodluck
Goodluck
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
Ik speel ook mee. Morgenochtend inloggen op unibet en hopen op een hogere bankroll (y)