Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: timbarrett

Na lange tijd afwezig te zijn geweest op dit forum en met het wedden heeft het WK mij toch weer terug gebracht (wel met veel kleinere inzetten als voorheen). Ook ben ik van plan om weer tips te geven dus bij deze een nieuwe topic! De oude had ik eerder door een moderator al laten verwijderen. Misschien dat mijn NBA Topic nog bestaat en zoja dan is het aan de moderators of ze de NBA topic willen laten staan of verwijderen.

Wedstrijd 1: Colombia - Ivoorkust
Colombia scoort 2 goals of meer
Notering: 2.05

Wedstrijd 2: Uruguay - Engeland
Over 2.5 goals gehele wedstrijd
Notering: 1.80

Wedstrijd 3: Japan - Griekenland
Japan scoort 2 goals of meer
Notering: 2.32

Totaal
Mocht je gecombineerd willen spelen dan is de notering 8.56 (Unibet)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 19-06-2014 15:10 Leden topics
in 19-06-2014 15:10 Leden topics
926 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gefeliciteerd ! De eerste 2 goed, nu alleen Nederland nog zijn plicht doen. Succes!
0 Vind ik leuk's
Dat stappenplan naar 1500 euro is qua principe opzich wel leuk. Ben zelf met mijn eerste poging tot stap 7 gekomen maar als je kijkt naar hoe lang je bezig bent tot stap 32 (oid) te komen is dit bijna niet te doen. Je moet na een aantal stappen heel secuur zijn in het uitkiezen van je bets waardoor je maanden bezig bent om tot deze stap te komen en dan nog is het maar de vraag of je de 1500 haalt.

Daarom denk ik dat ik dit systeem (iig tijdelijk) aan de kant zet en het stappenplan naar 500 euro (met maar 7 stappen) is ga proberen.
0 Vind ik leuk's
Voor de fifa 15 fans, de gouden tip!

Volgende week woensdag komt de Web App uit dus kan je via de site al klein beetje beginnen met je team.
Elke dag als je inlogt krijg je of een goude (meestal simpele) speler of coins of iets dergelijks net als vorig jaar.
Kan je al beetje een team opbouwen of simpel team kopen uiteindelijk.
0 Vind ik leuk's
Tim kan je nu de hele maand niet meer spelen?
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Tim kan je nu de hele maand niet meer spelen?


Ik mag 16 euro in de maand storten op de toto, dus ik probeer 4 euro in de week (ondanks een week soms 5 weken heeft).
Morgen plaats ik denk weer een toto voor het weekend. En misschien met vrijdagavond wedstrijd erbij.
0 Vind ik leuk's
Je mag wel met je winst doorspelen neem ik aan toch ?
0 Vind ik leuk's
michiel015:
Je mag wel met je winst doorspelen neem ik aan toch ?


Dat is even de vraag, ik moest het vinkje "uitbetalen naar bankrekening" aanzetten.
Dus denk het niet, echter hoop ik wel dat als ik win deze de inzet niet mee telt en de inzet dus niet uitbetaald.

Toto
Almere City - FC Oss (Over 2.5 goals) @ 1.46
FC Emmen - Helmond Sport (Over 2.5 goals) @ 1.46
MVV - VVV (Over 2.5 goals) @ 1.65

Odd: 3.52
Inzet: € 4,00
Mogelijke uitbetaling: € 14.08
0 Vind ik leuk's
Balen man, MVV-VVV heeft je bet genakt. Andere 2 wel goed. Is altijd met die rotcombi's. Misschien beter om singles te spelen of je geld beter te verdelen ? Toto telt overigens de inzet wel mee en betaald die dus ook uit helaas. Succes nog !
0 Vind ik leuk's
Toto
West Brom - Everton (Everton wint) @ 2.00
NEC Nijmegen - RKC Waalwijk (NEC wint) @ 1.46
Ajax - Heracles (Ajax wint met 0-1 handicap tegen) @ 1.65

De laatste thuiswedstrijden van NEC:
NEC 3-1 Excelsior (vriendschappelijk)
NEC 5-1 Sittard (Jupiler)
NEC 3-1 Eindhoven (Jupiler)

Verder bij Waalwijk ook nog Sander Duits weg gegaan net voor de transferperiode.
Terwijl bij NEC vrij weinig is weggegaan, Jahanbakhsh, Conboy, Eijnden allemaal nog bij NEC.
Ik denk dat NEC met 2 doelpunten of meer verschilt wint maar toch de veilige weg gekozen.

Odd: 4.82
Inzet: € 4,00
Mogelijke uitbetaling:€ 19,28
0 Vind ik leuk's
Uiteraard alleen de laatste en derde wedstrijd weer fout in de laatste 5 minuten!
Op ComeOn wel een combi goed. Daar zet ik nu bijna 10 in op Roger Shelby wint een set tegen venus williams.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.