Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: El-Ganador

Ik ga vanaf nu ook mijn tips op deze site plaatsen, reacties zijn welkom!
Nacional Madeira - Benfica - Nacional + 2 @ 1.60
Dit is een bekerwedstrijd in Portugal, ik heb hier gekozen voor Nacional omdat zij de beker zowizo serieus nemen en met de sterkste opstelling aantreden, Benfica speelt waarschijnlijk vanavond zonder o.a. Cardozo, Gaitan, Salvio, Matic, Luisao en Cortez.
Nacional is een subtopper in portugal dat probeert aan te haken bij de top, ploegen hebben het hier aardig lastig zo wisten ze in de competitie gelijk te spelen tegen Porto en Sporting. Door deze statistieken en de namen die waarschijnlijk ontbreken bij benfica speel ik hier de +2, waar de x1 ook een leuke odd van 2.65 heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar el-ganador
Country flagel-ganador in 30-12-2013 20:19 Leden topics
in 30-12-2013 20:19 Leden topics
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
el-ganador:
voor vanacht een tip in de NHL - ice hockey
Columbus blue jackets - Buffalo sabres - Columbus including OT and penals @ 1.58 of winst @ 1.88

@1.5 bwin waar speel jij die?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Sta nu in dit topic met 6 correcte tips uit 8 dus gaat aardig, Voor vannacht icehockey.
5-2 voor Buffalo :(
In het vervolg niet meer stoefen :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Sta nu in dit topic met 6 correcte tips uit 8 dus gaat aardig, Voor vannacht icehockey.
5-2 voor Buffalo :(
In het vervolg niet meer stoefen :p

Haha in het vervolg maar ff afkloppen idd, NHL lijkt de laatste tijd onvoorspelbaar en de gekste uitslagen komen voor.
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag een combi, als ik tijd heb onderbouw ik het nog even maar 2 van de 3 matches beginnen al om half 1.
Ajax winst
Roma DNB
NEC +3 Totale odd @ 2.34
0 Vind ik leuk's
el-ganador:
Voor vandaag een combi, als ik tijd heb onderbouw ik het nog even maar 2 van de 3 matches beginnen al om half 1.
Ajax winst
Roma DNB
NEC +3 Totale odd @ 2.34

