Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: 7SEAS

Hallo iedereen!

Ook ik ga eens beginnen met tips te geven, ben redelijk actief in de chat en geef soms eens een live tipje.
Daarom start ik nu mijn eigen topic.

Mijn tips zullen bestaan uit voornamelijk de volgende competities: NBA, Europees voetbal en heel soms eens een NHL match.

Verder wed ik op e-Sports als er grote toernooien zijn, dit zal vooral de game League of Legends betreffen.
Hier geef ik meer informatie over in het topic 'info en wedden op e-Sports'. De picks zelf post ik vanaf nu hier en in dat andere topic.

Ik gebruik de volgende bookies: Dafabet, Williamhill, 10bet en Unibet.

Kick off:

Roda JC - Almere City FC: Home and o2.5 goals @1.7 bij WilliamHill

Roda moet winnen om aansluiting te houden en eerste te blijven, ook de kans op een periode titel is nog steeds zeer aanwezig. Almere heeft een sterke reeks achter te rug en vooral hun aanvaller Vincent Janssen is op dreef. Roda mist Guy Ramos ( schorsing ) en Anco Janssen ( blessure ) tegen Almere. Dit zijn twee sterke spelers, vooral Ramos zal worden gemist in de verdediging. In zijn plaats zal denk ik Van Berkel spelen die ik absoluut niet sterk vond spelen toen hij er stond. Ik verwacht een open wedstrijd met veel goals, maar dat Roda aan het langste eind trekt.

Veel succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 7seas
Country flag7seas in 20-11-2014 18:49 Leden topics
in 20-11-2014 18:49 Leden topics
128 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik snap je syndra, maar was last-minute werk gisteren, omdat ze op 11.00 nog gelijk stonden, waarna ze een 3-punter scoorden en daarna nog een 2pt+ FT .. Maar prima, ben tevreden!

Speel Roda HC + Twente 1X met je mee. Heb de odds wel aanzienlijk hoger gevonden. Twente voor 1.71 en Roda voor 2.12, beiden bij unibet.
0 Vind ik leuk's
Jupiler League:


Roda JC - FC Oss: 3- Way Handicap: Roda JC -1 @1.9 ( 6/10 )
Jong FC Twente - FC Den Bosch: 1X Jong Twente @1.61 ( 6/10 )
Jong FC Twente - FC Den Bosch: Jong FC Twente to score first @2.11 ( 2/10 )
RKC Waalwijk - MVV Maastricht: Draw @3.17 ( 1/10 )

Daarnaast speel ik een combi:

Roda JC win + Volendam win + NEC win + FC Eindhoven win + Pacos Ferreira 1X @ 5.31 ( 3/10 )

Combi maakt een heleboel goed :), eindig ik toch nog ruim in de + voor vanavond.
Roda nakt weer eens flink, laatste minuut. Maar gelukkig toch nog gewonnen, heerlijke sfeer ook in het stadion!
0 Vind ik leuk's
~
NBA:

Voor vandaag maar 1 pick:

San Antonio -10.5 @1.80
0 Vind ik leuk's
~
San Antonio -10.5 @1.80

Jammer, 76ers kwamen hard terug in 4e quarter ;(
0 Vind ik leuk's
~
NBA vannacht al een paar bets op voorhand, later in de avond zullen er nog een paar volgen:

Atlanta Hawks - Boston Celtics: Hawks -6.5 @1.92 ( 8/10 )

Boston in een enorme slop, wel tegen sterke tegenstanders. Maar Atlanta is daar ook één van, deze line is voor Atlanta genoeg om te coveren.

Detroit Pistons - L.A. Lakers: Lakers +1.5 @1.95 ( 3/10 )

Kobe scoorde weer een een triple double zondagavond, Lakers zullen zeer gemotiveerd zijn om dit door te trekken.
Zelfs al zijn het de Lakers in huidige staat, Detroit is gewoon nog slechter dan de Lakers. Harde waarheid.

Detroit Pistons - L.A. Lakers: under 205.5 @1.96 ( 2/10 )

Detroit scoort zo weinig, in huidige vorm denk ik niet dat dat zal veranderen vannacht tegen de Lakers.

Denver Nuggets - Portland Trailblazers: over 210.5 @1.95 ( 2/10 )

In beide ontmoetingen eerder dit seizoen werd het makkelijk de over gehaald. Verwacht vannacht dat dat niet anders zal zijn.
Portland hoopt op de 5e road win, terwijl de Nuggets de huidige win streak willen aanhouden.

Alvast succes!
0 Vind ik leuk's
~
Ook pak ik nog:

New Orleans Pelicans - Oklahoma City Thunder: Thunder -3 @1.96 3/10



0 Vind ik leuk's
~
Bedankt voor de tip! ik speel hawks met je mee :)
0 Vind ik leuk's
palo-123:
Bedankt voor de tip! ik speel hawks met je mee :)


Bedank Bjorn maar ;)
0 Vind ik leuk's
~
Ik speel ze met je mee man!
0 Vind ik leuk's
Gelukkig had ik -3,5 gedaan voor wat extra zekerheid :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.