Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Jorditoma

In dit topic zal ik de picks delen die ik speel. Ik probeer altijd eerst waardevolle info te vinden op bijv. Twitter en Blogabet, voordat ik een bet plaats. Ik richt me met name op voetbal, tennis en ijshockey en wil ook nog weleens iets van anderen meespelen met basketbal, volleybal en handbal.


Voor vandaag speel ik nog:


Andreea Rosca (vs. Liu) @2.30 [3/5]


Rosca domineert momenteel op de ITF-tour en verloor bij toernooiwinst in Torino afgelopen week in totaal maar 4 games (over 5 wedstrijden). Haar backhand schijnt haar grootste wapen te zijn. Ze heeft voor vandaag een wildcard gekregen in haar thuisland Boekarest en zal er alles aan willen doen om vandaag te winnen.


Combi @4.74 [3/5]

Matchup: Roglic (vs. Barguil)

Chippenham Town + 0.50 handicap

Stenhousemuir to win


Barguil zou vandaag laten lopen is vandaag in de voorbeschouwing vd etappe gedeeld

Info Chippenham: https://hotinfo.blogabet.com/pick/22095222/chippenham-town-swindon-town

Info Stenhousemuir: https://shadowemb.blogabet.com/pick/22086344/stenhousemuir-v-albion


Timea Bacsinszky to win @2.10 [3/5]


Mee met Andrei. Bacsinszky komt terug van een blessure, maar gravel is haar favoriete ondergrond.




1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 17-07-2018 14:42 Leden topics
in 17-07-2018 14:42 Leden topics
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Combi naar de ballen door Ofner dus alvast een nieuwe, omdat ik wel vertrouwen heb in andere twee wedstrijden uit eerdere combi.


Combi @4.16 [4/5].Hapoel Beer Sheva Home U 1,5 Goals + Putintseva + Donaldson

0 Vind ik leuk's

Man man man Hapoel kan opeens scoren..

3x scheepsrecht dan maar met m'n combi


Putintseva, Donaldson & Liu +1,5 sets @2.98 [4/5]

0 Vind ik leuk's

Combi @3.90 [2/5]: Ofner + 1,5 sets + Donaldson + Putintseva

Zelfde Combi met Hapoel Beer Sheva under goals ipv Ofner ) [4/5]

Putintseva, Donaldson & Liu +1,5 sets @2.98 [4/5]


Claire Liu to win @1.87 [2/5]

Jurgen Zopp to win @2.40 [2/5]

Botic Van der Zandschulp to win @2.10 [2/5]


Katie Swan to win @2.4 [2/5] (is uitgesteld naar vandaag)


Met de tips gisteren quitte gespeeld (+0,12 units winst). Gelukkig nog wel wat livetips via de chat die goed gingen + Katie Swan moet nog gespeeld worden)


0 Vind ik leuk's

Combi @3.01 [4/5] Adelaide United + Dusan Lajovic + Katie Boulter


Wie een iets hogere quotering wilt kan Lajovic -3,5 games proberen in de combi (4.11)

Adelaide United begint al om 11.30 uur


Stephan Gerritsen @2.25 [2/5]



Zal later vandaag wellicht deze post nog updaten met meer picks.

Bericht gewijzigd door jorditoma op wo 1 aug. 2018, 07:36
0 Vind ik leuk's

Anhelina Kalinina -3,5 games @2.0 [4/5]

Jared Donaldson @2.12 [3/5]

Kyle Edmund @2.23 [2/5]


Kalinina wist dit toernooi in 13 van de 18 returngames haar tegenstander te breaken. Bonaventure verloor vorige wedstrijd al haar 7 servicebeurten.

Bericht gewijzigd door jorditoma op wo 1 aug. 2018, 15:02
0 Vind ik leuk's

Ik neem voorlopig weer een break, omdat zelfs een klein beetje geluk niet aan mij is besteed. Daarnaast wedstrijden die stil worden gelegd vanwege de regen wat ook 9/10 keer in het nadeel uitpakt.


Van wat ik hier heb getipt en zelf speelde:


  • Donaldson dijbeenblessure wanneer hij voor de wedstrijd mag serveren en vervolgens 2x wordt gebroken
  • Taylor Fritz 5-2 voor en verliest vervolgens 11 van de 13 games.
  • Tegenstander van Swan raakt geblesseerd in de 2e set en zelfs daar weet Swan niet van te profiteren
  • Kalinina speelde verschrikkelijk, terwijl tegenstander Bonaventure helemaal ingepakt met tape alleen de bal in het spel kon houden.


0 Vind ik leuk's
Op do. 2 aug. 2018, 10:01 schreef jorditoma:

Ik neem voorlopig weer een break, omdat zelfs een klein beetje geluk niet aan mij is besteed. Daarnaast wedstrijden die stil worden gelegd vanwege de regen wat ook 9/10 keer in het nadeel uitpakt.


Van wat ik hier heb getipt en zelf speelde:


  • Donaldson dijbeenblessure wanneer hij voor de wedstrijd mag serveren en vervolgens 2x wordt gebroken
  • Taylor Fritz 5-2 voor en verliest vervolgens 11 van de 13 games.
  • Tegenstander van Swan raakt geblesseerd in de 2e set en zelfs daar weet Swan niet van te profiteren
  • Kalinina speelde verschrikkelijk, terwijl tegenstander Bonaventure helemaal ingepakt met tape alleen de bal in het spel kon houden.


Slim. Een slechte serie onderbreken met een pauze is vaak het beste. Tot snel!

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Hoi Jordi,


ik snap je slimme beslissing want het loopt langs geen kanten weeral met dat tennis.


ik hoor je later wel na je break !!


neem gerust de nodige tijd , moet het ook terug rustig aandoen en speel alleen nog wanneer ik er echt zin in heb.


groeten Ron

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.