Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Jorditoma

In dit topic zal ik de picks delen die ik speel. Ik probeer altijd eerst waardevolle info te vinden op bijv. Twitter en Blogabet, voordat ik een bet plaats. Ik richt me met name op voetbal, tennis en ijshockey en wil ook nog weleens iets van anderen meespelen met basketbal, volleybal en handbal.


Voor vandaag speel ik nog:


Andreea Rosca (vs. Liu) @2.30 [3/5]


Rosca domineert momenteel op de ITF-tour en verloor bij toernooiwinst in Torino afgelopen week in totaal maar 4 games (over 5 wedstrijden). Haar backhand schijnt haar grootste wapen te zijn. Ze heeft voor vandaag een wildcard gekregen in haar thuisland Boekarest en zal er alles aan willen doen om vandaag te winnen.


Combi @4.74 [3/5]

Matchup: Roglic (vs. Barguil)

Chippenham Town + 0.50 handicap

Stenhousemuir to win


Barguil zou vandaag laten lopen is vandaag in de voorbeschouwing vd etappe gedeeld

Info Chippenham: https://hotinfo.blogabet.com/pick/22095222/chippenham-town-swindon-town

Info Stenhousemuir: https://shadowemb.blogabet.com/pick/22086344/stenhousemuir-v-albion


Timea Bacsinszky to win @2.10 [3/5]


Mee met Andrei. Bacsinszky komt terug van een blessure, maar gravel is haar favoriete ondergrond.




1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 17-07-2018 14:42 Leden topics
in 17-07-2018 14:42 Leden topics
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Een Draw No Bet combi van uitploegen voor de komende dagen @4.11 [3/5]:

Vila Nova-GO (zaterdagnacht)

FC Zürich (zaterdagavond)

Ilves (maandagavond)


Tegenstander van Vila Nova, Criciuma, heeft maar 1 verdediger beschikbaar, daarnaast zijn hun twee belangrijkste aanvallers nog twijfelgevallen.


FC Zürich speelt eigenlijk een thuiswedstrijd, omdat Grasshoppers tijdelijk gebruikt maakt van hun stadion. Zürich is het betere team.


Tegenstander van Ilves, TPS Turku, mist beide centrale verdedigers en een belangrijke middenvelder vanwege schorsingen. Ook zijn de linksback en linksbuiten geblesseerd.


2 Vind ik leuk's

DNB Combi: Vila Nova-GO, FC Zürich, Ilves


Vila Nova ging verrassend onderuit

0 Vind ik leuk's

Combi @2.75 [4/5]:

Dusan Lajovic + Noah Rubin + Hammarby Double Chance


Lajovic terechte favoriet. Rubin goede prestaties op hardcourt banen en Hammarby mag normaal gesproken niet verliezen bij Trelleborgs.

Bericht gewijzigd door jorditoma op ma 30 jul. 2018, 13:29
1 Vind ik leuk's

Ali kick CS 2-0 @1.81 wta washinton

0 Vind ik leuk's

Oeps dacht dat t tennis topic was

0 Vind ik leuk's

Maakt niet uit Pijnacker ;)


Nog een ATP Washington (Citi open) en San José combi voor vanavond / vannacht die het proberen waard is.

Lukas Lacko + Hubert Hurkacz + Ernesto Escobedo @6.16 [2/5]


Ik speel ze ook los:

Lukas Lacko to win @2.0 [3/5]

Ernesto Escobedo to win @1.78 [3/5]

Hubert Hurkacz to win @1.73 [3/5]


WTA value bet:

Georgina Garcia Perez to win @2.75 [2/5]

0 Vind ik leuk's

Ik versta de keuze van Hurkacz niet ? Leg eens uit


0 Vind ik leuk's
Allrounder in weddenschappen
Op ma. 30 jul. 2018, 19:43 schreef pijnacker83:

Ali kick CS 2-0 @1.81 wta washinton

Win

0 Vind ik leuk's

Combi @2.75 [4/5]:Dusan Lajovic + Noah Rubin + Hammarby Double Chance

Combi @6.16 [2/5] Lukas Lacko + Hubert Hurkacz + Ernesto Escobedo


Ernesto Escobedo to win @1.78 [3/5]

Hubert Hurkacz to win @1.73 [3/5]

Georgina Garcia Perez to win @2.75 [2/5]


Wedstrijd van Lacko is onderbroken en wordt vandaag uitgespeeld. Escobedo helaas niet kunnen zien, maar kwam vooral op z'n 1ste service te kort als ik de statistieken bekijken. Combi daardoor helaas ook fout. Andere combi en Hurkacz daarentegen wel een mooie winst.


Verlies voor deze wedstrijden was 12,05 units. Dit is teruggebracht tot 7,86 units.


@Bogareda. Hurkacz is een talent en werd door meerdere andere tippers getipt voor vandaag dus ben daar in meegegaan. (Bloga, Andrei & VW)

@Pijnacker netjes van de winst heb hem meegespeeld.

Bericht gewijzigd door jorditoma op di 31 jul. 2018, 07:51
1 Vind ik leuk's

Voor vandaag:


Combi @3.90 [2/5]: Ofner + 1,5 sets + Donaldson + Putintseva


David Guez to win [3/5] (edit: Guez wordt helaas niet aangeboden op Unibet)

Claire Liu to win @1.87 [2/5]

Jurgen Zopp to win @2.40 [2/5]

Botic Van der Zandschulp to win @2.10 [2/5]


  • Guez ervaren speler op hardcourt banen, meerdere titels op ITF toernooien. Tegenstander echte gravelspeler.
  • Liu kent een uitstekend jaar tot nu toe, tegenstander Watson kwakkelt met veel blessures.
  • Zopp verloor 3-0 in sets op Roland Garros van Marterer, dit was na twee lange vijfsetters. Heeft een goed toernooi in Gstaad gespeeld, terwijl Marterer juist nu tegenvalt


Een gokje die het proberen waard is:

Katie Swan to win [2/5]


  • Tegenstander van Swan, Zheng, moest afgelopen zondag nog opgeven in de finale van Nanchang.
Bericht gewijzigd door jorditoma op di 31 jul. 2018, 11:53
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.