Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: hiddemoneymaker

Bij deze open ik mijn topic, mede ook omdat ik het handig vind om mijn bets bij te houden en dan kan ik mensen ook nog hopelijk een goede tip meegeven. Ik zal live en pre-match gaan tippen.

Mijn eerste bet vanavond is:

Sacramento Kings - Chicago Bulls: Chicago Bulls +2,5 1.91 (5/10)

Ik speel deze bet omdat de Chicago Bulls dit seizoen uit alles gewonnen hebben, sowieso beter in vorm zijn en ik zag dat Sacramento een paar blessures had.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hiddemoneymaker
Country flaghiddemoneymaker in 20-11-2014 19:10 Leden topics
in 20-11-2014 19:10 Leden topics
109 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Carmelo Anthony speelt denk ik gewoon hoor.

Bron: Carmelo Anthony (back) is listed as questionable for Sunday's game against the Heat and was able to make it through shootaround.

Ik verwacht dat ie speelt, vandaar dat ik een safe pick Miami to win pak.
0 Vind ik leuk's
~
syndra:
Carmelo Anthony speelt denk ik gewoon hoor.

Bron: Carmelo Anthony (back) is listed as questionable for Sunday's game against the Heat and was able to make it through shootaround.

Ik verwacht dat ie speelt, vandaar dat ik een safe pick Miami to win pak.


ik las ergens anders weer dat die waarschijnlijk niet mee kon doen, wel met die shootaround maar nog steeds last van zijn rug, en anders is die sowieso niet 100%
0 Vind ik leuk's
Miami Heat -3.5, melo doet waarschijnlijk weer niet mee, en dan zijn de knicks helemaal niks

Portland - Minnesota over 211 beide veelscorende ploegen en laten ook veel scoren bij elkaar en de laatste 5 wedstrijden ook steeds veelscorend

laatste paar nachten quitte opzicht niet erg als je maar geen verlies draait
0 Vind ik leuk's
Denver -2,5 vs utah @1.93

Clippers -12,5 vs timberwolves @1.69
0 Vind ik leuk's
hiddemoneymaker:
Denver -2,5 vs utah @1.93

Clippers -12,5 vs timberwolves @1.69


ff je onderbouwing graag weer ;-)
0 Vind ik leuk's
johannes842:
hiddemoneymaker:
Denver -2,5 vs utah @1.93

Clippers -12,5 vs timberwolves @1.69


ff je onderbouwing graag weer ;-)


haha oke, clippers zeer sterk bezig, de wolves missen hun twee beste spelers en spelen hun 3e roadwedstrijd in 4 dagen, de clippers gaan zeker winnen

denver begint net op stoom te komen, terwijl utah na een goede start letterlijk alles verliest dus zie denver bij utah ook winnen
0 Vind ik leuk's
funcombi:
heat +6.5
Spurs philadelphia under 200.5
denver to win
clippers -12.5 @ odd 7.62
0 Vind ik leuk's
Denver -2,5 vs utah @1.93

Clippers -12,5 vs timberwolves @1.69

1 puntje te kort bij denver, jammer
0 Vind ik leuk's
Denver is zuur, het hetzelfde :) eigenlijk al ontelbare keren geweest een puntje te kort maar goed...
0 Vind ik leuk's
@bjorn tja soms zit het tegen soms zit het mee.. Heb ook vaak genoeg net wel gewonnen haha
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.