Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: timbarrett

Na lange tijd afwezig te zijn geweest op dit forum en met het wedden heeft het WK mij toch weer terug gebracht (wel met veel kleinere inzetten als voorheen). Ook ben ik van plan om weer tips te geven dus bij deze een nieuwe topic! De oude had ik eerder door een moderator al laten verwijderen. Misschien dat mijn NBA Topic nog bestaat en zoja dan is het aan de moderators of ze de NBA topic willen laten staan of verwijderen.

Wedstrijd 1: Colombia - Ivoorkust
Colombia scoort 2 goals of meer
Notering: 2.05

Wedstrijd 2: Uruguay - Engeland
Over 2.5 goals gehele wedstrijd
Notering: 1.80

Wedstrijd 3: Japan - Griekenland
Japan scoort 2 goals of meer
Notering: 2.32

Totaal
Mocht je gecombineerd willen spelen dan is de notering 8.56 (Unibet)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 19-06-2014 15:10 Leden topics
in 19-06-2014 15:10 Leden topics
926 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn combi voor vandaag vergeten! Misschien kunnen jullie nog live combineren met prematch (een wedstrijd is net 5 minuten bezig)

Combinatie
12:00 Vallecano vs. Elche (Over 1.5 goals) @ 1.35
12:30 Sampdoria vs. Torino (Over 1.5 goals) @ 1.43
12:30 Utrecht vs. Den Haag (Den Haag +1 ASIAN handicap) @ 1.34

Odd: 2.62
Inzet: € 10,00
Mogelijke uitbetaling: € 26,20
0 Vind ik leuk's
Hehe het zit een keer weer mee! Bovenste combinatie goed.
0 Vind ik leuk's
Combinatie 2
17:00 Man Utd vs. Queens P Rangers (Over 2.5 goals) @ 1.58
17:00 Guingamp vs. Bordeaux (Bordeaux +0.5 handicap) @ 1.40
20:45 Parma vs. AC Milan (AC Milan +0.5 handicap) @ 1.43

Odd: 3.19
Inzet: € 5.00
Mogelijke uitbetaling: € 15.95

Ook gedacht aan Getafe +1.5 handicap omdat sevilla toch wat spelers heeft verkocht in de transferperiode.
Maar Sevilla speelt thuis en getafe blijft een matigere tegestander dus vond toch te riskant.

Even kortgezegd want wedstrijd begint zo:
- Bij manchester united denk ik dat het er nu wel uitkomt aanvallend ondanks Falcao op de bank begint tegen QPR. De verdediging + keeper van united blijven dramatisch dus mogelijk dat hierin nog wat tegengoals tegen gaan vallen. Toch verwacht ik een 3-0 united. Di Maria in de basis, herrara terug van blessure, blind zijn debuut die toch ook bij NL weer liet zien goede assist te zijn en passes te geven.

- Bordeaux doet het gewoon erg goed.
- AC Milan maakte een goede indruk.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
datel13:
Tim kan je nu de hele maand niet meer spelen?


Ik mag 16 euro in de maand storten op de toto, dus ik probeer 4 euro in de week (ondanks een week soms 5 weken heeft).
Morgen plaats ik denk weer een toto voor het weekend. En misschien met vrijdagavond wedstrijd erbij.
timbarrett:
Mijn combi voor vandaag vergeten! Misschien kunnen jullie nog live combineren met prematch (een wedstrijd is net 5 minuten bezig)



[quote]
Combinatie
.....

Odd: 2.62
Inzet: € 10,00
...

Goede bankrollmanagement TimBa :p
0 Vind ik leuk's
Thanks michael! :P
haha nee ik heb nog wel geld op unibet, ga ik vanavond ook CL mee spelen.
Maar misschien dat het ook keer opraakt dus dan is het wel 16 per maand.

