Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: yellowboy

mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 15-11-2013 22:41 Leden topics
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
279 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
yellowboy:

Sint Louis Blues - Winnipeg -> 1 -> 1.80

de volgende tip voor vannacht:
San Jose Sharks - Florida Panthers -> 1 -> 1.55
The sharks staan nog steeds bovenaan in het klassement en verkeren in een bloedvorm, de laatste 5 thuiswedstrijden wisten ze 20 keer te scoren en kregen ze 10 tegendoelpunten, the Panthers wisten de laatste 5 uitmatchen 14 keer te scoren en kregen maar liefst 23 goals om de oren.
The Sharks beschikken dan ook over een uitstekende aanval en ik zie ze hier deze wedstrijd makkelijk winnen aangezien de vorm van beide ploegen :)
succes aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
yellowboy:

The sharks staan nog steeds bovenaan in het klassement en verkeren in een bloedvorm, de laatste 5 thuiswedstrijden wisten ze 20 keer te scoren en kregen ze 10 tegendoelpunten, the Panthers wisten de laatste 5 uitmatchen 14 keer te scoren en kregen maar liefst 23 goals om de oren.
The Sharks beschikken dan ook over een uitstekende aanval en ik zie ze hier deze wedstrijd makkelijk winnen aangezien de vorm van beide ploegen :)

Na een reeks van een paar voorspelbare wedstrijden is de NHL weer een loterij geworden
0 Vind ik leuk's
chico:
yellowboy:
yellowboy:

Na een reeks van een paar voorspelbare wedstrijden is de NHL weer een loterij geworden

Dat bleek maar weer eens met de Sharks vannacht... :-|
0 Vind ik leuk's
Moet ook niet altijd voor een team gaan die een goede reeks bezig zijn Florida hebben ook dik gewonnen dit seizoen van Pittsburgh. Het is wel een loterij maar het is wel te voorspellen als je goed alles lees en te lage odd spelen vind ik. live op NHL is het beste
0 Vind ik leuk's
rollings:
Moet ook niet altijd voor een team gaan die een goede reeks bezig zijn Florida hebben ook dik gewonnen dit seizoen van Pittsburgh. Het is wel een loterij maar het is wel te voorspellen als je goed alles lees en te lage odd spelen vind ik. live op NHL is het beste

ik kan je daarin bijtreden maar aangezien ik smorgens vroeg op moet voor men werk en ik ook nog kinderen heb is het voor mij onmogelijk om snachts live te spelen op NHL, daarom dat ik savonds moet invullen voor snachts.
voor mij wel een serieuze verrassing vannacht aangezien de goede vorm waarin de sharks zaten
voor Vannacht speel ik:
Winnipeg - Colorado -> x2 -> 1.53
voor mij is colorado beter en voor mij favoriet maar speel toch de x2 omdat Winnipeg zen laatste thuiswedstrijd gewonnen heeft met 7-2
de meeste onderlingen wedstrijden tussen deze 2 ploegen eindigen maar met 1 goal verschil en redelijk veel overtimes dus daarom x2 ;-)
0 Vind ik leuk's
Is goed gegaan had ze samen met canucks in poultje beide double chance :)
0 Vind ik leuk's
zoals verwacht was er vannacht weer een overtime nodig dus de bet was weer binnen :)
voor vannacht speel ik volgende bet:
Ottawa Senators - Tampa Bay Ligthning -> x2 -> 1.50
Ottawa verloor zen laatste 3 thuismatchen en is op dit ogenblik absoluut niet in vorm, bovendien hebben ze nog een doelpuntensaldo van -35
Een heel andere situatie vinden we bij Tampa Bay, ze hebbe hun laatste 4 wedstrijden gewonnen en zijn goed in vorm, hun doelpuntensaldo is +22
als ik dit zo allemaal naast elkaar leg is x2 voor mij wel een vrij zekere bet en dus HIGH stake vannacht ;-)
Succes aan iedereen die hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
yellowboy:
zoals verwacht was er vannacht weer een overtime nodig dus de bet was weer binnen :)
voor vannacht speel ik volgende bet:
Ottawa Senators - Tampa Bay Ligthning -> x2 -> 1.50
Ottawa verloor zen laatste 3 thuismatchen en is op dit ogenblik absoluut niet in vorm, bovendien hebben ze nog een doelpuntensaldo van -35
Een heel andere situatie vinden we bij Tampa Bay, ze hebbe hun laatste 4 wedstrijden gewonnen en zijn goed in vorm, hun doelpuntensaldo is +22
als ik dit zo allemaal naast elkaar leg is x2 voor mij wel een vrij zekere bet en dus HIGH stake vannacht ;-)

Prima tip wederom, yellowboy!! Keep it going!
0 Vind ik leuk's
na enkele dagen pauze opnieuw een tipje:
Tampa Bay Lightning - Ottawa Senators ->1 -> 1.75
Tampa Bay is de laatste wedstrijden terug punten aan het pakken en vooral in de laatste thuiswedstrijden waren ze telkens overtuigend, het tegenovergestelde vinden we bij Ottawa, van de laatste 5 uitwedstrijden konden ze er slechts 1 winnen (in Winnipeg).
Ook het rij'tje geblesseerden bij Tampa is zo goed als leeg dus kunnen ze aantreden met hun sterkste formatie van de laatste weken, voor mij dus een Middle stake op Tampa ;-)
0 Vind ik leuk's
Helaas 3-3 :-( was ons niet gegund
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.