Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Principito93

Ook ik ga eens een topic starten zodat we kunnen discussiëren met elkaar en we elkaar daardoor misschien kunnen helpen. Nu er vanavond heel wat oefeninterlands zijn wil ik ook graag even mijn tips doorgeven en zien wat jullie ervan denken. Jullie beslissen natuurlijk zelf of jullie volgen of niet.
Laten we zeggen dat ik alles voor € 10 speel zodat we kunnen zien wat mijn winst/verlies is.
Vriendschappelijke interlands:
Japan - Latvia: Over 2.5 goals @1.65
Azerbaijan - Liechtenstein: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @3.05
Croatia - South Korea: Over 2.5 goals @2.10
Cyprus - Serbia: Under 2.5 goals @1.75 | No BTS @1.80
Spain - Uruguay: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @2.30
Trinidad & Tobago - Peru: Under 2.5 goals @1.70
Turkey - Czech Republic: Both teams to score @1.95
Iceland - Russia: Over 2.5 goals @2.00
Rep. of Ireland - Poland: Over 2.5 goals @2.30
Israel - Finland: Over 2.5 goals @2.05 | HT/FT : 2-2 @6.50 | X2 @1.85
Portugal - Ecuador: X2 @3.30
England - Brazil: Both teams to score @1.70
Sweden - Argentina: Both teams to score @1.75
Netherlands - Italy: X2 @1.65 | No BTS @1.85
Guatemala - Colombia: Handicap 1:0 -> Colombia wins @2.10
Macedonia - Denmark: 1X @2.15
Bolivia - Haiti: X2 @2.60
__________________________________________________
Africa Cup

Mali - Nigeria: 1X @1.75
Ghana - Burkina Faso: X @3.40
__________________________________________________
Tennis

Ramos - Silva: Ramos @1.50
Roger-Vasselin - Ito: Ito @3.20
Naso - Lorenzi: Naso @2.20
Dodig - Becker: Dodig @1.60
De Schepper - Llodra: Llodra @1.40
_________________________________________________________
Inzet: €300 | Winst: €331 | Totaal: €31
Correct: 16/30 = 53.33%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar principito93
Country flagprincipito93 in 6-02-2013 15:39 Leden topics
in 6-02-2013 15:39 Leden topics
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
principito93:
timmov:
Deed 'm met je mee baas... heb flink wat afgescholden hier :-( Keep it up though! Een dezer dagen moet die dikke pot toch gaan vallen..

Nog meer balen als je ziet hoe easy Wawrinka & Berdych over 3.5 sets gaan... :(

Gewoon singels spelen, dan heb je op langere termijn winst (Y)
Zonde om elke keer te verliezen op 1 partij
0 Vind ik leuk's
wasme fun combi van gister sgeit voetbal en wou ze al niet spelen...
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
hmm geen foto..... erbij f kijken hoe dat moet;p
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
onzemichael:
principito93:
timmov:
Deed 'm met je mee baas... heb flink wat afgescholden hier :-( Keep it up though! Een dezer dagen moet die dikke pot toch gaan vallen..

Nog meer balen als je ziet hoe easy Wawrinka & Berdych over 3.5 sets gaan... :(

Gewoon singels spelen, dan heb je op langere termijn winst (Y)
Zonde om elke keer te verliezen op 1 partij

