Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Fake03

Beste Collega's
Graag wil ik hier mijn Tips samen met jullie delen omdat ik bijna dagelijks bet.
Ik ben in 2010 begonnen met spelen op Bwin en had 10€ gestort en een vriendenbonus ontvangen van 15€.
In een weekske had ik al boven de 1000€ en vanaf toen tot heden gaat mijn avontuur door...
Aan al de mensen die mij opvolgen bedankt,
Aan al de mensen die mij niets vinden ook bedankt.
Danku..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fake_03
Country flag fake_03 in 4-12-2011 00:16 Leden topics
in 4-12-2011 00:16 Leden topics
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
fake_03:
Beste Collega's
Graag wil ik hier mijn Tips samen met jullie delen omdat ik bijna dagelijks bet.
Danku..

Heb de titel van jou topic veranderd in tips van fake03 om het zo herkenbaar te houden. Mijn tips zegt mensen namelijk niet zoveel omdat er heel wat tippers zijn met een eigen topic. Veel succes met jou weddenschappen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 4 dec. 2011 om 00:43
Voor vandaag:
Funbet
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 4 dec. 2011 om 00:47
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 4 dec. 2011 om 00:50

0 Vind ik leuk's
Als ik zo even je reeds gespeelde weddenschappen hierboven bekijk, heb je met 326,17 euro een return van 611,00 euro gehaald. Dat is dus zo'n 284,83 euro winst ofwel een ROI van 187,33 %.
Dat heb je zeer goed gedaan (y) (ervan uitgaande dat je al je weddenschappen hier plaatste, niet enkel degene die je goed had, dat mag je niet doen want dat geeft een vertekend beeld).
Ik vind dat je een vreemde manier van spelen hebt, redelijk risicovol (bvb. 107 euro zetten op die enkele match van Valencia) maar het lijkt te werken voor je! :)
Ik ga nieuwsgierig je topic lezen en kijken hoe je het doet, maar ik ga nog niet meteen met je meespelen.
Succes! (y)
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 4 dec. 2011 om 08:51
hostedenis:
Als ik zo even je reeds gespeelde weddenschappen hierboven bekijk, heb je met 326,17 euro een return van 611,00 euro gehaald. Dat is dus zo'n 284,83 euro winst ofwel een ROI van 187,33 %.
Dat heb je zeer goed gedaan (y) (ervan uitgaande dat je al je weddenschappen hier plaatste, niet enkel degene die je goed had, dat mag je niet doen want dat geeft een vertekend beeld).
Ik vind dat je een vreemde manier van spelen hebt, redelijk risicovol (bvb. 107 euro zetten op die enkele match van Valencia) maar het lijkt te werken voor je! :)
Ik ga nieuwsgierig je topic lezen en kijken hoe je het doet, maar ik ga nog niet meteen met je meespelen.
Succes! (y)

Ja je hebt gelijke maar kben effe mijn Gewonnen Weddenschappen ant plaatsen!
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 4 dec. 2011 om 08:51
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 4 dec. 2011 om 09:11
Hier een reeks toen ik pas begonnen was, slechte tactiek wel effe grote sommen ingezet.
mijn gewonnen bets:

....................................................
0 Vind ik leuk's
Sterk ! (y)
Doe zo verder :)
Zal je volgen ;-)
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 4 dec. 2011 om 11:12
santiiago:
Sterk ! (y)
Doe zo verder :)
Zal je volgen ;-)

tanks, mij volgen da moet je zelf weten
ik heb ook stuks verloren bets hé dus eigen risico!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.