Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Principito93

Ook ik ga eens een topic starten zodat we kunnen discussiëren met elkaar en we elkaar daardoor misschien kunnen helpen. Nu er vanavond heel wat oefeninterlands zijn wil ik ook graag even mijn tips doorgeven en zien wat jullie ervan denken. Jullie beslissen natuurlijk zelf of jullie volgen of niet.
Laten we zeggen dat ik alles voor € 10 speel zodat we kunnen zien wat mijn winst/verlies is.
Vriendschappelijke interlands:
Japan - Latvia: Over 2.5 goals @1.65
Azerbaijan - Liechtenstein: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @3.05
Croatia - South Korea: Over 2.5 goals @2.10
Cyprus - Serbia: Under 2.5 goals @1.75 | No BTS @1.80
Spain - Uruguay: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @2.30
Trinidad & Tobago - Peru: Under 2.5 goals @1.70
Turkey - Czech Republic: Both teams to score @1.95
Iceland - Russia: Over 2.5 goals @2.00
Rep. of Ireland - Poland: Over 2.5 goals @2.30
Israel - Finland: Over 2.5 goals @2.05 | HT/FT : 2-2 @6.50 | X2 @1.85
Portugal - Ecuador: X2 @3.30
England - Brazil: Both teams to score @1.70
Sweden - Argentina: Both teams to score @1.75
Netherlands - Italy: X2 @1.65 | No BTS @1.85
Guatemala - Colombia: Handicap 1:0 -> Colombia wins @2.10
Macedonia - Denmark: 1X @2.15
Bolivia - Haiti: X2 @2.60
__________________________________________________
Africa Cup

Mali - Nigeria: 1X @1.75
Ghana - Burkina Faso: X @3.40
__________________________________________________
Tennis

Ramos - Silva: Ramos @1.50
Roger-Vasselin - Ito: Ito @3.20
Naso - Lorenzi: Naso @2.20
Dodig - Becker: Dodig @1.60
De Schepper - Llodra: Llodra @1.40
_________________________________________________________
Inzet: €300 | Winst: €331 | Totaal: €31
Correct: 16/30 = 53.33%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar principito93
Country flagprincipito93 in 6-02-2013 15:39 Leden topics
in 6-02-2013 15:39 Leden topics
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
principito93:
Raonic, M - Matosevic, M
Pick: 2nd Set Total Games: Over 9.5 games @1.533
___________________________________________________________________________
Wozniacki, C - Safarova, L
Pick: Wozniacki, C to win @1.50
- Beide weddenschappen te combineren @2.30

Nice man, Beide heb je goed weten te voorspellen. Maar helaas niet meegespeeld.. :(
0 Vind ik leuk's
Als is vals
Nu pas behaald haha. set 2 he (nu net 5-4)
0 Vind ik leuk's
principito93:
Raonic, M - Matosevic, M
Pick: 2nd Set Total Games: Over 9.5 games @1.533
___________________________________________________________________________
Wozniacki, C - Safarova, L
Pick: Wozniacki, C to win @1.50

- Beide weddenschappen te combineren @2.30

principito93:
Kudryatseva, A / Rodionova, A - Flipkens, K / Kvitova, P
Pick: Kudryatseva, A / Rodionova, A @1.58

Irritante void zeg (= walkover). Was heel erg overtuigd van deze dubbel.
principito93:
Nu ik toch bezig ben met onderzoeken ga ik gelijk mijn low stakes bets ook meegeven.
Dit zijn de bets waarin ik toch wel value zie & die toch (meer dan de quotering toewijst) kans maken.
Williams, V - Bouchard, E @2.63
Kerber, A - Radwanska, A Over 20 games @1.72
Lu, Y - Rosol, L @1.53
Melzer, J - Zverev, M @2.29
Benneteau, J - Andujar-Alba, P Over 20 games @1.85
+ Lu speel ik in combinatie met Murray/Peers (tegen Lu/Udomchoke), samen had dit een quotering @2.08

