Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Jorditoma

In dit topic zal ik de picks delen die ik speel. Ik probeer altijd eerst waardevolle info te vinden op bijv. Twitter en Blogabet, voordat ik een bet plaats. Ik richt me met name op voetbal, tennis en ijshockey en wil ook nog weleens iets van anderen meespelen met basketbal, volleybal en handbal.


Voor vandaag speel ik nog:


Andreea Rosca (vs. Liu) @2.30 [3/5]


Rosca domineert momenteel op de ITF-tour en verloor bij toernooiwinst in Torino afgelopen week in totaal maar 4 games (over 5 wedstrijden). Haar backhand schijnt haar grootste wapen te zijn. Ze heeft voor vandaag een wildcard gekregen in haar thuisland Boekarest en zal er alles aan willen doen om vandaag te winnen.


Combi @4.74 [3/5]

Matchup: Roglic (vs. Barguil)

Chippenham Town + 0.50 handicap

Stenhousemuir to win


Barguil zou vandaag laten lopen is vandaag in de voorbeschouwing vd etappe gedeeld

Info Chippenham: https://hotinfo.blogabet.com/pick/22095222/chippenham-town-swindon-town

Info Stenhousemuir: https://shadowemb.blogabet.com/pick/22086344/stenhousemuir-v-albion


Timea Bacsinszky to win @2.10 [3/5]


Mee met Andrei. Bacsinszky komt terug van een blessure, maar gravel is haar favoriete ondergrond.




1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 17-07-2018 14:42 Leden topics
in 17-07-2018 14:42 Leden topics
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Jouw berekening voor vandaag klopt niet, Jorditoma. Ik kom namelijk op -2,44 uit i.p.v. +0,8...

1 Vind ik leuk's
Op wo. 18 jul. 2018, 23:05 schreef hypnotist86:

Jouw berekening voor vandaag klopt niet, Jorditoma. Ik kom namelijk op -2,44 uit i.p.v. +0,8...

Je hebt gelijk excuus het is een lange dag geweest en kom net thuis. Ik heb het net 2x na gerekend en kom op - 2,24 uit. Ligt er denk net een beetje aan met welke stakes je speelt. Heb m'n post in ieder geval aangepast.


Zal morgen wat minder tennistips spelen, want juist die lopen de afgelopen dagen bijna niet, terwijl ik van sommige toch vrij zeker was.

0 Vind ik leuk's

Picks 19.7.18


Ik heb besloten om ondanks wat mindere dagen bij tennis vandaag toch gewoon weer op een aantal wedstrijden te spelen en me niet uit veld te laten slaan. Ik zal deze post updaten met een eventuele combi en andere wedstrijden die ik nog speel voor vandaag.


Combi @5.65 [4/5]

Ferrer + Neuchrist + Pospisil + Mannarino (speelt morgen)


Felix Auger-Aliassime to win @1.93 (vs. Rublev) [4/5]


Rublev zou nog nog ver van zijn beste vorm moeten zijn en traint pas 2,5 week voluit. Hij zij voorafgaand aan dit toernooi: Ik had wat rugklachten (stressfractuur in de onderrug) en ik heb de afgelopen drie maanden geen enkel toernooi gespeeld. Nu kom ik beetje bij beetje weer in vorm. Ik ben nog steeds niet zo fit als ik zou willen zijn, maar ik moest naar Umag komen, want hier won ik vorig jaar mijn eerste titel. Ik heb goede herinneringen aan Umag en geniet ervan om hier terug te zijn. Ik voel geen druk omdat ik nu niet zo fit ben als vorig seizoen. Eerlijk gezegd, weet ik niet wat ik hier van mijzelf mag verwachten. Ik weet gewoon dat ik mijn uiterste best zal doen. "


Het 17-jarige talent Felix Auger-Aliassime staat inmiddels in de top 150 en wist ook al twee Challenger-toernooien op gravel te winnen. Hij besloot de grastoernooien aan zich voorbij te laten gaan, zodat hij zich vol kon focussen op het spelen op gravel.


John Millman to win @2.05 (vs. Delbonis) [3/5]


Millman wist dit seizoen te verrassen op gravel door in Boekarest de finale te behalen en vervolgens de Aix en Provence challenger op zijn naam te schrijven. De Australiër kende deze week in de eerste ronde geen enkele moeite met gravelspeler Andreozzi (6-0, 6-2). Tegenstander van vandaag Delbonis voelt zich thuis op gravel, maar heeft dit seizoen moeite met het vinden van zijn vorm. Hij heeft voorheen niets noemenswaardigs gepresteerd in Bastad en kende in de eerste ronde de nodige moeite met zijn landgenoot Zeballos (die hopeloos uit vorm is).


