Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Principito93

Ook ik ga eens een topic starten zodat we kunnen discussiëren met elkaar en we elkaar daardoor misschien kunnen helpen. Nu er vanavond heel wat oefeninterlands zijn wil ik ook graag even mijn tips doorgeven en zien wat jullie ervan denken. Jullie beslissen natuurlijk zelf of jullie volgen of niet.
Laten we zeggen dat ik alles voor € 10 speel zodat we kunnen zien wat mijn winst/verlies is.
Vriendschappelijke interlands:
Japan - Latvia: Over 2.5 goals @1.65
Azerbaijan - Liechtenstein: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @3.05
Croatia - South Korea: Over 2.5 goals @2.10
Cyprus - Serbia: Under 2.5 goals @1.75 | No BTS @1.80
Spain - Uruguay: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @2.30
Trinidad & Tobago - Peru: Under 2.5 goals @1.70
Turkey - Czech Republic: Both teams to score @1.95
Iceland - Russia: Over 2.5 goals @2.00
Rep. of Ireland - Poland: Over 2.5 goals @2.30
Israel - Finland: Over 2.5 goals @2.05 | HT/FT : 2-2 @6.50 | X2 @1.85
Portugal - Ecuador: X2 @3.30
England - Brazil: Both teams to score @1.70
Sweden - Argentina: Both teams to score @1.75
Netherlands - Italy: X2 @1.65 | No BTS @1.85
Guatemala - Colombia: Handicap 1:0 -> Colombia wins @2.10
Macedonia - Denmark: 1X @2.15
Bolivia - Haiti: X2 @2.60

Mali - Nigeria: 1X @1.75
Ghana - Burkina Faso: X @3.40

Ramos - Silva: Ramos @1.50
Roger-Vasselin - Ito: Ito @3.20
Naso - Lorenzi: Naso @2.20
Dodig - Becker: Dodig @1.60
De Schepper - Llodra: Llodra @1.40

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagprincipito93 in 6-02-2013 15:39 Leden topics
in 6-02-2013 15:39 Leden topics
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
arjanb:
ik heb een vraag die jij vast wel weet... naar welke adres moet je mailen, van betfair.. om je id of wat dan ook heen te sturen?

Je gaat je toch niet uit laten betalen he? ;-)
0 Vind ik leuk's
Valenciennes - Paris SG Paris SG
Elche - Real Madrid Real Madrid
Napoli - Sassuolo Napoli
Monaco - Bastia Bastia +3.5
@2.098
0 Vind ik leuk's
Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent?
Bij unibet zie ik die mogelijkheid iig niet.
0 Vind ik leuk's
devito:
Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent?
Bij unibet zie ik die mogelijkheid iig niet.

Niet te ver zoeken. Dit betekent dat Monaco niet met 4 of meer goals verschil mag winnen.
Ik heb deze combi gespeeld bij Betfair. Bij Unibet is asian handicap niet mogelijk volgens mij.
0 Vind ik leuk's
Wereldkampioenschap tijdrijden 2013:
- Tony Martin @1.85 5/10
- Fabian Cancellara @8.50 1/10
0 Vind ik leuk's
principito93:
Wereldkampioenschap tijdrijden 2013:
- Tony Martin @1.85 5/10
- Fabian Cancellara @8.50 1/10

De voorspelde winnaar: Tony Martin! :)
0 Vind ik leuk's
principito93:
Valenciennes - Paris SG Paris SG
Elche - Real Madrid Real Madrid
Napoli - Sassuolo Napoli
@2.098

