Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Principito93

Ook ik ga eens een topic starten zodat we kunnen discussiëren met elkaar en we elkaar daardoor misschien kunnen helpen. Nu er vanavond heel wat oefeninterlands zijn wil ik ook graag even mijn tips doorgeven en zien wat jullie ervan denken. Jullie beslissen natuurlijk zelf of jullie volgen of niet.
Laten we zeggen dat ik alles voor € 10 speel zodat we kunnen zien wat mijn winst/verlies is.
Vriendschappelijke interlands:
Japan - Latvia: Over 2.5 goals @1.65
Azerbaijan - Liechtenstein: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @3.05
Croatia - South Korea: Over 2.5 goals @2.10
Cyprus - Serbia: Under 2.5 goals @1.75 | No BTS @1.80
Spain - Uruguay: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @2.30
Trinidad & Tobago - Peru: Under 2.5 goals @1.70
Turkey - Czech Republic: Both teams to score @1.95
Iceland - Russia: Over 2.5 goals @2.00
Rep. of Ireland - Poland: Over 2.5 goals @2.30
Israel - Finland: Over 2.5 goals @2.05 | HT/FT : 2-2 @6.50 | X2 @1.85
Portugal - Ecuador: X2 @3.30
England - Brazil: Both teams to score @1.70
Sweden - Argentina: Both teams to score @1.75
Netherlands - Italy: X2 @1.65 | No BTS @1.85
Guatemala - Colombia: Handicap 1:0 -> Colombia wins @2.10
Macedonia - Denmark: 1X @2.15
Bolivia - Haiti: X2 @2.60
__________________________________________________
Africa Cup

Mali - Nigeria: 1X @1.75
Ghana - Burkina Faso: X @3.40
__________________________________________________
Tennis

Ramos - Silva: Ramos @1.50
Roger-Vasselin - Ito: Ito @3.20
Naso - Lorenzi: Naso @2.20
Dodig - Becker: Dodig @1.60
De Schepper - Llodra: Llodra @1.40
_________________________________________________________
Inzet: €300 | Winst: €331 | Totaal: €31
Correct: 16/30 = 53.33%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar principito93
Country flagprincipito93 in 6-02-2013 15:39 Leden topics
in 6-02-2013 15:39 Leden topics
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Resultaten van vandaag!
> Murray, A - Wawrinka, S: Wawrinka, S @4.050 | Inzet: €20 | Return: €81.00
> Bryan/Bryan - Paes/Stepanek: Paes/Stepanek @4.330 | Inzet: €20 | Return: €86.60
> Errani/Vinci - Williams/Williams: Williams/Williams @1.364 | Inzet: €150 | Return: €204.60
> Italy U21 - Belgium U21: Belgium U21 +1.5 @1.550 | Inzet: €50 | Return: €77.50
Totale inzet: €240 | Return: €449.70
Winst: €209.70
Heerlijke dag, hoop dat er nog zo'n dagen komen!
Want helaas komt na een goeie streak, ook een minder goeie streak.

0 Vind ik leuk's
- Deze partij tussen Novak Djokovic, dè man in vorm samen met Rafael Nadal, en Mikhail Youznhy, die de overwinning tegen Hewitt zeker niet gestolen heeft, zal volgens mij wel eens interessant kunnen worden. Djokovic zit natuurlijk in een hele goeie vorm en speelt bij malen subliem tennis, maar zoals de resultaten ook tonen start hij altijd wat rustiger omdat hij nog erdoor moet komen. Dat terwijl Youznhy vaak heel erg goed start en toch wel vaak dicht bij de 1ste set zit. Ik verwacht een redelijk lange 1ste set, met natuurlijk Djokovic als winnaar, en nadien zullen de sets volgens mij wat korter worden aangezien Djokovic de zwakkere punten zal vinden of gevonden hebben van Youznhy of dat hij gewoon op zijn top begint te spelen indien het nog niet zo was. Ik heb heel veel vertrouwen in Djokovic, ook omdat Youznhy best wel kon verloren hebben van Hewitt, maar die laatste verneukte het eigenlijk gewoon helemaal zelf. Waardoor Youznhy helemaal niets te verwijten valt, hij heeft het toch maar gedaan om 2x sterk terug te komen en alsnog de overwinning binnen te halen. Helaas voor hem zal Djokovic zo'n streken niet uithalen.

0 Vind ik leuk's
Resultaat: 6/3 6/2 3/6 6/0
=> 2 op 2 :)
0 Vind ik leuk's
- Combo voor deze avond met hoop vertouwen in. Rusland moet winnen en eens die goal is gevallen (die ik snel verwacht), zullen de volgende snel komen. Luxemburg zal zoiezo niet kunnen weerstaan aan de druk & Rusland is gewoon 3 maten te sterk. Finland neemt het op tegen wereldkampioen Spanje. Beide zijn aanvallend sterk en hebben niet veel kansen nodig op goals. Both to score 'kan', maar ik zie eigenlijk een simpele overwinning voor Spanje dat minstens 2x de netten weet te doen trillen. Duitsland, de vicekampioen, heeft laten weten deze partij zoiezo te willen winnen na wat ze laatste keer hebben laten zien. Oostenrijk zal dan ook makkelijk langs de kant gezet worden lijkt me door de Duitsers.
0 Vind ik leuk's
Wat houdt die laatste bet in Principito: Turkey - Andorra?
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Wat houdt die laatste bet in Principito: Turkey - Andorra?

Turkey - Andorra: Andorra +5 @1.40
0 Vind ik leuk's
Match betting: Liechtenstein - Greece.
- Liechtenstein staat erom bekend, net als Andorra, altijd de zwakste te zijn. Maar net zoals in de onderbouwing bij Andorra doet Liechtenstein het beter en beter als blok. Laatst verloren ze zelf maar met 2-3 van Kroatië. Ze scoren meer & krijgen er minder en minder tegen. Tegen dit Griekenland vind ik deze bet gewoon free money. Griekenland scoort er altijd wel 1, maar meer dan 2x scoren doen ze gewoon bijna nooit. Ze spelen puur op de 3 punten en winnen met 4 goals verschil heb ik ze persoonlijk nog nooit zien doen.
0 Vind ik leuk's
Het gaat lekker laatste tijd!
1 void (door een goal in 94' helaas) & 3 correcte uitslagen :D
Winst: €117.22
0 Vind ik leuk's
Ook had ik nog 100euro staan op combo met Williams & Azarenka.
Was samen een quotering van 1.60 (Azarenka 1.36 & Williams 1.18 @Marathonbet)
Die is volgens mij ook lekker binnen! => +60 euro!
0 Vind ik leuk's
Lekker weer princi laat maar komen die tips
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.