Uiteindelijk ben ik goed opgestaan!
Mijn high stake bets (bovenaan) zijn goed gegaan & mijn lage heb ik ook kleine winst uit behaald :)
0 Vind ik leuk's
Inter Milan - Fiorentina
De laatste wedstrijd van de speeldag in de Serie A gaat tussen 2 ploegen die ontzettend makkelijk de weg naar doel vinden. Beide zijn ook in een goede vorm en zijn goed gestart aan de competitie. Voor deze wedstrijd kan ik niet echt een winnaar voorspellen uit schrik dat indien Fiorentina de eerst goal maakt Fiorentina wel eens zou kunnen winnen aangezien het een ploeg is dat heel erg sterk kan counteren. Inter Milan daarentegen is wel een sterke, compacte ploeg en creëren heel erg veel kansen op een wedstrijd. Hun laatste partij (0-7 tegen Sassuolo) is daar ook het resultaat van, met een Diego Milito die terugkomt vanuit een blessure en zijn motivatie en inzet is enorm. Een weddenschap op een goaltje in de 1st helft is ook een mooie @1.36 vind ik. Maar ik ga het veilig spelen voor het geval er een 0-0 op het bord staat bij de rust.
Pick: Over 1.5 goals @1.22
____________________________________________________
Montpellier - Rennes
Ook in Frankrijk is er vandaag de laatste wedstrijd van de speeldag en deze gaat tussen Montpellier en Rennes. Montpellier heeft de goede vorm terug te pakken die ze hadden toen ze ook kampioen konden spelen in Frankrijk. Dit is misschien wel te veel gevraagd, maar van een ploeg als Rennes moet er volgens mij toch gewonnen kunnen worden, tenminste gelijk spelen. Onderlinge resultaten tonen ook aan dat Rennes een ploeg is die Montpellier wel ligt.
Pick: Montpellier +1.5 @1.10
____________________________________________________
Villareal - Espanyol
Beide ploegen zijn in een toch wel indrukwekkend vorm. Ze staan beide bovenaan met 11 punten (3/2/0). Omdat beide ploegen deze plek willen behouden in het klassement verwacht ik een gesloten wedstrijd. Ook kunnen beide ploegen heel erg goed een voorsprong behouden. Villareal is een ploeg dat wanneer het thuis speelt op resultaat kan spelen, zelfs tegen Real Madrid is dit gelukt (2-2, waarbij ze toen ook 1-2 achterstand moesten ophalen). De verwachtingen liggen hoog bij deze partij, maar een 0-0 zit er ook in. Espanyol zal hier spelen om niet te verliezen lijkt me, terwijl Villareal de goede positie in het klassement wil behouden wanneer ze zien dat het na verloop van tijd toch moeilijk wordt om te scoren.
Pick: Under 3.5 goals @1.35
____________________________________________________
Getafe - Celta de Vigo
Een wedstrijd tussen een ploeg die wel in een heel slechte vorm zit en enkel thuis iets kan forceren (Granada) en een ploeg die het op dit moment heel goed doet voor hun normen (Celta de Vigo). Celta de Vigo doet het momenteel heel erg goed en de resultaten zijn daar ook naar. Met 3 gelijke spelen, 1 overwinning & 1 nederlaag behoren ze weer tot het ploegje dat heel moeilijk te ontwrichten is & al zeker niet wanneer ze de eerst goal kunnen maken. Ook kunnen ze dit jaar, toch volgens de vorige partijen een achterstand ophalen door een grote druk op te zetten op hun tegenstander. En dit alles terwijl Getafe in een slechte vorm zit: 3 nederlagen, 1 overwinning & 1 gelijkspel. Die 2 laatste zijn wel behaald wanneer ze thuis spelen. Getafe staat wel bekend dat ze enkel goede resultaten kunnen halen wanneer ze voor eigen publiek spelen, maar in deze vorm moet het toch snel gaan veranderen. Tegen dit Celta de Vigo is een overwinning veraf en wie weet smeert Celta hen zelfs een nederlaag aan. De value zit zeker en vast op de dubbele kans voor Celta @1.72, maar voor deze weddenschap ga ik voor safe.
Pick: Celta de Vigo +1.5 @1.22
- Weddenschappen zijn te combineren @2.20
0 Vind ik leuk's
principito93:
Inter Milan - Fiorentina
De laatste wedstrijd van de speeldag in de Serie A gaat tussen 2 ploegen die ontzettend makkelijk de weg naar doel vinden. Beide zijn ook in een goede vorm en zijn goed gestart aan de competitie. Voor
Pick: Over 1.5 goals @1.22
____________________________________________________
Montpellier - Rennes
Pick: Montpellier +1.5 @1.10
____________________________________________________
Villareal - Espanyol

Pick: Under 3.5 goals @1.35
____________________________________________________
Getafe - Celta de Vigo
Pick: Celta de Vigo +1.5 @1.22
- Weddenschappen zijn te combineren @2.20

