Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: hiddemoneymaker

Bij deze open ik mijn topic, mede ook omdat ik het handig vind om mijn bets bij te houden en dan kan ik mensen ook nog hopelijk een goede tip meegeven. Ik zal live en pre-match gaan tippen.

Mijn eerste bet vanavond is:

Sacramento Kings - Chicago Bulls: Chicago Bulls +2,5 1.91 (5/10)

Ik speel deze bet omdat de Chicago Bulls dit seizoen uit alles gewonnen hebben, sowieso beter in vorm zijn en ik zag dat Sacramento een paar blessures had.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hiddemoneymaker
Country flaghiddemoneymaker in 20-11-2014 19:10 Leden topics
in 20-11-2014 19:10 Leden topics
109 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Drama avond man! Alle 3 niet verwacht.
0 Vind ik leuk's
wu-tang-clan:
Balen Hidde, alle 4 de (live)bets fout.... keep it up! ;)

(y).


weet niet of jij kan tellen maar laatste live bet is gewoon goed.. heb je volgens mij wel vaker last van (y)
0 Vind ik leuk's
idd pre-match geen goede nacht! gelukkig laatste livebet high stake gespeeld waardoor ik quitte heb gespeeld volgende nacht weer verder
0 Vind ik leuk's
portland over 102.5 @1.95
cavs - knicks : cavs -6.5
Live Portland to win 3rd q
Live Pelicans gsw under 200
0 Vind ik leuk's
alvast een tip, houston -6.5 tegen timberwolves, line begon op -2.5(!) maar kon hem toen niet pakken bij mijn bookie helaas
0 Vind ik leuk's
Ja tipfoutje bij de 4 moest 3 zijn, hoef je niet zo geïrriteerd te doen. Is menselijk, alsof jij zo perfect bent.... xd
Overigens mag je je livetips wel zetten in de chat hoor ipv hier alleen te zetten...
Veel succes verder.
0 Vind ik leuk's
wu-tang-clan:
Ja tipfoutje bij de 4 moest 3 zijn, hoef je niet zo geïrriteerd te doen. Is menselijk, alsof jij zo perfect bent.... xd
Overigens mag je je livetips wel zetten in de chat hoor ipv hier alleen te zetten...
Veel succes verder.


ben niet geïrriteerd hoor, stel alleen de feiten.
in de chat is het lastig bij te houden of je het goed of fout hebt, er zijn mensen die zo ermee sjoemelen daarom zet ik ze hier (y)
0 Vind ik leuk's
Nou nee hoor lol, maar moet je zelf weten joh.
Lastig bij te houden? Oke. xD
0 Vind ik leuk's
wu-tang-clan:
Nou nee hoor lol, maar moet je zelf weten joh.
Lastig bij te houden? Oke. xD


ja, geen zin om telkens een print screen te maken om te laten zien wat ik in de chat heb gespeeld, je kan het achteraf in je topic zetten als je het goed hebt of fout maar dan kan je het net zo goed gelijk neer zetten lijkt me
0 Vind ik leuk's
toronto over 104 @1.85
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.