Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: comyngi

Beste,

ik wed al geruime tijd. Ik speel enkel op voetbalmatchen: Vooral de Belgische Jupiler League, Engelse premier league en interlands (kwalificaties, EK, WK).

Hieronder breng ik jullie op de hoogte van de bets die ik speel.

Laat gerust reaties/opmerkingen na!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar comyngi
Country flagcomyngi in 23-11-2015 08:15 Leden topics
in 23-11-2015 08:15 Leden topics
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
We kunnen stilaan beginnen aftellen naar het EK 2016:

Zondag oefenmatch Zwitserland-Belgie: 1x @1.4 of dnb Belgie @1.7 voor hogere odd!
0 Vind ik leuk's
Hierboven moet natuurlijk X2 zijn ;-)
0 Vind ik leuk's
Is België hier wel favoriet eigenlijk? Ik heb het gevoel dat de sfeer op training nogal gezapig is en dat Wilmots zijn spelers eerst even wat rust wil geven. Met al de blessures die er nu zijn denk ik dat de intensiteit voorlopig niet zo hoog is en dat hij eerder een resultaat zal willen halen in de volgende 2 oefenmatchen voor eigen publiek. Zwitserland is verder ook een degelijke ploeg en die zullen misschien iets gemotiveerder zijn en hebben ook het thuisvoordeel. Ik heb iig het gevoel dat de odds veel dichter bij elkaar zouden moeten liggen ipv België duidelijk favoriet bij de bookies momenteel. Met de concurrentiestrijd voorin zal Lukaku (die normaal speelt) wel erg gemotiveerd zijn. BTS @2 lijkt me mss nog wel een goede.
Al iets bekend over de opstelling van beide ploegen of andere meningen?
0 Vind ik leuk's
peboog:
Is België hier wel favoriet eigenlijk? Ik heb het gevoel dat de sfeer op training nogal gezapig is en dat Wilmots zijn spelers eerst even wat rust wil geven. Met al de blessures die er nu zijn denk ik dat de intensiteit voorlopig niet zo hoog is en dat hij eerder een resultaat zal willen halen in de volgende 2 oefenmatchen voor eigen publiek. Zwitserland is verder ook een degelijke ploeg en die zullen misschien iets gemotiveerder zijn en hebben ook het thuisvoordeel. Ik heb iig het gevoel dat de odds veel dichter bij elkaar zouden moeten liggen ipv België duidelijk favoriet bij de bookies momenteel. Met de concurrentiestrijd voorin zal Lukaku (die normaal speelt) wel erg gemotiveerd zijn. BTS @2 lijkt me mss nog wel een goede.
Al iets bekend over de opstelling van beide ploegen of andere meningen?

Opstelling zal zeer waarschijnlijk 4231 zijn. Witsel Fellaini Debruyne Hazard Mertens Lukaku. Enkel de defensie nog wat onzeker. Ik gok op: Vertongen Vermaelen Denayer Alderweireldt.
0 Vind ik leuk's
Line up zwitserland-Belgie:

vertongen vermaelen alderweireldt ciman
dembele fellaini
debruyne
hazard lukaku mertens

Dit is, rekening houdend met de blessures van naingolan, lombaerts, ... een vrij sterke line- up. Ik speel dan ook X2 en dnb belgie voor de hogere odd en mss small stake op winst belgie.
0 Vind ik leuk's
Zwitserland-Belgic: X2
Italie-Schotland dnb Italie

Odd 2
0 Vind ik leuk's
comyngi:
Zwitserland-Belgic: X2
Italie-Schotland dnb Italie

Odd 2

Hopelijk hebben er velen deze mee gespeeld!

Volgende combi:
Belgie-Finland: Over1.5 teamgoals Belgie 1.43
Zweden-Slovenie: Under 3.5 matchgoals 1.22 0-0 BINNEN!
Frankrijk-Schotland: Frankrijk winst 1.55

ik speel deze zowel single als 3-fold. In combi zijn deze 2.7! Deze moet onder normale omstandigheden ALTIJD binnen zijn:

-Belgie kan zich in deze thuismatch nog eens tonen tegen voetbaldwerg finland en met de huidige selectie van Belgie moet dit zeker lukken.
-Zweden speelt zonder Ibrahimovic, dus scorend vermogen onmiddelijk 50% afgenomen.
-Frankrijk laatste thuismatch alvorens het ek. Schotland wist zich alweer niet te plaatsen voor een groot tornooi en verwacht weinig tegenstand.
0 Vind ik leuk's
comyngi:
comyngi:
Zwitserland-Belgic: X2
Italie-Schotland dnb Italie

Odd 2

Hopelijk hebben er velen deze mee gespeeld!

Volgende combi:
Belgie-Finland: Over1.5 teamgoals Belgie 1.43
Zweden-Slovenie: Under 3.5 matchgoals 1.22 0-0 BINNEN!
Frankrijk-Schotland: Frankrijk winst 1.55

ik speel deze zowel single als 3-fold. In combi zijn deze 2.7! Deze moet onder normale omstandigheden ALTIJD binnen zijn:

-Belgie kan zich in deze thuismatch nog eens tonen tegen voetbaldwerg finland en met de huidige selectie van Belgie moet dit zeker lukken.
-Zweden speelt zonder Ibrahimovic, dus scorend vermogen onmiddelijk 50% afgenomen.
-Frankrijk laatste thuismatch alvorens het ek. Schotland wist zich alweer niet te plaatsen voor een groot tornooi en verwacht weinig tegenstand.
0 Vind ik leuk's
Nog een mooie voor morgen:

Polen-Nederland: 1X Polen 1.44
Belgie-Finland: 1 1.28
combi: 1.85

Moet in 90% van de gevallen altijd binnen zijn! Succes!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.