Bet
Dortmund - Arsenal (Arsenal wint)

Odd: 3.95
Inzet: € 4,00
Mogelijke uitbetaling: € 15,80

Ondanks dortmund thuisspeelt zit dortmund wel met de geblesseerde en vind ik beste speler van het team Reus!
Arsenal een sterk elftal en ondanks het er nog niet echt uit is gekomen verwacht ik toch die extra motivatie in de CL.
Ik zie wel een value in deze bet om low stake te proberen.

Handicap en Goals combinatie
Dortmund - Arsenal (Over 1.5 goals) @ 1.21
Olympiakos - Atletico Madrid (Over 1.5 goals) @ 1.45
Juventus - Malmo (Malmo +3.5 handicap) @ 1.27

Odd: 2.23
Inzet: € 4,50
Mogelijke uitbetaling: € 10,03

Funcombinatie CL
Monaco - Leverkussen (Leverkussen wint) @ 2.20
Olympiakos - Atletico Madrid (Atletico madrid wint) @ 1.97
Benfica - Zenit (Zenit draw no Bet) @ 2.95
Dortmund - Arsenal (Arsenal wint) @ 3.95

Odd: 50.50
Inzet: € 1,20
Mogelijke uitbetaling: € 60,60
0 Vind ik leuk's
Dankzij de handicap en goals combinatie toch ff 33 cent winst ! :D
0 Vind ik leuk's
De goals bevielen me gisteren wel met over 1.5!

Combinatie
Ajax - PSG (Over 1.5 goals) @ 1.25
Maribor - Sporting Lisabon (Over 1.5 goals) @ 1.40
Chelsea - Schalke (Over 1.5 goals) @ 1.18

Odd: 2.06
Inzet: € 9,03
Mogelijke uitbetaling: € 18.65
0 Vind ik leuk's
BAM! alle 3 de wedstrijden in 1-1 dus over 1.5 binnen, maribor was gelukje (fout van sporting in laatste minuut)
0 Vind ik leuk's
Netjes! Heb je nog mooie tips voor vanavond?
0 Vind ik leuk's
Nee wel voor vanmiddag! Althans ik vind het wel een leuke.
Onderstaande bet's zijn echt weddenschappen vooral op gevoel.

Vroege Combinatie
13:15 Engeland Championship: Wartford - Bournemouth (Wartford scoort over 1.5 goals) @ 1.97
13:45 Engeland Premier Leauge: QPR - Stoke City (Stoke City scoort over 1.5 goals) @ 2.90

Odd: 5.71
Inzet: € 4,70
Mogelijke uitbetaling: € 26.85

Stoke city staat niet erg hoog op de ranglijst maar ik vind het niet een slecht team met ook niet zo'n slechte verdediging en ik vind ze toch wel een kleine klasse beter dan QPR. Ik ben even zijn naam kwijt maar daar speelt iemand bij stoke in de verdediging die een kop groter is dan de rest (Manchester City was bij corners kansloos, hij kopte alles weg). Ik wou in eerste instantie Stoke winst pakken maar ik denk zelf een 0-2 overwinning voor stoke. QPR speelt wel thuis en je weet nooit uit standaard situaties kan er altijd een goal invallen of een keer een goede counter dus daarom ga ik niet voor stoke winst gegaan aangezien als QPR er inderdaad 1 scoort dan moet net als winst toch 2 door stoke gemaakt worden en nu kan ik met 2-2 al bijvoorbeeld winnen voor een hogere odd dan winst. Ik zit met mijn gevoel op 0-2 voor stoke dus daarom ook geen over 2.5 gedaan.

Wartford is de favoriet, ik dacht eerst aan winst maar ik ga toch voor de over 1.5 goals wartford, ze hebben de laatste 4 thuis wedstrijden 2x 4 goals gemaakt, 1x 3 goals 1x maar 1 goal waarbij ze ook verloren hadden. Over 1.5 wartford vind ik een mooie odd (bijna net zoveel als winst)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.