Tips van: hiddemoneymaker
Bij deze open ik mijn topic, mede ook omdat ik het handig vind om mijn bets bij te houden en dan kan ik mensen ook nog hopelijk een goede tip meegeven. Ik zal live en pre-match gaan tippen.
Mijn eerste bet vanavond is:
Sacramento Kings - Chicago Bulls: Chicago Bulls +2,5 1.91 (5/10)
Ik speel deze bet omdat de Chicago Bulls dit seizoen uit alles gewonnen hebben, sowieso beter in vorm zijn en ik zag dat Sacramento een paar blessures had.
Mijn eerste bet vanavond is:
Sacramento Kings - Chicago Bulls: Chicago Bulls +2,5 1.91 (5/10)
Ik speel deze bet omdat de Chicago Bulls dit seizoen uit alles gewonnen hebben, sowieso beter in vorm zijn en ik zag dat Sacramento een paar blessures had.
in 20-11-2014 19:10 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
hiddemoneymaker:
ja, geen zin om telkens een print screen te maken om te laten zien wat ik in de chat heb gespeeld, je kan het achteraf in je topic zetten als je het goed hebt of fout maar dan kan je het net zo goed gelijk neer zetten lijkt me
wu-tang-clan:
Nou nee hoor lol, maar moet je zelf weten joh.
Lastig bij te houden? Oke. xD
Nou nee hoor lol, maar moet je zelf weten joh.
Lastig bij te houden? Oke. xD
ja, geen zin om telkens een print screen te maken om te laten zien wat ik in de chat heb gespeeld, je kan het achteraf in je topic zetten als je het goed hebt of fout maar dan kan je het net zo goed gelijk neer zetten lijkt me
Kleine moeite maarja, zelf weten nogmaals...
speel nog melbourne b vrouwen west coast vrouwen under 63.5 rust en sacramento indiana over 199
vannacht een dikke combi gewonnen, mensen in de chat hadden t al gehoord maar geloofden het nog niet echt dat de odd zo hoog was, hier het bewijs!!
http://prntscr.com/5e4hme
http://prntscr.com/5e4hme
Zeer netjes man! Had je ze ook allemaal single?
thanks! nee had als single philadelphia Ml, phil +9.5 en Spurs wolves over 204, ook allemaal goed een geweldige nacht haha (y) had geen tijd om hier tips te plaatsen helaas
pfffff, waarom tip je dat hier niet.... Ik had sws met je meegespeeld
Dik man Congratz met die mooie combi! Ik ben geen voorstander van combinatieweddenschappen maar als ik dit zie krijg ik weer zin ;)
bjorn-1880:
Dik man Congratz met die mooie combi! Ik ben geen voorstander van combinatieweddenschappen maar als ik dit zie krijg ik weer zin ;)
thx ja, ik speel af en toe gewoon zoon combi met een mooie odd en dan 5 euro inzet kan je altijd missen en als het dan 1x goed gaat kan het zovaak weer fout gaan (y)Dik man Congratz met die mooie combi! Ik ben geen voorstander van combinatieweddenschappen maar als ik dit zie krijg ik weer zin ;)