Tips van: yellowboy
mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Wederom bedankt, jij houdt mijn bankroll een beetje in leven haha. Ik zie uit naar je volgende tip! (y)
Thanks voor je tip (y) had hem samen met anahein x2
Yellowboy woop woop ben begonne met je tips low stake te volge mr door beetje ongeluk eeergistere ben ik als nog medium stake mee gegaan you know your hockey (y)
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
voor vannacht een combo weddenschap
1) Edmonton Oilers - Pittsburgh Pinguins -> x2 -> 1.25
2) Vancouver Canucks - St. Louis Blues -> x2 -> 1.47
gezamelijke odd 1.84
de reden dat ik deze 2 double chance speel is simpel, de Oilers zijn voor mij zowat 1 van de slechtste ploegen van de reeks maar bij de pinguins ontbreken 7 of 8 spelers.
the Blues zijn zoals jullie weten 1 van mijn favorieten maar ik verwacht wel stilaan een wederopstanding van Vancouver na 5 verlies partijen op rij waarbij maar liefst 3 na verlengingen of penalty's.
op deze odd van 1.84 ga ik Middle stake spelen, ik ben niet 100% zeker, of toch helemaal niet zo zeker als gisteren toen ik alleen the Blues speelde.
succes aan iedereen die hier iets van meespeelt ;-) (y) (y) (y)
gezamelijke odd 1.84
de reden dat ik deze 2 double chance speel is simpel, de Oilers zijn voor mij zowat 1 van de slechtste ploegen van de reeks maar bij de pinguins ontbreken 7 of 8 spelers.
the Blues zijn zoals jullie weten 1 van mijn favorieten maar ik verwacht wel stilaan een wederopstanding van Vancouver na 5 verlies partijen op rij waarbij maar liefst 3 na verlengingen of penalty's.
op deze odd van 1.84 ga ik Middle stake spelen, ik ben niet 100% zeker, of toch helemaal niet zo zeker als gisteren toen ik alleen the Blues speelde.
succes aan iedereen die hier iets van meespeelt ;-) (y) (y) (y)
it's all about the money ;)
Lijkt me ook moeilijk, speel hem ook medium mee :)
yellowboy:
raar nachtje in de NHL geweest, de Pinguins hedden nog verlengingen gehaald, maar wat mij serieus verbaast is dat de Blues gewoon 2-1 verloren hebben hoewel Vancouver wel een goede thuisploeg is, ik had wel gedacht dat ze minstens overtime konden halen maar niet dus :-(
Heb een nachtje gepauzeerd maar voor vannacht speel ik een combo ijshockey + tennis
1) Chicago Blackhawks - Edmonton Oilers -> 1 -> 1.52
2) Gabashvilli - Stakhovsky -> 2 -> 1.25
gezamelijk odd 1.90
De Blackhawks hebben ondertussen 3 wedstrijden op rij verloren wat een slechte zaak was in het kampioenschap, als ze nog iets willen doen kunnen ze best winnen tegen de Oilers die 2 van hun laatste 3 wedstrijden wonnen, het waren wel beiden thuiswedstrijden want op verplaatsing zijn ze barslecht. Daarbij komt nog dat de blackhawks een doelpuntensaldo hebben van +41 en de Oilers eentje van -41 wat toch wel een heel groot verschil is.
Stakhovksy is momenteel de man in form, speelde een goei voorbereidingstornooi in Sydney waar hij de halve finales wist te halen om daar te sneuvelen tegen Bernard Tomic, zijn tegenstander heeft nog geen wedstrijd in de benen dit jaar + in de onderlinge duels is het 0-2 voor Stakhovsky dus ik denk niet dat Gabashvilli een kans maakt ;-)
ik ben hier redelijk zeker van dus ga nog eens HIGH STAKE spelen
succes aan iedereen die meespeelt ;-) (y) (y) (y)
1) Chicago Blackhawks - Edmonton Oilers -> 1 -> 1.52
2) Gabashvilli - Stakhovsky -> 2 -> 1.25
gezamelijk odd 1.90
De Blackhawks hebben ondertussen 3 wedstrijden op rij verloren wat een slechte zaak was in het kampioenschap, als ze nog iets willen doen kunnen ze best winnen tegen de Oilers die 2 van hun laatste 3 wedstrijden wonnen, het waren wel beiden thuiswedstrijden want op verplaatsing zijn ze barslecht. Daarbij komt nog dat de blackhawks een doelpuntensaldo hebben van +41 en de Oilers eentje van -41 wat toch wel een heel groot verschil is.
Stakhovksy is momenteel de man in form, speelde een goei voorbereidingstornooi in Sydney waar hij de halve finales wist te halen om daar te sneuvelen tegen Bernard Tomic, zijn tegenstander heeft nog geen wedstrijd in de benen dit jaar + in de onderlinge duels is het 0-2 voor Stakhovsky dus ik denk niet dat Gabashvilli een kans maakt ;-)
ik ben hier redelijk zeker van dus ga nog eens HIGH STAKE spelen
succes aan iedereen die meespeelt ;-) (y) (y) (y)
Ik had de Pittsburgh Pinguïns alleen los gedaan is gelukkig net aan goed gegaan en gezien je uitleg speel ik deze ook misschien wel weer mee.
Die 2de klasse combo helemaal d mist in belgacom league amai :s
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
idd, da was rampzalig, gelukkig haddek nie veel ingezet.
Men combo van afgelopen nacht gaan wel de goeie kant op, de Blackhawks hebben gewonnen mee 5-3 en Stakhovsky is veu volgende nacht maar ik zie hem niet verliezen dus dat oogt goed :)
zal het straks nog eens bekijken of er nog tips zijn voor vannacht die ik ga spelen ;-)
Men combo van afgelopen nacht gaan wel de goeie kant op, de Blackhawks hebben gewonnen mee 5-3 en Stakhovsky is veu volgende nacht maar ik zie hem niet verliezen dus dat oogt goed :)
zal het straks nog eens bekijken of er nog tips zijn voor vannacht die ik ga spelen ;-)