Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: El-Ganador

Ik ga vanaf nu ook mijn tips op deze site plaatsen, reacties zijn welkom!
Nacional Madeira - Benfica - Nacional + 2 @ 1.60
Dit is een bekerwedstrijd in Portugal, ik heb hier gekozen voor Nacional omdat zij de beker zowizo serieus nemen en met de sterkste opstelling aantreden, Benfica speelt waarschijnlijk vanavond zonder o.a. Cardozo, Gaitan, Salvio, Matic, Luisao en Cortez.
Nacional is een subtopper in portugal dat probeert aan te haken bij de top, ploegen hebben het hier aardig lastig zo wisten ze in de competitie gelijk te spelen tegen Porto en Sporting. Door deze statistieken en de namen die waarschijnlijk ontbreken bij benfica speel ik hier de +2, waar de x1 ook een leuke odd van 2.65 heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar el-ganador
Country flagel-ganador in 30-12-2013 20:19 Leden topics
in 30-12-2013 20:19 Leden topics
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ze allemaal in een combi van 5 gestopt met de DNB Arsenal, maakte van 13 Eurootjes => 31.58 Euro. Mooie tips en leuke uitleg erbij! Dankje!
Ik volg je alvast ! :d
0 Vind ik leuk's
preete:
Ik ze allemaal in een combi van 5 gestopt met de DNB Arsenal, maakte van 13 Eurootjes => 31.58 Euro. Mooie tips en leuke uitleg erbij! Dankje!
Ik volg je alvast ! :d

Thanks Preete! Goed om te zien dat je ze mee hebt gespeeld en er een leuke winst mee hebt behaald (y) zal straks weer wat plaatsen voor vanavond
0 Vind ik leuk's
Plaats alvast 2 combi's voor vandaag, aanpassingen en uitleg volgen waarschijnlijk later.
Totteham - Manchester city - Manchester city x2
Manchester city heel erg sterk dit jaar, speelt anders onder pelegrini dan onder machini. Eerdere ontmoeting dit seizoen werd 6-0 toen was totteham niet in vorm, totteham nu in een veel betere vorm met hun nieuwe trainer, echter zie ik totteham niet 3 punten pakken vanavond tegen het city van Aguero, Toure etc.
Chelsea - West ham united - Chelsea winst
Chelsea zie ik vanavond thuis geen punten verspelen tegen west ham united, nu arsenal gister 2 punten verspild heeft ziet chelsea hun kans om in te lopen!
Aston villa - West bromwich - Over 1.5 goals Totaal @ 1.98
Ondanks dat beide ploegen niet altijd veel scoren en west brom wat aanvallende power mist, blijft dit een derby en verwacht ik zoizo 2 doelpunten.
Ongelooflijk, Chelsea 38 Goal attempts - West ham united 1
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond maar weer een combi, nadat chelsea het gister niet voor elkar kreeg
Racing Satander - Real sociedad - Real sociedad DNB ----- VOID !!
Notthingham Forest - Watford - Notthingham X2
Real Madrid - Maccabi Tel Aviv (basket) - Maccabi Tel aviv +22.5
Fc bayern munchen - Cska moscow (basket) Cska moscow + 3.5 --- Totaal @ 2.48
0 Vind ik leuk's
Voor nu een Finse tip in de beker om 16.00
TPS - Inter Turku - BTS YES @ 1.70 Lekker begin na 20 min al binnen
De wedstrijden in Finland leveren vaak doelpunten op, in de laatste 6 ontmoetingen tussen deze 2 teams vielen 20 doelpunten en in al deze wedstrijden scoorde beide ploegen, ook vorige week in de 1e wedstrijd in de beker tussen deze 2 teams vielen er 5 doelpunten, Inter Turku 3 - 2 TPS, Verwacht vandaag dus weer wat doelpunten en voor deze odd lijkt me BTS een goeie.
0 Vind ik leuk's
Netjes, al na 20 minuten binnen! Toch mooie odd
0 Vind ik leuk's
robs234:
Netjes, al na 20 minuten binnen! Toch mooie odd

Idd Rob, goed begin van het weekend na 20 min BTS binnen, is een doelpuntrijke wedstrijd zoals verwacht want staat na 40 min al 1-3.
0 Vind ik leuk's
Voor vanmiddag eerst een combi, later op de dag volgt er meer
Schalke 04 - Wolfsburg - over 1.5 goals
Verwacht in deze wedstrijd wel aardig wat doelpunten, beide ploegen halen bijna altijd de over 1.5 , van de 18 wedstrijden dit seizoen wist schalke dat 16 x en wolfsburg 17 keer te doen, ook in de laatste ontmoetingen vielen er vaak 4 of 5 doelpunten. Huntelaar ook weer de bij dat is een pluspunt voor schalke, daarnaast beschikken beide ploegen over prima spelers als Boateng, Farfan, Draxler, De Bruyne, Olic en Diego bijv.
Shrewsbury - Brentford - Brentford DNB VOID !!!
Waar ik de vorige x bristol al om tipte is dat de ploeg in een uitstekende vorm verkeerd, inmiddels 17 wedstrijden op rij ongeslagen en daarvan werden er 15 winnend afgesloten, De ploeg speelt samen met Leyton en Wolves voor het kampioenschap en dan mogen hier geen punten worden verspild tegen het zwakke Shrewsbury dat de alweer 4 wedstrijden op rij verloor en terug is te vinden op de 22e plaats.
Hull city - Totteham - Totteham X2
Totteham was bezig aan een goede reeks en heeft na de nederlaag tegen manchester city wat goed te maken, Vertonghen, Kaboul en Paulinho lijken weer zo goed als fit en dat is een opsteker voor de Spurs. Hull city dat het aardig doet dit seizoen alleen zie ik ze vandaag geen 3 punten pakken tegen de Spurs, ook missen ze de nodige spelers.
Totale odd 2.01
0 Vind ik leuk's
Voor vanmiddag een combi, daarna volgt waarschijnlijk nog een avond combi
West bromwich - Liverpool - Liverpool DNB
Atalanta - Napoli - Napoli DNB
Neustadt - RB Salzburg - RB Salzburg winst
Totaal @ 1.98
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag 2 gemixte combi's

Ado den haag - Heracles over 1.5
Roda jc - Feyenoord over 1.5
Krasnye Krylya - Volgograd (basket) - Volgograd + 18.5
Altrincham - AFC Telford united over 1.5
Totaal @ 2.16

________________________________________
Stortford - Staines town over 1.5
Cibona - Partizan (basket) Partizan + 10.5
Vitesse - Az Alkmaar - BTS YES

Totaal @ 2.12
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.