Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: El-Ganador

Ik ga vanaf nu ook mijn tips op deze site plaatsen, reacties zijn welkom!
Nacional Madeira - Benfica - Nacional + 2 @ 1.60
Dit is een bekerwedstrijd in Portugal, ik heb hier gekozen voor Nacional omdat zij de beker zowizo serieus nemen en met de sterkste opstelling aantreden, Benfica speelt waarschijnlijk vanavond zonder o.a. Cardozo, Gaitan, Salvio, Matic, Luisao en Cortez.
Nacional is een subtopper in portugal dat probeert aan te haken bij de top, ploegen hebben het hier aardig lastig zo wisten ze in de competitie gelijk te spelen tegen Porto en Sporting. Door deze statistieken en de namen die waarschijnlijk ontbreken bij benfica speel ik hier de +2, waar de x1 ook een leuke odd van 2.65 heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar el-ganador
Country flagel-ganador in 30-12-2013 20:19 Leden topics
in 30-12-2013 20:19 Leden topics
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Alvast een voetbaltip voor morgen omdat ik verwacht dat de odd misschien nog gaat dalen.
Leeds united - Leicester city - Leicester city DNB @ 1.58
Ik speel hier op de huidige koploper Leicester city omdat de ploeg goed voetbal speelt en ik de vorige wedstrijd van ze heb gezien waarin ze de nummer 4 Derby county wat ook goed bezig was met 4-1 opzij zetten, Leicester heeft een sterk team met Nuggant, Schmeichel, Vardy, dyer en Morgan.
Ook is Leicester na derby county de best scorende ploeg in de Championship. Dan gaan we over tot Leeds wat in een dramatische vorm verkeerd en al 6 wedstrijden wacht op een overwinning, de laatste 4 gingen verloren waaronder vorige week tegen hekkesluiter sheffield met maarliefst 6-0... morgen missen ze daarbij ook nog M. Smithh (7x gescoord) door een schorsing. Ik verwacht een moeilijke middag voor Leeds, Leicester winst @ 2.15 is ook een leuke
0 Vind ik leuk's
Dat is een mooie tip (y) Speel deze met je mee
0 Vind ik leuk's
meddavec:
Dat is een mooie tip (y) Speel deze met je mee
thanks man, hij is binnen (y)
0 Vind ik leuk's
Ja klopt nice man speelde hem zelf ook
0 Vind ik leuk's
Vandaag een voetbaltip met een aardige odd
'
AC Milan - Hellas verona - Milan -1 @ 2.11 Helaas 1 doelpuntje tekort kansen waren er.
Het effect van nieuwe trainer Seedorf zal nog niet gelijk te zien zijn bij Milan in deze paar dagen, Hij heeft aangegeven te willen aanvallen met Milan en ze hebben nog steeds veel kwaliteit in het team, ik verwacht dat de komst van Seedorf weer plezier in het spel geeft en ze zich vanavond willen bewijzen voor de 1e x. Ook speelt mee dat ik voor deze bet kies is dat luca toni er niet bij is vanavond en Jorginho verkocht is aan napoli.
Samen maakte zij in de 1e seizoenshelft 16 doelpunten voor Verona en dat is bijna de helft van de doelpuntenproductie, zonder hun zal de aanval verzwakt zijn vanavond. Ook is hellas uit niet de ploeg die het thuis is, in de thuisduels werden 24 punten behaald waar in de uitduels maar 8 punten werden behaald.
0 Vind ik leuk's
Sta nu in dit topic met 6 correcte tips uit 8 dus gaat aardig, Voor vannacht icehockey.
Anaheim Ducks - Winnipig jets - Anaheim including OT en Penalty's @ 1.50 of evt. winst @ 1.75
Anaheim een top thuisploeg in een goeie vorm en de huidige nummer 1 op dit moment, de laatste thuiswedstrijd werd met maarliefst 9-1 gewonnen van Vancouver, de ploeg won 20 van zen 22 thuiswedstrijden en ook is het thuisdoelsaldo ijzersterk van Anaheim met 90 doelpunten voor en 40 tegen. Wininipigs is een laagvlieger dat de laatste 3 wedstrijden wist te winnen tegen mindere teams als edmonton en calgary, vanavond zie ik dat niet gebeuren tegen Anaheim want Winnipigs is een zwakke uitploeg en het wist maar 6 van hun 24 uitwedstrijden te winnen (daarbij komt ook nog dat ze waarschijnlijk de nodige mensen missen).
0 Vind ik leuk's
Ik speel mee op deze tip. Heb niet veel verstand van ice hockey, maar vertrouw op jouw ervaring.
Nog meer tips voor het ice hockey?
0 Vind ik leuk's
bassa:
Ik speel mee op deze tip. Heb niet veel verstand van ice hockey, maar vertrouw op jouw ervaring.
Nog meer tips voor het ice hockey?
Ik heb je pm gestuurd (y)
0 Vind ik leuk's
voor vanacht een tip in de NHL - ice hockey
Columbus blue jackets - Buffalo sabres - Columbus including OT and penals @ 1.58 of winst @ 1.88
Columbus is in topvorm op dit moment en heeft nu 8 wedstrijden op rij gewonnen en dan komt laagvlieger bufallo op bezoek dat is een uitgelezen mogelijkheid voor de 9e overwinning op rij. buffalo verloor de laatste 5 wedstrijden op rij en ook heeft de ploeg ruim het minste punten gescoord uit de hele NHL en zijn ze het enigste team onder de 100 (92), ook is de ploeg uit nog zwakker dan thuis en gingen maarliefst 17 van de 21 partijen verloren. Denk dat Columbus in deze vorm dit gewoon moet gaan winnen
0 Vind ik leuk's
Speel hem met je mee, dank voor de tip! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.