Tips van: yellowboy
mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Slaat nergens op dit. Ik kap met ijshockey
Ja was zeker balen weer, er zijn volgens mij nergens meer zekerheden als die er al waren..
hamburg in de del zijn wel lekker bezig daar maar eens wat op gaan zetten maar het blijft gokken he ;)
vannacht nog eens een gokske wagen ;-)
1) Pittsburg Pinguins - Buffalo Sabres -> 1 -> 1.50
2) San Jose Sharks - Los Angeles Kings -> 1x -> 1.30
gezamelijk odd 1.95
De pinguins krijgen een trug steeds fittere kern dus mogen de Sabres geen probleem vormen aangezien de pinguins ook nog eens thuis spelen.
De sharks zitten in een hele goede reeks en de Kings in een heel slechte dus 1x lijkt mij zeker wel haalbaar ;-)
inzet ook high stake ;-)
succes aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
gezamelijk odd 1.95
De pinguins krijgen een trug steeds fittere kern dus mogen de Sabres geen probleem vormen aangezien de pinguins ook nog eens thuis spelen.
De sharks zitten in een hele goede reeks en de Kings in een heel slechte dus 1x lijkt mij zeker wel haalbaar ;-)
inzet ook high stake ;-)
succes aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
it's all about the money ;)
yellowboy:
tijdelijk NHL time-out, GODVERDOEME seg pffffffffffff :-(
Yooow yellowboy speel j niets meer ofwat ?
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
even een tijdelijke time out, had vant weekend op veldrijden gegokt (stybar) aan een odd van 12 en dat heeft me lekker opgebracht, vanaf morgen ga ik er trug proberen in te vliegen met nieuwe tips ;-)
na een lange periode van rust, deels bewust en deels verplicht ga ik er trug proberen in te vliegen met NHL
Sint Louis Blues - Edmonton Oilers -> 1 -> 1.60
The blues kunnen zich geen punten verlies veroorloven in strijd om de titel en de Oilers vind ik nog altijd slecht, reden genoeg voor mij om deze wedstrijd HIGH stake te spelen ;-)
GOOD LUCK aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
Sint Louis Blues - Edmonton Oilers -> 1 -> 1.60
The blues kunnen zich geen punten verlies veroorloven in strijd om de titel en de Oilers vind ik nog altijd slecht, reden genoeg voor mij om deze wedstrijd HIGH stake te spelen ;-)
GOOD LUCK aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
en die is binnen had hem in comby met de boston bruins
de volgende tip is niet voor vannacht maar voor morge-avond om 18 uur
Boston Bruins - Carolina Hurricanes -> 1 -> 1.80
Boston is de laatste wedstrijden erg goed bezig en vooral thuis gaat het vlot, het tegenovergestelde verhaal vinden we bij Carolina, hoewel de laatste 2 (thuis)wedstrijden gewonnen werden spelen ze op verplaatsing nog altijd enorm slecht en ze lijken mij dan ook geen partij voor de in form verkerende Bruins ;-)
Succes aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
Boston Bruins - Carolina Hurricanes -> 1 -> 1.80
Boston is de laatste wedstrijden erg goed bezig en vooral thuis gaat het vlot, het tegenovergestelde verhaal vinden we bij Carolina, hoewel de laatste 2 (thuis)wedstrijden gewonnen werden spelen ze op verplaatsing nog altijd enorm slecht en ze lijken mij dan ook geen partij voor de in form verkerende Bruins ;-)
Succes aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)