Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Fake03

Beste Collega's
Graag wil ik hier mijn Tips samen met jullie delen omdat ik bijna dagelijks bet.
Ik ben in 2010 begonnen met spelen op Bwin en had 10€ gestort en een vriendenbonus ontvangen van 15€.
In een weekske had ik al boven de 1000€ en vanaf toen tot heden gaat mijn avontuur door...
Aan al de mensen die mij opvolgen bedankt,
Aan al de mensen die mij niets vinden ook bedankt.
Danku..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fake_03
Country flag fake_03 in 4-12-2011 00:16 Leden topics
in 4-12-2011 00:16 Leden topics
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 5 dec. 2011 om 09:58
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 5 dec. 2011 om 10:30
fake_03:
hunterke:
Deze zijn allemaal fake... Kijk eens rond de bedragen... Je ziet steeds kleine puntjes ook bij de wedstrijden. Dat wil zeggen dat er mee geknoeid is omdat de rest van het vlak wel een mooi geheel vormt... Je moet wel goed kijken natuurlijk.
ze zijn niet fake ik doe het via tinypic en paint. ik weet niet hoe je het netjes kunt doen?

maar kheb het gevonden als ik het op mijn laptop printscreen dan komen er inderaad puntjes, maar op mijn pc komt het netjes.
0 Vind ik leuk's
fake_03:
fake_03:
hunterke:
Deze zijn allemaal fake... Kijk eens rond de bedragen... Je ziet steeds kleine puntjes ook bij de wedstrijden. Dat wil zeggen dat er mee geknoeid is omdat de rest van het vlak wel een mooi geheel vormt... Je moet wel goed kijken natuurlijk.
ze zijn niet fake ik doe het via tinypic en paint. ik weet niet hoe je het netjes kunt doen?

maar kheb het gevonden als ik het op mijn laptop printscreen dan komen er inderaad puntjes, maar op mijn pc komt het netjes.

Klopt deze zien er een stuk beter uit dan de vorige, ik volg je... Misschien voor later nog te gebruiken ;-) Veel betgeluk nog ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik volg je ook! Succes
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 6 dec. 2011 om 08:35

Conclusie: CL is niet echt mijn ding, voeger wel maar nu niet.
0 Vind ik leuk's
fake_03:

De eerste 3 speel ik met je mee. APOEL heeft het erg goed gedaan in CL en is al geplaatst, en gaan waarschijnlijk niet met de sterkste 11 spelen. Daarom blijf ik daar vanaf. Hetzelfde geldt ook voor Barca en Milan.
0 Vind ik leuk's
fake_03:

(y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Die combi vind ik ook goed (y) speel ik met je mee!
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 7 dec. 2011 om 15:10
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 7 dec. 2011 om 16:27
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.