idd :-;)
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
US Open 2013
- Vitoria Azarenka & Daniela Hantuchova nemen het tegen elkaar op nadat ze beide een lastige partij toch als een goed resultaat konden neerzetten. Hantuchova zit in een goede vorm na lange tijd afwezig te zijn op de hoge plaatsen bij Grand Slams. Azarenka zit nog altijd in een volgens mij redelijk, maar geen top, -vorm. Onderlinge partijen bewijzen dat het vaak niet al te veel games zijn per set, maar dat de games op zich best lang kunnen duren (zoals Ivanovic - Azarenka gisteren). Ik verwacht ook geen andere partij deze keer. Hantuchova zal met haar ervaring, het Azarenka wel eens knap lastig kunnen maken. Ook beschikken beide niet over een geweldige serve, waardoor spelen op deuces/breaks ook een handige tip kan zijn! Mijn wedtip gaat over een lange partij omdat ik geen echte voorspelling kan plakken op het aantal games/sets. De verwachting is bij me dat er lange games worden gespeeld, met verschillende keren deuces en/of breaks.
- Na een heuse verrassing van formaat (versloeg Federer in straight sets), mag Tommy Robredo het deze keer opnemen tegen een nog grotere speler, Rafael Nadal. Naar mijn mening was de overwinning van Robredo toch best verrassend, zelf nadat hij de eerste 2 sets had gewonnen. Het was niet dat Robredo echt geweldige punten deed, maar eerder door de vele fouten en slechte keuzes die Federer had gemaakt. Federer heeft een resem aan breakpunten gehad, maar heeft er amper gebruik van gemaakt. Vandaar dat ik deze weddenschap zeker aan ga. Rafael Nadal is dit tornooi nog geen 1x (!) gebroken geweest op zijn service, terwijl deze nog altijd niet 100% draait naar mijn mening, wat getuigt dat hij ontzettend sterk bezig is in het spel zelf (rally's, winners, etc.) Dit wordt volgens mij een 3-0 winst voor Nadal. Rafa is een betere speler dan Federer, en hij zal zeker gebruik maken van de breakpoints die hij gerust zal krijgen.
- Ivan Dodig zit in een uitstekende vorm en de resultaten zijn er ook naar samen met zijn dubbelspeler Melo. Zij nemen het vandaag op tegen een ander ervaren duo, namelijk Huey/Inglot. Beide zitten in een goede vorm, maar ik vind de quotering voor Dodig/Melo te mooi om te laten liggen. Op hardcourt hebben ze beide 1 vd beste serves en ze halen makkelijk hun eigen games binnen. De laatste partij tegen Youznhy/Stakhovsky getuigde van een mentale en fysieke sterkte. Het werd een partij met lange games en een lange partij. Huey/Inglot vind ik daarentegen niet zo sterk op hun eigen serve. Het resultaat tegen Granollers/Lopez kon makkelijk omgekeerd geweest zijn, het werd namelijk bijna telkens deuce op de games van elkaar. Dus wat wel toont dat ze sterk zijn op belangrijke punten.
- Een vreemde partij om te beoordelen naar mijn mening tussen Roberta Vinci & Flavia Pennetta. Beide zitten in een uitstekende vorm en hebben nog geen set verloren (Vinci -> 1 set), terwijl ze beide al sterke tegenstanders gehad hebben. Dit lijkt misschien op een vreemde weddenschap, maar als je kijkt naar onderlinge resultaten kan je niet echt een winnaar voorspellen, maar zijn het al telkens 'maar' 2 korte sets geweest. Wat door nader onderzoek mij ook wel duidelijk wordt. Beide spelers hebben het vaak moeilijk om zich te herpakken na setverlies, en beide spelers zijn ook net heel sterk nadat ze hun 1ste set hebben gepakt. Als ik een overwinning zou moeten tippen zou het volgens mij voor Pennetta zijn omdat ik ze momenteel onzettend sterk vind spelen & haar service loopt goed.
- Na een heuse thriller en een lange vijfsetter is het dan toch gelukt voor Richard Gasquet. Hij versloeg namelijk Milos Raonic in een 6/7 7/6 2/6 7/6 7/5. Wat dus getuigt dat het fysiek en mentaal een zware partij was voor beide spelers. Milos Raonic had matchpunten in de 4de set (tiebreak), maar Gasquet kon deze uit de weg ruimen en nadien zelf toch nog de partij binnenhalen. Naar mijn mening onverdiend, ik vond Raonic namelijk beter spelen, maar maakte teveel foutjes op de belangrijke momenten. Gasquet was niet zo sterk als de uitslag doet vermoeden, maar hij speelde het slim en liet Raonic de punten proberen maken, terwijl Raonic daar niet sterk in is. De tegenstander die Gasquet vandaag voor zijn rekening krijgt is David Ferrer. Ferrer had er ook een lastige partij opzitten tegen Janko Tipsarevic, die op een sterk niveau speelde naar mijn mening. Maar Ferrer was toch de verdiende winnaar, zoals we hem kennen, heel moeilijk uit te schakelen aangezien hij een vechter is en voor elke bal gaat en beschikt over een hele grote fysieke kracht. In de partij tegen Gasquet verwacht ik ongeveer hetzelfde verhaal. Ik verwacht een partij met best wat breaks (beide niet super op hun serve), maar met Ferrer als winnaar. Onderlinge resultaten tonen aan dat Gasquet nog nooit een set heeft kunnen pakken tegen Ferrer (5 partijen), wat toch een verrassing is.
0 Vind ik leuk's
Mooie uitleg. Ik speel mee.
0 Vind ik leuk's
tattooaces:
hmm geen foto..... erbij f kijken hoe dat moet;p

De url moet tussen geplaatst worden. Ik denk dat jouw foto te groot is waardoor deze niet in het forum weergegeven kan worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wish me luck: (eenmalige bet)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.