Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: hiddemoneymaker

Bij deze open ik mijn topic, mede ook omdat ik het handig vind om mijn bets bij te houden en dan kan ik mensen ook nog hopelijk een goede tip meegeven. Ik zal live en pre-match gaan tippen.

Mijn eerste bet vanavond is:

Sacramento Kings - Chicago Bulls: Chicago Bulls +2,5 1.91 (5/10)

Ik speel deze bet omdat de Chicago Bulls dit seizoen uit alles gewonnen hebben, sowieso beter in vorm zijn en ik zag dat Sacramento een paar blessures had.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hiddemoneymaker
Country flaghiddemoneymaker in 20-11-2014 19:10 Leden topics
in 20-11-2014 19:10 Leden topics
109 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Detroit - Milwaukee : Milwaukee +3.5
0 Vind ik leuk's
hiddemoneymaker:
Detroit - Milwaukee : Milwaukee +3.5


Waarom staat er zo'n hoge odd op Milwaukee?
0 Vind ik leuk's
johannes842:
hiddemoneymaker:
Detroit - Milwaukee : Milwaukee +3.5


Waarom staat er zo'n hoge odd op Milwaukee?


geen idee, hij is ook al binnen een uur met 1 gezakt zal nog wel wat verder zakken, detroit totaal uit vorm vorige wedstrijd paar dagen geleden won milwaukee ook dik
0 Vind ik leuk's
Sacramento Kings + 10,5 @ odd 2
0 Vind ik leuk's

Ik heb +8,5 aan 1,89. Precies wat vroeg getipt
0 Vind ik leuk's
bjorn-1880:

Ik heb +8,5 aan 1,89. Precies wat vroeg getipt


probeer deze site in de gaten te houden http://www.oddsshark.com/nba en dan op "view all odds" kan je zien waar de line op geopend is, als je ziet dat die dan stijgt of daalt net zo lang wachten tot dat je denkt dat die maximaal is en dan betten, het gaat een beetje op gevoel maar je kan ook zien hoeveel % ongeveer waarop gebet wordt.. (y)
0 Vind ik leuk's
Thanx maar oddshark is 1 van de sites die ik meermaals per dag check ;) ik heb wel redelijk vroeg de bet geplaatst, rond 17u
0 Vind ik leuk's
bjorn-1880:
Thanx maar oddshark is 1 van de sites die ik meermaals per dag check ;) ik heb wel redelijk vroeg de bet geplaatst, rond 17u


aha oke, is zeker een handige site ja soms moet je geluk hebben ik zag de line staan toen nam ik hem gelijk
0 Vind ik leuk's
Tip voor JPL vanavond

Helmond Sport DNB tegen Jong PSV, jong psv uit nog niet gewonnen, vanmiddag speelt echt psv een wedstrijd dus er kunnen geen spelers daarvan meedoen bij jong psv, verwacht daarom dat helmond vanavond niet gaat verliezen. @1.8
0 Vind ik leuk's
heb live nog toronto +4,5 en golden state to win ML genomen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.