Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Principito93

Ook ik ga eens een topic starten zodat we kunnen discussiëren met elkaar en we elkaar daardoor misschien kunnen helpen. Nu er vanavond heel wat oefeninterlands zijn wil ik ook graag even mijn tips doorgeven en zien wat jullie ervan denken. Jullie beslissen natuurlijk zelf of jullie volgen of niet.
Laten we zeggen dat ik alles voor € 10 speel zodat we kunnen zien wat mijn winst/verlies is.
Vriendschappelijke interlands:
Japan - Latvia: Over 2.5 goals @1.65
Azerbaijan - Liechtenstein: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @3.05
Croatia - South Korea: Over 2.5 goals @2.10
Cyprus - Serbia: Under 2.5 goals @1.75 | No BTS @1.80
Spain - Uruguay: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @2.30
Trinidad & Tobago - Peru: Under 2.5 goals @1.70
Turkey - Czech Republic: Both teams to score @1.95
Iceland - Russia: Over 2.5 goals @2.00
Rep. of Ireland - Poland: Over 2.5 goals @2.30
Israel - Finland: Over 2.5 goals @2.05 | HT/FT : 2-2 @6.50 | X2 @1.85
Portugal - Ecuador: X2 @3.30
England - Brazil: Both teams to score @1.70
Sweden - Argentina: Both teams to score @1.75
Netherlands - Italy: X2 @1.65 | No BTS @1.85
Guatemala - Colombia: Handicap 1:0 -> Colombia wins @2.10
Macedonia - Denmark: 1X @2.15
Bolivia - Haiti: X2 @2.60
__________________________________________________
Africa Cup

Mali - Nigeria: 1X @1.75
Ghana - Burkina Faso: X @3.40
__________________________________________________
Tennis

Ramos - Silva: Ramos @1.50
Roger-Vasselin - Ito: Ito @3.20
Naso - Lorenzi: Naso @2.20
Dodig - Becker: Dodig @1.60
De Schepper - Llodra: Llodra @1.40
_________________________________________________________
Inzet: €300 | Winst: €331 | Totaal: €31
Correct: 16/30 = 53.33%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar principito93
Country flagprincipito93 in 6-02-2013 15:39 Leden topics
in 6-02-2013 15:39 Leden topics
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
principito93:
Wish me luck: (eenmalige bet)

Wat een held! Gelijk van de start een break!
0 Vind ik leuk's
principito93:
principito93:
Wish me luck: (eenmalige bet)

Wat een held! Gelijk van de start een break!

De volgende keer ook ff op PLACE BET klikken, dan accepteert ie je bet (y)
0 Vind ik leuk's
Mooi ,maar is toch een beetje gokken ,zoals rood of zwart op de roulette.en daar krijg je van de eerste keer 2x uw geld (h)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
dianat:
principito93:
principito93:
Wish me luck: (eenmalige bet)

Wat een held! Gelijk van de start een break!

De volgende keer ook ff op PLACE BET klikken, dan accepteert ie je bet (y)
Deze bet is natuurlijk nooit echt geplaatst. Unibet is een bookmaker voor recreatieve spelers en laat zulke inzetten waarschijnlijk niet eens toe, daarvoor zal je toch echt bij een Asian Bookmaker moeten zijn.
:d
0 Vind ik leuk's
heb je ook een print waar je ziet waar hij uitbetaal is want volgens mij kan je niets eens 5k zetten ik kan ook 10k op iets zetten en dan zo foto in me topic zetten bewijs nog niks en ga het zeker niet proberen op een od van 1,24 ...... als het wel zo is gefeliciteerd...........
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
Een printscreen zit er niet in momenteel, ik geraak niet meer op unibet doordat ik een rekening moet aanmaken op nl.unibet.be & het werkt niet. Ik moet mijn rijksregisternummer ingeven & hij neemt het gewoon niet aan. Snap er helemaal niks van. Chat kan ik ookal niet aanvragen want daarvoor moet ik eerst op nl.unibet.be geraken. Zou wel een vage actie zijn om me zo van unibet te houden..
Momenteel 3 singles geplaatst op Pinnacle Sports (eerste keer daar, wat een odds!)

- Een clash bij de vrouwendubbels tussen Errani/Vinci & Williams' sisters. Een partij waar er voor mij maar 1 winnaar kan uitkomen & dat zijn de Williams's sisters. Ze zijn beide op een heel goed niveau aan het tennissen dit tornooi en Serena wil echt de dubbel pakken dit jaar samen met haar zus. Errani/Vinci daarentegen zijn absoluut niet opgewassen tegen de sterke serve, terwijl ze zelf 1 van de de zwakste serve hebben van het vrouwentennis. Het publiek staat ook volledig achter de Williams' sisters, waardoor hun motivatie en inzet enorm zal zijn. Een overwinning voor Errani/Vinci kan ik gewoon niet indenken.
0 Vind ik leuk's
ik kan vd week ook niet op unibet.nl en moest naar unibet.com hoorde volgens mij vandaag iemand over unibet.be klopt ja
over je tips ik zie bryan bryan hier tog gewoon aan langste eind trekken een 3 sets is heel goed mogellijk een ook een 1 of 2 tie breaks zie ik hier wel gezien de laatse matches bryan bryan vaak naar 6-6 gaat zoals als je zelf al aangeeft mentaal heel sterk spelen in us en denk dat ze ook deze grand slam nog wel ff achter hun naam willen zetten dit jaar dan hebben ze volgens mij alle grand slams in 1 jaar gewonnen
wrawrinka speel idd heel goed en zie hier ook een lange match laten we niet hopen op ineens een 3-0 maar ook hier zie ik tog murray aan het langste eind treken omdat hij helaas op grand slam het beste in zich zelf naar boven weet te halen o3,5 sets dus of wrawrinka +2,5 maar die zal niet zo hoog zijn gister bij ferer ging het ook nog fout in de laatse set
wat williams williams niks te zeggen;p
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
- Ik vind dat een hele mooie wedstrijd bij de U21. Ik heb nog niet zolang geleden gekeken naar de U21 van België & ik vind die echt een sterk team hebben. De jeugd van Italië is niet in zo'n goede vorm en spelen zoals het 1ste elftal. Op de counter & ulta-verdedigend, maar er uiteindelijk toch als winnaar uitkomen. Ik zie hier terug hetzelfde spelbeeld, maar ik zie België eigenlijk wel een goaltje scoren waardoor deze weddenschap zeer interessant wordt. X2 @2.80 is ook een zeer leuke in mijn ogen, aangezien ik de ploeg van België ontzettend sterk vind, met bijna allemaal spelers die in de basis spelen bij hun team.
Opstellingen zijn namelijk:
ITALIA U21: Bardi, Sabelli, Antei, Bianchetti, Frascratore, Baselli, Crisetig, Gatto, Battocchio, Fedato, Belotti.
BELGIO U21: Coosemans, Vermul, Arslanagic, Mechele, De Boch, Malanda, Ntambwe, Ferreira Carrasco, Praet, Mpoku, Bruno.
0 Vind ik leuk's
Prima tips princ!!!! (y)
0 Vind ik leuk's
Those who believe, achieve!!!
Alles juist man :) Bedankt voor de tips :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.