Helaas alweer 1tje fout. Ik twijfelde nog tussen under 3.5 of Celta de Vigo +1.5. Getafe verdiende ook niet te winnen met een winstmarge van 2 doelpunten meer, de wedstrijd leek toe te stuiven naar een bloedeloos gelijkspel. Jammer van het doelpunt net voor & net na rust voor Getafe. Volgende keer beter! :)
0 Vind ik leuk's
Simon, G - Sijsling, I
Een hele vroege partij die ik toch even ga meenemen. Dit tornooi in Thailand had ik niet verwacht dat Simon zijn sterke vorm ging aanhouden en zo sterk ging blijven spelen, maar hij doet het toch. Na lange tijd in een mindere periode gezeten te hebben speelt hij nu terug als vanouds. Hij staat bekend als de Wozniacki van de mannen, heel verdedigend en de speler aan de andere kant proberen uit te putten. Aan de andere kant van het net zal Igor Sijsling staan, die er net een hele lange partij op heeft zitten tegen zijn landgenoot Robin Haase. En net terwijl die nu tegen Simon moet spelen en Simon houdt heel erg vaak de punten lang waardoor de vermoeidheid zal opkomen bij Sijsling. Ik verwacht daarom ook maar 1 winnaar bij deze partij en in deze vorm mag dit ook geen probleem zijn.
Pick: Simon, G @1.35
________________________________________________________
Lopez, F - Raonic, M
Een andere partij op dit tornooi gaat tussen Feliciano Lopez en Milos Raonic. Beide hebben een redelijk tot goede vorm te pakken en spelen graag op hardcourt. Normaliter hebben beide spelers ook een hele goeie service, maar bij Lopez loopt het op dit tornooi wat stroef. Hij heeft het moeilijker als normaal op zijn eigen games en dat zou niet mogen. Raonic daarentegen is zoals verwacht bezig aan zijn eigen sterke games en proberen hier en daar eens toe te slaan op de ander zijn games, lange partijen houden Raonic niet tegen. Natuurlijk is de ondergrond een surplus voor Raonic omdat hij sowieso al een speler is die houdt van de harde slagen en niet zo van de rally's. Lopez is een goede speler, maar moet bijna altijd, om niet altijd te zeggen het onderspit delven tegen spelers die hoger staan op de ranglijst. Ook zal dit deze keer geen ander verhaal kennen en ga ik voor een weddenschap op de Canadees.
Pick: Raonic, M @1.55
- Beide weddenschappen te combineren @2.09
0 Vind ik leuk's
Williams, V - Kvitova, P
Een partij tussen speelsters die beide in een toch wel opvallend goede vorm zitten. De run van Venus Williams valt natuurlijk het meeste op want ze versloeg onderweg al knappers als Bouchard, Halep en zelfs Azarenka. Je zou bijna gaan denken dat haar zus aan het spelen is en de bookies ons aan het misleiden zijn. De partijen tegen Halep & Azarenka heb ik niet gezien, maar ik denk dat die partijen lucky waren en dat Azarenka en Halep er geen zin in hadden om verder te doen aan dit tornooi, ik kan ook fout zijn natuurlijk. Maar ik heb de wedstrijd bekeken tussen Williams en Bouchard en het viel me op dat de service van Williams zoals gewoonlijk eigenlijk zwak is en blijft, maar ze heel wat weerstand bied op de service van de tegenstander. Maar nu staat er terug een klapper van formaat voor haar rekening, namelijk Petra Kvitova. Laatst genoemde zit ook in een goeie vorm en is in deze ronde geraakt zonder setverlies na overwinning tegen Keys en Kuznetsova, die beide makkelijk werden verslagen. Ze speelt momenteel op haar sterkste niveau met haar gekende sterke service wat de doorslag zal geven in deze partij volgens mij. Williams haar service is te zwak om Kvitova te verslaan en ze heeft er ook al 3 moeilijke partijen op zitten, haar winning run zal hier ten einde lopen.
Pick: Kvitova, P @1.83
________________________________________________________
Tursunov, D - Wawrinka, S
De laatste wedstrijd van de ronde op het tornooi in Thailand gaat tussen de Rus Tursunov en de Zwitser Wawrinka. Tursunov staat bij mij gekend als een niet te spelen speler omdat hij vaak rare kuren uithaalt. Hij kan sublieme slagen/wedstrijden afwisselen met dingen die je nog nooit gezien hebt in het tennis (negatief bedoeld), waardoor die soms partijen verliest van spelers die veel verder onder hem staan in de ranglijst. Met Stanislas Wawrinka als tegenstander, die momenteel in bloedvorm zit, zal het anders moeten. Maar zoals ik al zei zit net die Wawrinka in toch wel één van de beste "vormen" uit zijn leven, waardoor ik in deze partij ook maar één winnaar kan bedenken. Meer woorden hoef ik hier niet aan vuil te maken, de laatste partij die Wawrinka speelde tegen Baghdatis was hier ook een groot bewijs van.
Pick: Wawrinka, S @1.36
- Beide weddenschappen te combineren @2.49
Verder speel ik nog:
Melzer, J - Delbonis, F @3.05
Benneteau, J - Mannarino, A @2.86
Wozniacki, C - Kerber, A @2.27
0 Vind ik leuk's
principito93:
Simon, G - Sijsling, I
Pick: Simon, G @1.35
________________________________________________________
Lopez, F - Raonic, M
Pick: Raonic, M @1.55
- Beide weddenschappen te combineren @2.09

