Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: 7SEAS

Hallo iedereen!

Ook ik ga eens beginnen met tips te geven, ben redelijk actief in de chat en geef soms eens een live tipje.
Daarom start ik nu mijn eigen topic.

Mijn tips zullen bestaan uit voornamelijk de volgende competities: NBA, Europees voetbal en heel soms eens een NHL match.

Verder wed ik op e-Sports als er grote toernooien zijn, dit zal vooral de game League of Legends betreffen.
Hier geef ik meer informatie over in het topic 'info en wedden op e-Sports'. De picks zelf post ik vanaf nu hier en in dat andere topic.

Ik gebruik de volgende bookies: Dafabet, Williamhill, 10bet en Unibet.

Kick off:

Roda JC - Almere City FC: Home and o2.5 goals @1.7 bij WilliamHill

Roda moet winnen om aansluiting te houden en eerste te blijven, ook de kans op een periode titel is nog steeds zeer aanwezig. Almere heeft een sterke reeks achter te rug en vooral hun aanvaller Vincent Janssen is op dreef. Roda mist Guy Ramos ( schorsing ) en Anco Janssen ( blessure ) tegen Almere. Dit zijn twee sterke spelers, vooral Ramos zal worden gemist in de verdediging. In zijn plaats zal denk ik Van Berkel spelen die ik absoluut niet sterk vond spelen toen hij er stond. Ik verwacht een open wedstrijd met veel goals, maar dat Roda aan het langste eind trekt.

Veel succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 20-11-2014 18:49 Leden topics
in 20-11-2014 18:49 Leden topics
128 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Eventjes een weekendje weg geweest.

Vanavond weer terug naar de NBA.

Sacramento Kings - Memphis Grizzlies: Grizzlies -3.5 @1.83

Grizzlies zijn gewoon unstoppable op dit moment, gister tegen het zéér sterke en mijn favoriete ploeg Portland wordt Portland gewoon even op zij gezet.
Daar komt nog bij dat DeMarcus Cousins out is voor de Kings. Deze line is voor mijn mening te laag voor de Grizzlies.

New York Knicks - Miami Heat: Miami Heat to win match @1.63

Wade speelt weer vandaag voor de Heat, en Carmelo Anthony questionable voor de Knicks. Handicaps ga ik hier niet spelen, denk dat het een zeer close game wordt maar dat Miami aan het langste eind trekt.

Portland Trailblazers - Minnesota Timberwolves: Trailblazers 3rd Q -2.5 @1.8

In de voorgaande matches van mijn favo team Portland hebben ze altijd veel moeite in de 1st half met hun tegenstanders. Nou is Minnesota echt in een dip zonder Rubio, en ik verwacht dat Portland alle 4 de quarters wint en dat ze in de derde volluit gaan zoals bijna altijd het geval is!

Succes!

0 Vind ik leuk's
~
Opnieuw nice job! Leuk dat er nog mensen de nba goed volgen.
0 Vind ik leuk's
Memphis en Miami met je mee gespeeld (y) Thanks
0 Vind ik leuk's
Ik heb ze meegespeeld vannacht, ik zal eens vaker op jouw topic kijken :) Bedankt voor de tips ;-)
0 Vind ik leuk's

Grizzlies zijn gewoon unstoppable op dit moment, gister tegen het zéér sterke en mijn favoriete ploeg Portland wordt Portland gewoon even op zij gezet.
Daar komt nog bij dat DeMarcus Cousins out is voor de Kings. Deze line is voor mijn mening te laag voor de Grizzlies.

Wade speelt weer vandaag voor de Heat, en Carmelo Anthony questionable voor de Knicks. Handicaps ga ik hier niet spelen, denk dat het een zeer close game wordt maar dat Miami aan het langste eind trekt.

In de voorgaande matches van mijn favo team Portland hebben ze altijd veel moeite in de 1st half met hun tegenstanders. Nou is Minnesota echt in een dip zonder Rubio, en ik verwacht dat Portland alle 4 de quarters wint en dat ze in de derde volluit gaan zoals bijna altijd het geval is!

Heerlijk nachtje!
0 Vind ik leuk's
~
syndra:

Heerlijk nachtje!

Was indderdaag een hele mooie nacht! op naar vannacht!
0 Vind ik leuk's
Grizzlies en Heat had ik al met HC staan, maar door jou Blazers meegenomen 3rd Q.
Beetje geluk, want aan het eind van Q 2x een 3punter achter elkaar. Mij hoor je niet klagen! ;-)
0 Vind ik leuk's
Geluk? Je weet toch dat de Trailblazers erom bekend staan de wedstrijd te beslissen met het aantal 3p dat ze gooien?

Lilliard is een 3p monster, met Alridge erbij voor rebounds is dit gewoon deadly.
0 Vind ik leuk's
~
Komen er vandaag nog tips ? Speel ze graag mee (y)
0 Vind ik leuk's
Voetbal tips voor vanavond:

Jupiler League:

Roda JC - FC Oss: 3- Way Handicap: Roda JC -1 @1.9 ( 6/10 )
Jong FC Twente - FC Den Bosch: 1X Jong Twente @1.61 ( 6/10 )
Jong FC Twente - FC Den Bosch: Jong FC Twente to score first @2.11 ( 2/10 )
RKC Waalwijk - MVV Maastricht: Draw @3.17 ( 1/10 )

Daarnaast speel ik een combi:

Roda JC win + Volendam win + NEC win + FC Eindhoven win + Pacos Ferreira 1X @ 5.31 ( 3/10 )

Alles staat ook op mijn blogabet pagina met uitleg in het Engels:

www.ozira.blogabet.com

Succes!
0 Vind ik leuk's
~

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.