Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: hiddemoneymaker

Bij deze open ik mijn topic, mede ook omdat ik het handig vind om mijn bets bij te houden en dan kan ik mensen ook nog hopelijk een goede tip meegeven. Ik zal live en pre-match gaan tippen.

Mijn eerste bet vanavond is:

Sacramento Kings - Chicago Bulls: Chicago Bulls +2,5 1.91 (5/10)

Ik speel deze bet omdat de Chicago Bulls dit seizoen uit alles gewonnen hebben, sowieso beter in vorm zijn en ik zag dat Sacramento een paar blessures had.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hiddemoneymaker
Country flaghiddemoneymaker in 20-11-2014 19:10 Leden topics
in 20-11-2014 19:10 Leden topics
109 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hiddemoneymaker:
wu-tang-clan:
Nou nee hoor lol, maar moet je zelf weten joh.
Lastig bij te houden? Oke. xD


ja, geen zin om telkens een print screen te maken om te laten zien wat ik in de chat heb gespeeld, je kan het achteraf in je topic zetten als je het goed hebt of fout maar dan kan je het net zo goed gelijk neer zetten lijkt me

Kleine moeite maarja, zelf weten nogmaals...
0 Vind ik leuk's
speel nog melbourne b vrouwen west coast vrouwen under 63.5 rust en sacramento indiana over 199
0 Vind ik leuk's
vannacht een dikke combi gewonnen, mensen in de chat hadden t al gehoord maar geloofden het nog niet echt dat de odd zo hoog was, hier het bewijs!!

http://prntscr.com/5e4hme
0 Vind ik leuk's
Heerlijk! Gefeliciteerd. (y)
0 Vind ik leuk's
Zeer netjes man! Had je ze ook allemaal single?
0 Vind ik leuk's
thanks! nee had als single philadelphia Ml, phil +9.5 en Spurs wolves over 204, ook allemaal goed een geweldige nacht haha (y) had geen tijd om hier tips te plaatsen helaas
0 Vind ik leuk's
pfffff, waarom tip je dat hier niet.... Ik had sws met je meegespeeld
0 Vind ik leuk's
Dik man Congratz met die mooie combi! Ik ben geen voorstander van combinatieweddenschappen maar als ik dit zie krijg ik weer zin ;)
0 Vind ik leuk's
bjorn-1880:
Dik man Congratz met die mooie combi! Ik ben geen voorstander van combinatieweddenschappen maar als ik dit zie krijg ik weer zin ;)
thx ja, ik speel af en toe gewoon zoon combi met een mooie odd en dan 5 euro inzet kan je altijd missen en als het dan 1x goed gaat kan het zovaak weer fout gaan (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.