Oké...
Degene waarvan ik het minst had verwacht.
0 Vind ik leuk's
Raonic, M - Matosevic, M
Deze wedstrijd wordt gespeeld op de ondegrond: hardcourt. Een goeie ondergrond voor goede serveerders waardoor de ballen nog die extra snelheid bij krijgen. Dit is dan ook eenn partij tussen goed serverende spelers die beide niet zo sterk zijn in het returnen of in de rally's. Beide hebben een goede vorm te pakken, en zijn aan elkaar gewaagd wanneer deze heren tegenover elkaar staan. Dit is ook te zien in de onderlinge partijen die ze al hebben uitgevochten. Het zijn vaak lange wedstrijden en ik denk dat dit ook geen ander verhaal zal kennen. Voor deze partij ga ik wel voor een wedtip die behoort tot de 2de set. Matosevic is namelijk een diesel die vaak (kan je nagaan) de 2de sets stukken beter speelt of gewoon vaak wint zelfs. Small stake op Matosevic @3.55 is zeker mogelijk! Door al deze feiten samen kom ik tot 1 wedtip die volgens mij een hele hoge kans heeft tot slagen.
Pick: 2nd Set Total Games: Over 9.5 games @1.533
Ook deze vrouwenpartij gaat door op de "hardcourt" ondergrond. Beide zijn in een ontzettend goede vorm. Safarova komt terug uit een hele mindere periode en heeft nu haar goede spel weer te pakken en bewees dit ook daar haar laatste partij tegen Stosur door goed spel te winnen. Tegenover haar staat (mijn favoriete vrouwelijke speelster) Caroline Wozniacki, bekend om haar defensieve stijl en staat ook heel erg goed te tennissen. De partij die ze won tegen Rybarikova (6-1 6-1 duidelijke cijfers) vond ik best indrukwekkend. Wozniacki sloeg geen fouten en als ze deze vorm kan aanhouden zit er misschien wel een tornooizege in voor haar (sinds lang...) Safarova is eens speelster à la Kvitova, met andere woorden hard slaan en vol risico de ballen nemen. Wozniacki is daar goed tegen gewapend, nogmaals door haar defensieve speelstijl. Maar zo'n speelstijl heb je niet zomaar, Wozniacki kan elke bal vaak makkelijk terugslaan en ze kijkt niet terug om een metertje te veel te lopen waardoor Safarova nog meer risico zal moeten leggen in haar slagen. Ik verwacht een best leuke 1ste set, maar toch maar 1 winnares. Safarova zal niet die perfecte ballen kunnen blijven slaan waardoor ze de fouten zal maken of gewoon zelf achter de feiten zal aan lopen.
Pick: Wozniacki, C to win @1.50
- Beide weddenschappen te combineren @2.30
0 Vind ik leuk's
Kudryatseva, A / Rodionova, A - Flipkens, K / Kvitova, P
Een dubbelpartij bij de vrouwen waarin ik eigenlijk maar 1 duo zie winnen. Flipkens & Kvitova hebben nog niet de nodige ervaring om het goed te doen in de dubbels wat ook geen van beide hun doel is. Beide richten zich meer op het enkelspel. Ook vind ik de vorm van beide niet top en hun samenspel loopt niet zo vlot zoals het hoort bij dubbelaars. Tegenover hen staat een wel ervaren duo, namelijk Kudryatseva & Rodionova (duurt tijdje om goed te typen inderdaad). Zij doen het uitstekend de laatste tijd en vinden mekaar beter en beter terug in het spel. Ook de resultaten liegen niet. Als je kijkt naar de verliespartijen van hen verliezen ze enkel van dan ook de dubbelspeelsters aan de top zoals onder andere Errani/Vinci & Groenefeld/Peschke. Zij staan nu nog net onder die top, maar ik zie ze zeker de overwinning nemen van Flipkens & Kvitova omdat de service van Flipkens ook een belangrijke rol zal spelen & die goede serve/return heeft ze niet waardoor alle druk op de schouders valt van Kvitova en deze zal zich daarop niet druk maken doordat ze zich wil focussen op het enkelspel.
Pick: Kudryatseva, A / Rodionova, A @1.58
0 Vind ik leuk's
Nu ik toch bezig ben met onderzoeken ga ik gelijk mijn low stakes bets ook meegeven.
Dit zijn de bets waarin ik toch wel value zie & die toch (meer dan de quotering toewijst) kans maken.
Williams, V - Bouchard, E @2.63
Kerber, A - Radwanska, A Over 20 games @1.72
Lu, Y - Rosol, L @1.53
Melzer, J - Zverev, M @2.29
Benneteau, J - Andujar-Alba, P Over 20 games @1.85
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.