Hooppppaaa!!
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag maar weer een combi, onderbouwing voeg ik waarschijnlijk straks toe.
Jong ajax - Fc oss - Jong ajax DNB
Het is nog niet echt bekend in welke opstelling jong ajax aantreed, maar ik verwacht vanavond spelers als Denswil, Duarte en Hoesen erbij omdat zij geen minuten hebben gemaakt in ajax 1 gister, het is moeilijk om een echt team te maken als je elke week met een ander elftal speelt maar de individuele kwaliteit is veel hoger bij ajax en verwacht dat dat de doorslag geeft vanavond, daarbij komt dat ze tegen Fc oss spelen dat onderaan staat in de jupiler leauge en al lang op een overwinning moet wachten.
Angers - Dijon - Angers X1
De franse Ligue 2 kan altijd vele kanten op, al gaat hier mjn voorkeur uit naar Angers dat netjes op de 2e plaats is terug te vinden en bij winst op 2 punten van de koploper kan komen en hebben aan deze week een goed gevoel over gehouden door Sochaux uit te schakelen voor de beker, Dijon staat 4 punten onder Angers maar presteert uit heel zwak, 1 van de 10 uitwedstrijden gingen maar gewonnen dit seizoen en vanavond missen ze een aantal belangrijke basisspelers waaronder hun topscorer Konë.
Real sociedad - Elche - Real sociedad DNB
Olympiakos - Illsiakos - Illsiakos (basket) + 43.5 Dik en dik binnen 83-73
Eerlijk gezegd volg ik deze competitie niet heel intensief, Olympiakos is de nummer 3 uit de griekse basket competitie en Illsiakos de hekkesluiter maar verwacht hier echt niet dat ze met een marge van 43 gaan verliezen, Ook is olympiakos niet altijd een hele sterk scorende ploeg en zitten er mindere matches bij zoals tegen pana (48) en milano (51) punten.
Totale odd @ 2.58
0 Vind ik leuk's
Ik heb vanmorgen ook nog Jong Ajax winst single gepakt @ 1.90 maar deel hem nu ook met jullie nu ik er zekerder van ben na het zien van de opstellingen,
Jong ajax - fc oss - Jong ajax winst @ 1.90
Van der Hart; Ligeon, Van der Hoorn, Denswil, Riedewald; Lobotka, Andersen, Duarte; Sana, Meleg, De Bondt.
Gewoon een hele sterke opstelling, waarvan veel spelers eredivisie ervaring hebben. Het middenveld en verdediging vind ik met name goed.
Mensen lachen om van der hoorn sinds hij bij ajax zit maar heeft toch al een heel seizoen bij Utrecht erop zitten in de eredivisie, ook denswil heeft al aardig wat minuten gemaakt en ook in de champions leuage. Ook duarte erbij op het middenveld is lekker.
0 Vind ik leuk's
(y) Top ,als het goed is mag het ook gezegd worden . ;-)
Die Ilsiakos had ik ook op blogabet gezien.Olympiakos moet binnen 3 dagen nog een zware wedstrijd spelen, stond daar.
Was te laat om hem te spelen .Wedstrijd was al begonnen en Illsiakos stond heel de 1eQ voor.En de lijn ,ik dacht +14.5 leek mij te gevaarlijk.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
(y) Top ,als het goed is mag het ook gezegd worden . ;-)
Die Ilsiakos had ik ook op blogabet gezien.Olympiakos moet binnen 3 dagen nog een zware wedstrijd spelen, stond daar.
Was te laat om hem te spelen .Wedstrijd was al begonnen en Illsiakos stond heel de 1eQ voor.En de lijn ,ik dacht +14.5 leek mij te gevaarlijk.

Thanks boem, waardeer je mening! Die Illsiakos was idd een hele leuke bet, vond die +14.5 ook wat te riskant maar die + 43.5 kon ik echt niet laten liggen voor in men combi, een marge van 44 zo'n groot verschil zit er niet tussen die 2 ploegen en het speelt natuurlijk ook mee dat Olympiakos die wedstrijd donderdag heeft tegen Unicaja.
0 Vind ik leuk's
Zet er alvast wat tips op voor vanavond, aanpassingen of onderbouwing kunnen nog komen

Southampton - Arsenal - Arsenal DNB
2-2 bet is void, wel combi binnen gehaald verder
Southampton is een leuke aanvallende ploeg dat veel speelt met opkomende backs, de ploeg draait tot nu toe goed dit seizoen en dat is ook terug te zien aan de 9e plaats (7 punten voorsprong op nummer 10 villa), echter zie ik ze vanavond geen 3 punten tegen een in goede vorm verkerend Arsenal (7 op rij winst), dit komt met name omdat ze vanavond een aantal belangrijke spelers missen o.a. Lovren en ramirez (beide gebleseerd), Osvaldo(schorsing) Lambert, en wanyama is nog een twijfelgeval.
Brentford - Bristol city - Brentford winst totaal @ 2.25
Brentford is hier de grote favoriet, de ploeg is 16 wedstrijden op rij ongeslagen in de competitie en van die 16 gingen er maarliefst 14 gewonnen en 2 gelijkgespeeld, dan komt vanavond laagvlieger Bristol city op bezoek dat terug is te vinden op de 23e plaats en maar 4 van hun 26 wedstrijden winnend wist af te sluiten, dit zou geen probleem moeten zijn voor Brentford in topvorm vanavond.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Birmingham city - Leicester city - Leicester city x2
QPR - Bolton - QPR DNB
Leyton orient - Coventry - Leyton x1 totaal @ 2.01

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.