Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: comyngi

Beste,

ik wed al geruime tijd. Ik speel enkel op voetbalmatchen: Vooral de Belgische Jupiler League, Engelse premier league en interlands (kwalificaties, EK, WK).

Hieronder breng ik jullie op de hoogte van de bets die ik speel.

Laat gerust reaties/opmerkingen na!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar comyngi
Country flagcomyngi in 23-11-2015 08:15 Leden topics
in 23-11-2015 08:15 Leden topics
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Champions League morgen:

Zenith - Valencia: ZENITH winst @2.1

Voor wie de uitwedstrijd zag in Valencia, ging Zenith zonder veel moeite 2-3 winnen. Thuis zie ik ze dan ook niet echt in de problemen komen.

Lyon - Gent: Dubbele kans GENT @ 2.3
Thuis gelijkspel, dus de partij leek gelijk op te gaan, maar gezien dat Gent groot deel van de match met 10 speelde en op het einde slechts met 9, zie ik gent minstens een punt rapen in Frankrijk.
0 Vind ik leuk's
Voor deze avond: Crystal palace winst!
0 Vind ik leuk's
Succes met de tips ;-) Voor vanavond inderdaad wel een mooie odd voor dubbele kans Gent @2.3.
0 Vind ik leuk's
comyngi:
Voor deze avond: Crystal palace winst!
0 Vind ik leuk's
comyngi:
Champions League morgen:

Zenith - Valencia: ZENITH winst @2.1

Voor wie de uitwedstrijd zag in Valencia, ging Zenith zonder veel moeite 2-3 winnen. Thuis zie ik ze dan ook niet echt in de problemen komen.

Lyon - Gent: Dubbele kans GENT @ 2.3
Thuis gelijkspel, dus de partij leek gelijk op te gaan, maar gezien dat Gent groot deel van de match met 10 speelde en op het einde slechts met 9, zie ik gent minstens een punt rapen in Frankrijk.

Die ging goed!

Voor vnvnd "safe" combi:
PSG winst, Athletico winst, Real X2 @ 2,1
0 Vind ik leuk's
Vnvnd speel ik ook nog Athletico - Galatasaray U3.5 en X2 M City
0 Vind ik leuk's
comyngi:
comyngi:
Champions League morgen:

Zenith - Valencia: ZENITH winst @2.1

Voor wie de uitwedstrijd zag in Valencia, ging Zenith zonder veel moeite 2-3 winnen. Thuis zie ik ze dan ook niet echt in de problemen komen.

Lyon - Gent: Dubbele kans GENT @ 2.3
Thuis gelijkspel, dus de partij leek gelijk op te gaan, maar gezien dat Gent groot deel van de match met 10 speelde en op het einde slechts met 9, zie ik gent minstens een punt rapen in Frankrijk.

Die ging goed!

Voor vnvnd "safe" combi:
PSG winst, Athletico winst, Real X2 @ 2,1

Die ging ook goed! Enkel jammer van de single X2 Manchester city!
0 Vind ik leuk's
Europa league:

Brugge - napoli: X2 @ 1,45
Lijkt mij de beste bet voor vnvnd. Speel small stage ook Napoli winst.
0 Vind ik leuk's
wat is de onderbouwing hiervan? Ik zie Napoli namelijk best wel met een B-elftal spelen aangezien ze al geplaatst zijn. Brugge daarentegen zal nog steeds moeten en zullen dus waarschijnlijk wel volle inzet tonen. Misschien dat jij wat meer informatie hebt dan ik, maar ik vind het gevaarlijk aangezien de opstelling van Napoli wel eens niet de sterkste kan zijn.
0 Vind ik leuk's
ginneshow:
wat is de onderbouwing hiervan? Ik zie Napoli namelijk best wel met een B-elftal spelen aangezien ze al geplaatst zijn. Brugge daarentegen zal nog steeds moeten en zullen dus waarschijnlijk wel volle inzet tonen. Misschien dat jij wat meer informatie hebt dan ik, maar ik vind het gevaarlijk aangezien de opstelling van Napoli wel eens niet de sterkste kan zijn.

Opstelling weet ik nog niet, maar zelfs met een B- elftal moet napoli dit klaren...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.