Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Fake03

Beste Collega's
Graag wil ik hier mijn Tips samen met jullie delen omdat ik bijna dagelijks bet.
Ik ben in 2010 begonnen met spelen op Bwin en had 10€ gestort en een vriendenbonus ontvangen van 15€.
In een weekske had ik al boven de 1000€ en vanaf toen tot heden gaat mijn avontuur door...
Aan al de mensen die mij opvolgen bedankt,
Aan al de mensen die mij niets vinden ook bedankt.
Danku..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fake_03
Country flag fake_03 in 4-12-2011 00:16 Leden topics
in 4-12-2011 00:16 Leden topics
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
fake_03:
santiiago:
Sterk ! (y) Doe zo verder :) Zal je volgen ;-)
tanks, mij volgen da moet je zelf weten ik heb ook stuks verloren bets hé dus eigen risico!

Iedereen verliest wel eens zeker ;-)
Ga nog niet inzetten , ga je eerst gewoon wat volgen (y)
0 Vind ik leuk's
fake_03:
Ja je hebt gelijke maar kben effe mijn Gewonnen Weddenschappen ant plaatsen!

Ik zou liever ook hebben dat je je verloren weddenschappen plaatst, enkel je gewonnen weddenschappen achteraf plaatsen kan iedereen en zo lijkt het ook of die persoon alleen maar wint. De bedoeling van een tip-topic is tipjes plaatsen zodat wij achteraf kunnen zien of je die juist of niet hebt en heb je er veel juist kunnen we beslissen je te volgen :)
Voorlopig zie ik 60 euro aan tipjes staan (10 en 50 euro combi) en helaas heb je die fout (n) Jammer van Anderlecht, daar kan je niets aan doen, ik denk dat er wel meer mensen die wedstrijd gespeeld hebben en er aan verloren hebben. Ik zou die ook gespeeld hebben als de odds beter waren maar de lage return is de enige reden dat ik er van gebleven ben.
Nog veel succes en hopelijk plaats je nog veel tipjes die in de toekomst wel juist blijken! (y)
0 Vind ik leuk's
wat is er gebeurd met die 3 berichten van jou die "blanco" zijn ????
en heb ook gezien dat (bijna ) elk bericht die je plaatst nadien aangepast of gewijzigd is
en kan de andere hier maar enkel gelijk geven , dat je door het plaatsen van uitsluitend je winnende bets je een verkeerd beeld geeft aan anderen
want iedereen verliest wel eens een bet , 100 % bets winnen bestaat niet
dus graag als je bets plaatst , liefst op voorhand en ook je verkeerde
verder alle succes (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 4 dec. 2011 om 17:41
OK mannen ik kap ermee ieder voor zin eigen ik zal alleen mijn saldo printscreenen.
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 4 dec. 2011 om 17:45
draco:
wat is er gebeurd met die 3 berichten van jou die "blanco" zijn ????
en heb ook gezien dat (bijna ) elk bericht die je plaatst nadien aangepast of gewijzigd is
en kan de andere hier maar enkel gelijk geven , dat je door het plaatsen van uitsluitend je winnende bets je een verkeerd beeld geeft aan anderen
want iedereen verliest wel eens een bet , 100 % bets winnen bestaat niet
dus graag als je bets plaatst , liefst op voorhand en ook je verkeerde
verder alle succes (y) (y)

ik heb gewoon achteraf die printscreens bijelkaar geplaats omdat ik wist niet hoe dat werkte hier ben nieuw en afbeeldingen in 1 reactie dacht ik achteraf.
maja ik stop met te plaatsen ik laat het aan jullie the big bosses over .
0 Vind ik leuk's
kan je hiet gewoon je bets op voorhand plaatsen?
zo achteraf is een beetje ongeloofwaardig..
(y)
0 Vind ik leuk's
Misschien heb je 3 keer zo veel verlies als winst bets, maar dat weten we niet aangezien je enkel je winnende bets plaatst
0 Vind ik leuk's
Deze zijn allemaal fake... Kijk eens rond de bedragen... Je ziet steeds kleine puntjes ook bij de wedstrijden. Dat wil zeggen dat er mee geknoeid is omdat de rest van het vlak wel een mooi geheel vormt... Je moet wel goed kijken natuurlijk.
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 5 dec. 2011 om 09:47
hunterke:
Deze zijn allemaal fake... Kijk eens rond de bedragen... Je ziet steeds kleine puntjes ook bij de wedstrijden. Dat wil zeggen dat er mee geknoeid is omdat de rest van het vlak wel een mooi geheel vormt... Je moet wel goed kijken natuurlijk.

ze zijn niet fake ik doe het via tinypic en paint. ik weet niet hoe je het netjes kunt doen?
0 Vind ik leuk's
Avatar fake_03
fake_03 Topic starter Geplaatst 5 dec. 2011 om 09:58

Conclusie: Winst: €291,98-€189,48(inzet)= €102,5 Netto Winst
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.