Tips van: yellowboy
mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Speel hem ook mee! Goeie tips die Yellowboy!
nooit ijshockey gespeeld, maar is het gokje wel waard speel em ook mee
Yellowboy ben heel wat kwijt door deze bet dus als j nog wat hebt waar j zeker van bent laat m wete want moet nu terug opbouwen
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
Was echt een slecht weekend + maandag 1-5 thuis verliezen dat had niemand verwacht denk ik.
yellowboy:
tip niet voor deze nacht, maar voor volgende nacht dus sla een nachtje over ;-)
1) Pittsburgh Pinguins - Florida Panthers ->1 -> 1.62
2) San José Sharks - Calgary Flames -> 1 -> 1.55
tip niet voor deze nacht, maar voor volgende nacht dus sla een nachtje over ;-)
1) Pittsburgh Pinguins - Florida Panthers ->1 -> 1.62
2) San José Sharks - Calgary Flames -> 1 -> 1.55
pfffffffff wat een KLUCHT, iedereen die afgelopen nacht op NHL heeft gegokt is zijn geld kwijt want zelfs 1x was nog niet genoeg, spijtig genoeg heb ik de wedstrijd niet gezien dus ik weet er niet veel van maar ze zullen absoluut niet in form geweest zijn want anders verliezen ze thuis NOOIT en al zeker niet met zulke cijfers :(
it's all about the money ;)
voor vannacht 1 wedstrijd in NHL om de stake trug op te krikken
New Jersey Devils - St. Louis Blues -> inclusief overtime en penaltys -> 2 -> 1.72
the Blues blijven mijn ploegje, en aangezien dit geen makkelijke verplaatsing is probeer ik een beetje zekerheid in te bouwen ;-)
ik ga hem middle stake spelen
succes als je hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
New Jersey Devils - St. Louis Blues -> inclusief overtime en penaltys -> 2 -> 1.72
the Blues blijven mijn ploegje, en aangezien dit geen makkelijke verplaatsing is probeer ik een beetje zekerheid in te bouwen ;-)
ik ga hem middle stake spelen
succes als je hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
Yow wat denk j van de st l blues +1,5 in combo met anaheim voor gezemenlijke odd van 2.00 (1.20 & 1,67)
Ik heb Anaheim ook met St Louis. Hopelijk nu wel winst!
yellowboy:
7-1!!!!!! hoe ist het mogelijk????
ook de ducks schandalig thuis de boot in pfffffff
er lijken geen zekerheden meer bij NHL, ik zal het bestuderen straks en MISSCHIEN geef ik nog een tip want ik twijfel serieus, er vallen heel rare uitslagen de laatste dagen :(
Heel men napoleongames account nr de klote door de laatste drie dage speel nu enkel nog met unibet maar staat ook laag men BR daar how the fuck did this happen