Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: El-Ganador

Ik ga vanaf nu ook mijn tips op deze site plaatsen, reacties zijn welkom!
Nacional Madeira - Benfica - Nacional + 2 @ 1.60
Dit is een bekerwedstrijd in Portugal, ik heb hier gekozen voor Nacional omdat zij de beker zowizo serieus nemen en met de sterkste opstelling aantreden, Benfica speelt waarschijnlijk vanavond zonder o.a. Cardozo, Gaitan, Salvio, Matic, Luisao en Cortez.
Nacional is een subtopper in portugal dat probeert aan te haken bij de top, ploegen hebben het hier aardig lastig zo wisten ze in de competitie gelijk te spelen tegen Porto en Sporting. Door deze statistieken en de namen die waarschijnlijk ontbreken bij benfica speel ik hier de +2, waar de x1 ook een leuke odd van 2.65 heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar el-ganador
Country flagel-ganador in 30-12-2013 20:19 Leden topics
in 30-12-2013 20:19 Leden topics
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je moet een ledentopic aanmaken man, maar hoop dat je tip goed is, speel m mee
0 Vind ik leuk's
lvds:
Je moet een ledentopic aanmaken man, maar hoop dat je tip goed is, speel m mee
Ja kan nog niet man las net dat ik eerst 25 x iets moet posten in het forum, erg jammer zou graag een ledentopic willen
0 Vind ik leuk's
is al geregeld zie ik ! NICE! Heel veel succes in ieder geval! (y) (h)
0 Vind ik leuk's
ja irritant is dat dat je eerst 25 berichten nodig hebt..
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag een tennis tip
Brands - Monfils - Brands + 1.5 sets @ 1.54 Hij speelde vandaag beneden zen niveau
Ik kies hier voor Brands nadat ik zijn partij van gister heb gezien tegen David Ferrer die hij overtuigend met 2-0 won, ook heeft Brands daarvoor Davydenko met 2-0 verslagen en verkeerd dus in een goede vorm. De plaatsing van Monfils is hoger maar dat zegt mij niks, ook is het onderlinge resultaat in het voordeel van Brands, Afgelopen jaar won hij 3x van Monfils waaronder op dit toernooi in Doha met 2-0.
Ik zelf speel Brands op winst @ 2.48 maar voor meer zekerheid tip ik hier Brands +1.5 sets.
0 Vind ik leuk's
Williams - Sharapova - Sharapova + 7.5 games
Heb niet heel veel tijd meer om dit toe te lichten maar zie simpelweg sharapova hier niet met 6-2 6-2 af gaan.
0 Vind ik leuk's
Vandaag basketball
20.45 Nanterre - Cantu - Cantu + 5.5 @ 1.70
Cantu steekt in een goede vorm en eindigde in de groepsfase bovenaan, ook in de italiaanse competitie gaat het lekker en staan ze gedeeld 1e,
Nanterre heeft na een goed begin een slechte vorm te pakken en verloor de laatste wedstrijd nog met 42 punten verschil van de nummer 9.... dat geeft al aan hoe de vorm is, ook zijn ze pasgeleden 2 belangrijke spelers kwijtgeraakt. Dus ben ik van mening dat de +5.5 moet lukken
0 Vind ik leuk's
Alvast een icehockey tip voor vanacht
Calgary Flames - St. Louis Bleus - St. Louis win including overtime and penalty's @ 1.60 of winst @ 1.89
St. Louis heeft inmiddels al 6 wedstrijden op rij weer gewonnen en staat op de 3e plaats (4 wedstrijden minder gespeeld anders misschien wel 1e plaats) omdat de Blackhawks afgelopen nacht hebben verloren. Ook is St.louis de ploeg met de minste tegendoelpunte en de 2e best scorende ploeg uit de NHL. Nog een boost voor St. Louis is dat topscoorder Alexander Steen er waarschijnlijk weer bij is vanacht na afwezigheid van een paar wedstrijden door een hersenschudding. Calgary moet weer oppassen voor een pak slaag vanacht nadat ze de laatste wedstrijd met 6-0 verloren van Phoenix, ook wisten ze van de laatste 10 wedstrijden er maar 2 te winnen (daar komt bij dat ze nog wat spelers missen).
0 Vind ik leuk's
Ik speel hem mee, zie dat je aardig gaat met 3 op 4 goed en wat me bevalt is dat je je tips goed uitzoekt en onderbouwt en niet elke dag maar een paar tips zomaar in je topic gooit. (y)
0 Vind ik leuk's
Voor vanacht een tip in de NBA, zoals je ziet post ik veel verschillende sporten maar komt doordat ik veel dingen volg.
La Lakers - Cleveland - Cleveland winst @ 1.64
Dit is gewoon niet het seizoen van de Lakers, ze hebben te maken met veel blesures en veel daarvan zijn nog langdurig ook. Na blesures van Kobe Bryant, Nash, Blake, Farmar en Henry is Pau Gasol nu ook weer een twijfelgeval voor vanacht. Lakers hebben inmiddels alweer 4 wedstrijden op rij ruim verloren. Cleveland zie ik hier wel winnen zeker met de terugkeer van Kyle Irving wat een hele belangrijke speler is voor de Cavaliers want zonder hem ging het duidelijk minder, verder geen belangrijke afwezige bij cleveland.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.