Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: comyngi

Beste,

ik wed al geruime tijd. Ik speel enkel op voetbalmatchen: Vooral de Belgische Jupiler League, Engelse premier league en interlands (kwalificaties, EK, WK).

Hieronder breng ik jullie op de hoogte van de bets die ik speel.

Laat gerust reaties/opmerkingen na!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar comyngi
Country flagcomyngi in 23-11-2015 08:15 Leden topics
in 23-11-2015 08:15 Leden topics
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Napoli list players for Bruges, will not travel in Belgium Higuain, Reina, Albiol and Jorginho. Gabbiadini and Mertens are both unavailable because injured.

Gk's:Gabriel, Rafael, Gionta;
Defenders: Maggio, Chiriches, Koulibaly, Strinic, Hysaj, Luperto, Ghoulam;
Midfielders: David Lopez, Chalobah, Valdifiori, Allan, Hamsik;
Strikers: Callejon, Insigne, El Kaddouri, Negro.

The match will be played in an empty stadium.

Napoli will play Inter (leaders) in Serie A monday night.

Napoli has secured no. 1 position in the EL group.
0 Vind ik leuk's
zelfs met de B ploeg zie ik napoli wel winnen hoor.
0 Vind ik leuk's
comyngi:
ginneshow:
wat is de onderbouwing hiervan? Ik zie Napoli namelijk best wel met een B-elftal spelen aangezien ze al geplaatst zijn. Brugge daarentegen zal nog steeds moeten en zullen dus waarschijnlijk wel volle inzet tonen. Misschien dat jij wat meer informatie hebt dan ik, maar ik vind het gevaarlijk aangezien de opstelling van Napoli wel eens niet de sterkste kan zijn.

Opstelling weet ik nog niet, maar zelfs met een B- elftal moet napoli dit klaren...

Zoals ik had voorspelt heeft napoli dus gewonnen met 0-1
0 Vind ik leuk's
Voor vnvnd:

Westerlo - OOSTENDE:

Ik verwacht dat westerlo weinig zal kunnen brengen tegen dit oostende. Dus ik speel high op X2 1,4 en small op 2 2,3
0 Vind ik leuk's
comyngi:
Voor vnvnd:

Westerlo - OOSTENDE:

Ik verwacht dat westerlo weinig zal kunnen brengen tegen dit oostende. Dus ik speel high op X2 1,4 en small op 2 2,3

Ook deze bet gewonnen, met dank aan Akpala die die 0-1 scoorde in de 93'!! :-)
0 Vind ik leuk's
Voor vnvnd speel ik medium stake U2.5 matchgoals napoli - inter milaan en high stake U3.5 matchgoals. Verder zet ik nog iets kleins op Napoli winst. Ik verwacht dat Napoli voluit vooruit gaat voetballen om te winnen omdat ze met een gelijkspel weinig opschieten aangezien de kloof met Inter milaan nu al 2 punten is.
0 Vind ik leuk's
comyngi:
Voor vnvnd speel ik medium stake U2.5 matchgoals napoli - inter milaan en high stake U3.5 matchgoals. Verder zet ik nog iets kleins op Napoli winst. Ik verwacht dat Napoli voluit vooruit gaat voetballen om te winnen omdat ze met een gelijkspel weinig opschieten aangezien de kloof met Inter milaan nu al 2 punten is.

Napoli winst en U3,5 binnen, de medium stake U2,5 ging verloren.
0 Vind ik leuk's
Mijn tips voor vnvnd;

Beker van Belgie: Gent - Zulte: GENT winst. Gewoon omdat zulte echt ondermaats is de laatste weken, terwijl gent in bloedvorm is.
Man city - Hull city: MAN CITY winst.

combi van 1,45 en 1,35, maar schat de slaagkans op 80%
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag 3 mooie singles:

Southampton - Aston Villa: Southampton winst. Gewoon omdat villa bagger is en op verplaatsing nog des te meer @ 1,52

Chelsea - Bournemouth: Chelsea winst. Bij chelsea terug Courbois in doel, wat een groot verschil maakt! Terry ook terug in de verdediging. Ik zie chelsea dit winnen met een simpele 1-0 of 2-0 @ 1,35

Oostende - St Truiden: Oostende winst. Oostende werd niet voor niets herfstkampioen. De laatste wedstrijden iets ondermaats gepresteerd, maar thuis tegen st ruiden zie ik ze simpel de 3 punten pakken! @ 1,68

Good luck!
0 Vind ik leuk's
comyngi:
Voor vandaag 3 mooie singles:

Southampton - Aston Villa: Southampton winst. Gewoon omdat villa bagger is en op verplaatsing nog des te meer @ 1,52

Chelsea - Bournemouth: Chelsea winst. Bij chelsea terug Courbois in doel, wat een groot verschil maakt! Terry ook terug in de verdediging. Ik zie chelsea dit winnen met een simpele 1-0 of 2-0 @ 1,35

Oostende - St Truiden: Oostende winst. Oostende werd niet voor niets herfstkampioen. De laatste wedstrijden iets ondermaats gepresteerd, maar thuis tegen st ruiden zie ik ze simpel de 3 punten pakken! @ 1,68

Good luck!

Een serieuze offday!, alledrie ernaast. Sjans dat ik ook nog Athletico madrid gespeeld heb!

Vnvnd: Bilbao en Liverpool winst
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.