Martin Klizan to win @1.71 [3/5] (vs. Haase) [3/5]


Deze wedstrijd wordt gespeeld in Umag, Kroatië. Waar het overdag rond deze periode erg warm is. Vandaar dat wedstrijden hier ook dit jaar weer in de namiddag en de avond worden gespeeld. Een speler die in het verleden heeft aangetoond moeite te hebben met de hitte is Robin Haase. De wedstrijd staat vandaag als eerste gepland om 17:20 uur wat ook niet meehelpt voor de Nederlander. Rond dit tijdstip wordt er 29/30 graden verwacht. Klizan is de betere gravelspeler van de twee en wist in de eerste ronde verrassend gemakkelijk Jarry aan de kant te zetten (6-0, 6-2). De Slowaak behoort qua tennis tot de top 10 van de wereld met z'n sterke service, harde slagen en een agressieve manier van spelen, maar is mentaal niet de sterkste. Haase op gravel in 2018: 3-9, Klizan 23-30


Sophia Biolay to win @2.75 [2/5]

Value bet

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 19 jul. 2018, 14:20
2 Vind ik leuk's

Voortaan ga ik maar tegen je picks in wedden..

5 Vind ik leuk's
Niet geschoten is altijd mis!!

19.7.18: - 11 units


Ferrer + Neuchrist + Pospisil + Mannarino [4/5]

Felix Auger-Aliassime to win @1.93 (vs. Rublev) [4/5]

Martin Klizan to win @1.71 [3/5] (vs. Haase) [3/5]

Sophia Biolay to win @2.75 [2/5]


Ik kan wel 8 alinea's schrijven over hoe alles tegen kan zitten. Niet te geloven...

  • Toppunt toch wel David Ferrer die bij 5-4 voor de set mag serveren, op love wordt gebroken en uiteindelijk gewoon 8!! games op rij verliest van Ruud op gravel.. dan denk je dat je alles wel hebt meegemaakt.


  • Biolay die een 5-2 voorsprong in de eerste set nog weggeeft.


  • Pospisil die een dubbelspeler als Ramanathan niet weet te breaken.


  • Als genadeklap nog even Aliassime die een break voorsprong in de beslissende set weggeeft daarna op love wordt gebroken en Rublev de wedstrijd vervolgens simpel uit kan serveren.


Goede gevoel na Wimbledon is helemaal weg.


Picks: 3-12

-8,05

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 19 jul. 2018, 21:11
2 Vind ik leuk's
Op wo. 18 jul. 2018, 01:30 schreef bvanhinthum:
Op di. 17 jul. 2018, 16:48 schreef jorditoma:

Ook deel ik nogmaals de tip:


Winner ATP Bastad: Fernando Verdasco @10 [1/5]


Odd zal na vandaag iets lager liggen, omdat hij zijn eerste wedstrijd tegen Sonego heeft gewonnen. Dit kon weleens 'een bananenschil' zijn, maar de Spanjaard wist te winnen. De volgende rondes tegen Sousa en waarschijnlijk Carreno-Busta moeten voor Verdasco geen probleem zijn. In de halve finale wacht waarschijnlijk Fognini. De H2H Record is 3-0 in het voordeel van Verdasco.

Ik zie niet in waarom Verdasco ff easy van Carreno zou winnen?

Hij staat anders aardig te meppen.

0 Vind ik leuk's

@jorditoma, neem effe een break man. Ff paar dagen timeout om uit die negatieve spiraal te komen.

0 Vind ik leuk's

Zo is dat. Verliezen hoort er (helaas) ook soms bij. Ff een paar dagen in de zon helpen vast :)

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Daarbij tennis wedden op de kleinere toernooien zijn veel minder goed te voorspellen. De grotere wta en atp toernooien + grandslams daar is de winst te behalen. En zonnetje pakken wil ook nog wel eens werken:boom:

0 Vind ik leuk's

Bedankt voor de berichten! Heb jullie advies opgevolgd en ben er even een week tussenuit geweest.

@Pijnacker heb je helemaal gelijk in. Volgende week maar op de Citi Open richten :)

Als ik deze week nog wat speel, waar ik van overtuigd ben, dan plaats ik het hier.

4 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.