principito93:
Williams, V - Kvitova, P
Pick: Kvitova, P @1.83
________________________________________________________
Tursunov, D - Wawrinka, S
Pick: Wawrinka, S @1.36
- Beide weddenschappen te combineren @2.49
Verder speel ik nog:
Melzer, J - Delbonis, F @3.05
Benneteau, J - Mannarino, A @2.86
Wozniacki, C - Kerber, A [b]@2.27[/b]

Moeilijk gaat ook. Enkel Raonic ging gemakkelijk in 2 sets.
Wawrinka & Kvitova hadden zelf pas genoeg aan een tiebreak in hun laatste set die ze uiteindelijk wel overtuigend wonnen :)
0 Vind ik leuk's
Berdych, T - Simon, G
De eerste wedstrijd van de halve finales op het tornooi van Thailand gaat tussen Berdych en Simon. Een leuke partij tussen beide sterke spelers die ook een goeie vorm te pakken hebben. Beide versloegen hun tegenstanders met de nodige moeite, maar Simon had het toch wel heel erg lastig met Igor Sijsling, die ik toch beduidend minder vind dan Berdych. Natuurlijk mag je zo geen weddenschappen gaan maken, maar het viel op dat Simon veel minder was dan vorige partijen. Berdych daarentegen speelde wel overtuigend tegen een heel goed spelende Lu Y.H. Voor deze partij verwacht ik maar 1 winnaar en dat is Tomas Berdych. Zijn speelstijl is de laatste maanden sterk verbeterd waardoor hij toch wel tot de top hoort (à la Del Potro). Hij slaat hele goeie winners en slaat ook best hard wat wel handig is tegen een rallyspeler als Simon. De service zal deze wedstrijd volgens mij bepalen en Berdych heeft duidelijk de betere service van deze spelers.
Pick: Berdych, T @1.48
____________________________________________________
Benneteau, J - Wawrinka, S
Ook op het tornooi van Kualu Lumpur worden de halve finales gespeeld. Eén daarvan gaat tussen Benneteau en Wawrinka. Toch wel een wedstrijd waarin beide spelers kunnen winnen, dit door de mindere partij die Wawrinka heeft gespeeld tegen Tursunov & de onderlinge resultaten zijn ook in het voordeel van Benneteau. Benneteau speelt wel op een sterk niveau en heeft ook een sterke service waardoor hij zijn voordeel haalt op hardcourt. Ik verwacht toch wel een partij zoals Tursunov - Wawrinka met misschien wel deze keer een nederlaag van Wawrinka indien hij terug zoals vorige partij gaat spelen. Zelfs al is Wawrinka op topniveau zal Benneteau in deze vorm niet zo makkelijk te verslaan zijn. Een low stake op Benneteau is mogelijk @3.48!
Pick: Benneteau, J +4.5 games @1.56
- Beide weddenschappen zijn te combineren @2.31
0 Vind ik leuk's
Leuven - Gent: Leuven +2.5 @1.10
Tottenham - Chelsea: Over 1.5 goals @1.36
Aston Villa - Manchester City: Manchester City or draw @1.14
Swansea - Arsenal: Over 1.5 goals @1.29
@2.20
_______________
Bayer Leverkusen - Hannover 96 @1.42
Bayern München - Wolfsburg: Over 1.5 goals @1.10
Hoffenheim - Schalke: Over 1.5 goals @1.18
Eintracht Frankfurt - Hamburger: Over 1.5 goals @1.20
@2.21
_______________
Zwolle - NAC Breda: NAC Breda +2.5 @1.15
Benfica - Belenenses: Belenenses +3.5 @1.22
Valencia - Rayo Vallecano: Over 1.5 goals @1.15
Almeria - Barcelona: Over 2.5 goals @1.30
@2.10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.