Tips van: yellowboy
mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
yellowboy:
Sint Louis Blues - Edmonton Oilers -> 1 -> 1.60
yellowboy:
Boston Bruins - Carolina Hurricanes -> 1 -> 1.80
de volgende is:
New York Rangers - San Jose Sharks -> x2 -> 1.45
de Sharks zijn weer zwaar in vorm en zie ze minstens verlengingen afdwingen en misschien wel winnen tegen de Rangers ;-)
Succes aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
it's all about the money ;)
yellowboy:
yellowboy:
yellowboy:
de volgende tip voor deze nacht:
Sint Louis Blues - Winnipeg -> 1 -> 1.80
The blues hebben van de titel hun hoofdoel gemaakt dus mogen ze geen punten laten liggen tegen de mindere ploegen en al zeker niet thuis, Winnipeg heeft ook een hele slechte reeks neergezet maar won wel overtuigend hun laatste thuiswedstrijd maar ik zie het hen toch niet doen tegen the blues dus voor mij HIGH stake op the blues
succes aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
Sint Louis Blues - Winnipeg -> 1 -> 1.80
The blues hebben van de titel hun hoofdoel gemaakt dus mogen ze geen punten laten liggen tegen de mindere ploegen en al zeker niet thuis, Winnipeg heeft ook een hele slechte reeks neergezet maar won wel overtuigend hun laatste thuiswedstrijd maar ik zie het hen toch niet doen tegen the blues dus voor mij HIGH stake op the blues
succes aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
Pak the Blues ook, wat denk je van Boston Bruins, die zie ik namelijk ook vrij makkelijk winnen!
rosscountry:
Pak the Blues ook, wat denk je van Boston Bruins, die zie ik namelijk ook vrij makkelijk winnen!
NORMAAL gezien zou Boston moeten kunnen winnen maar Minnesota speelt de laatste tijd nogal veel Overtime dus ik durf een gelijkspel in reguliere speeltijd niet uitsluiten, misschien voor de zekerheid 1x spelen ofwel boston winnen na overtime en penalty shootout, het brengt wel minder op maar je hebt wel veel meer zekerheid ;-)
Hey yellow, ik speel er ook weer eens een mee.
Succes (y)
Succes (y)
rosscountry:
de statestieken zeggen van niet boston heeft het meestal moeilijk tegen Minnesota maar ik hoop dat ik ongelijk heb ;)Pak the Blues ook, wat denk je van Boston Bruins, die zie ik namelijk ook vrij makkelijk winnen!