Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: timbarrett

Na lange tijd afwezig te zijn geweest op dit forum en met het wedden heeft het WK mij toch weer terug gebracht (wel met veel kleinere inzetten als voorheen). Ook ben ik van plan om weer tips te geven dus bij deze een nieuwe topic! De oude had ik eerder door een moderator al laten verwijderen. Misschien dat mijn NBA Topic nog bestaat en zoja dan is het aan de moderators of ze de NBA topic willen laten staan of verwijderen.

Wedstrijd 1: Colombia - Ivoorkust
Colombia scoort 2 goals of meer
Notering: 2.05

Wedstrijd 2: Uruguay - Engeland
Over 2.5 goals gehele wedstrijd
Notering: 1.80

Wedstrijd 3: Japan - Griekenland
Japan scoort 2 goals of meer
Notering: 2.32

Totaal
Mocht je gecombineerd willen spelen dan is de notering 8.56 (Unibet)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 19-06-2014 15:10 Leden topics
in 19-06-2014 15:10 Leden topics
926 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goede avond allemaal,

vroeger volgde ik jou en m3rc3d3s. Tegenwoordig ben ik het weer aan het oppakken dus dacht zal Timba weer eens gaan opzoeken.

Nou ik ga je volgen.

Sccs
0 Vind ik leuk's
Hey timbarrett, ik heb nog even naar het schema gekeken en wat ik zei bij punt 2 klopt inderdaad niet. De winst is inderdaad alleen het verzekerde deel en daar zit dus niet de inzet bij. Die 1195 + 336 klopt dus inderdaad gewoon ;-) .
0 Vind ik leuk's
Mix Combinatie
18:40 Tennis: Azaranka - Makarova (Makarova +1.5 set handicap) @ 1.39
20:15 Voetbal: Tjechie - USA (USA +1 ASIAN Handicap) @ 1.41

Odd: 1.97
Inzet: € 6,50
Mogelijke uitbetaling: € 12,80

Azarenka is op de weg terug na alle blessures maar ze heeft dit toernooi niet echt tegenstand gehad.
Makarova heeft zich de laatste aantal toernooien wel vaak laten zien en zou minstens een set horen te pakken.

USA speelde voor hun een goed WK toernooi waar tjechie niet eens inzat, tjechie is ook minder dan dat het vroeger is geweest. Ik speel USA +1 ASIAN handicap dus mochten ze met 1 doelpunt verschil verliezen dat deze void wordt aangezien het een vriendschappelijke wedstrijd blijft en vaak niet alle WK spelers meedoen. Maar alsnog verwacht ik dat USA minstens gelijkspeelt.
0 Vind ik leuk's
Mix combinatie was dik binnen!
Ik ga nu weer voor makarova handicap maar dan op games handicap

Tennis
Serena Williams - Makarova (Makarova +5.5 games handicap)

Odd: 1.76
Inzet: € 10.81
Mogelijke uitbetaling: € 19,12
0 Vind ik leuk's
Tennis Combinatie
Djokovic - Nishikori (Nishikori +7.5) @ 1.58
Cilic - Federer (Cilic +6.5) @ 1.41

Odds: 2.24
Inzet: € 8.98
Mogelijke uitbetaling: € 20.12

Nog even getwijfeld om Nishikori +8.5 te doen maar verwacht +7.5 ook geen probleem.
Anders de odd 1.91 en nu dik boven de 2.
0 Vind ik leuk's
Binnen! Sterker nog ze hebben beide gewonnen.
0 Vind ik leuk's
Bij Comeon is een actie vandaag:

Als je een combinatie plaats van minstens odd 10 met minimaal 10 euro inzet op de EK Kwalificatie wedstrijden van vanavond en de combinatie is goed dan wordt een 1000 euro prijzenpot verdeeld met alle mensen die het ook goed hebben. Odd 10 is best een uitdaging dus verwacht niet dat overdreven veel mensen dit goed hebben dus ik ga de uitdaging aan. Oja en de bet moet een "1X2 Full time bet zijn" dus geen handicaps of iets dergelijks.

Extra lastige uitdaging omdat er maar weinig EK Kwalificatie wedstriden zijn en er zijn veel dikke favorieten die een hele lage odd hebben. Verder zie ik deze favorieten ook niet gauw verliezen of gelijkspelen maar de uitdaging heb ik geaccepteerd!

Combinatie
18:00 Georgia vs. Ireland (Ireland wint) @ 2.30
18:00 Hungary vs. North Ireland (Hungary wint) @ 1.46
20:45 Greece vs. Romania (Draw) @ 3.25

Odd: 10.95
Inzet: € 10,00
Mogelijke uitbetaling: € 109,50

Ik speel normaal nooit draw dus een debuut voor mij op een draw spelen!
Griekenland is opzich wel een team dat weinig scoort dus kan zomaar 0-0 blijven.
0 Vind ik leuk's
Frankrijk wint in combi met NL wint odd 3.55
0 Vind ik leuk's
Heren! Van mijn ouders mag ik al jaren niet wedden omdat ze weten om wat voor bedragen er soms mee gewed werd, dit was iets van lange tijd terug al alleen nu zijn ze er achter gekomen dat ik nog steeds regelmatig wed. Nu mag ik van mijn ouders (toch voor elkaar gekregen) alleen op de toto wedden en dan voor maar 4 euro per week. Beter iets dan niets en helaas lage odds en weinig aanbod op de toto. Maarja beter iets.

Mijn toto voor deze week mag ik vandaag plaatsen en die zet ik op het volgende:

Toto #1
20:45 Maandag Voetbal: Austria - Zweden (Zweden dubbele kans wint/gelijk) @ 1.49
23:00 Maandag Tennis: Cilic - Nishikori (Cilic Wint) @ 1.91
20:45 Dinsdag Voetbal: Tjechie - Nederland (Nederland wint) @ 1.83

Odd: 5.21
Inzet: € 4,00
Mogelijke utbetaling: € 20,84
0 Vind ik leuk's
Balen voor je Tim ! Zelf mag ik ook alleen via toto spelen, dus ik hou je topic goed in de gate ! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.