Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Chef

Goed, m'n eigen topic. M'n specialiteit is wel het wielrennen, maar ik bet ook op genoeg andere sporten dus daarvan zullen zo nu en dan tevens tips van voorbij komen. Helaas zag ik pas laat dat Unibet bets voor de Ronde van Denemarken heeft, maar heb zelf nog snel iets kunnen plaatsen.

Cavendish wint in 4 van de 5 gevallen van Bos en de quotering vind ik daarom wel erg fraai. Breschel is geen echte massasprinter, waar Dehaes dat wel is en aardige resultaten boekt dit jaar in kleinere koersen. Deadline is over 5 minuten dus helaas al. Maar zal het voor de komende ritten ook in de gaten houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chefspijker
Country flagchefspijker in 31-07-2013 10:29 Leden topics
in 31-07-2013 10:29 Leden topics
61 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
United gewonnen dankzij tweemaal RvP en dus de combo van zaterdag goed: 20/52,80 = 52,80
Ook de tenniscombo goed. Petkovic in 2 sets langs Pliskova, Serena gunde haar tegenstandster 2 hele games en Nadal staat inmiddels 6-2, 2-0 voor. Die houdt het dus makkelijk binnen de 25,5: 25/62,50 = 62,50
De voetbalcombo fout door de nederlaag van m'n eigen cluppie (Vitesse). Jammer want AZ-Ajax en Anderlecht-Gent leverden wel het gewenste resultaat op. Genk staat wel al 0-1 achter, maar dat doet er dus niet meer toe: 25/110,50 = 0
Bankroll vooraf: 871,35 euro
In play: 70 euro/225,80 euro = 115,30 euro
Bankroll nu: 986,65 euro
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeuj, Unibet heeft weer wielerbets (y) Morgen massasprint in de Eneco Tour. Massasprint is vaak wat gokwerk natuurlijk, maar over deze vier bets heb ik wel een redelijk gevoel. Als een van beide combo's slaagt is het ook al winst. Démare won ruim een week terug nog in Londen, terwijl Bos in Denemarken dag na dag teleurstelde. Ventoso is niet echt van de sprints zoals in de Eneco Tour. Met het gedraai en gekeer op biljartvlakke wegen. Bovendien hebben ze ook nog Rojas en Sanz in de ploeg. Belletti heeft ook concurrentie binnen de ploeg (Appollonio en Hutarovich), maar schat ik voor zo'n vlakke rit in elk geval hoger in dan Ventoso.
Hutarovich stelde in Polen teleur,terwijl Viviani in Amerika nog sprintoverwinningen boekte. Weliswaar in een minder veld, maar enige vorm heeft hij dus wel en ik schat hem sowieso hoger in dan Hutarovich die nog teert op een uitschieter in de Vuelta van 4/5 jaar terug. Toen hij plots één keer een massasprint won. Napolitano is typisch zo'n geblokte sprinter die op de Vlaamse en Nederlandse wegen goed uit de voeten kan. Richeze heb ik dit jaar amper voorin gezien bij massasprints.

Bankroll voor bets: 986,65 euro
Bankroll nu: 936,65 euro
In play: 50/146,80
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik speel ze mee aangezien jij een baas bent (y)
0 Vind ik leuk's
ik denk aan een marathonloper en die daarna het verspringen wint.Wat wil je met zo'n aanloop. :p
Zo denk ik over je bets,ik speel mee ;-)
Ze zijn ondertussen al gezakt naar 2.27 en 3.65
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Nice bets voor het wielrennen. (y) Ik doe ze mee!
0 Vind ik leuk's
Ik doe ze ook mee, aangezien ik van meerdere mensen hoor dat je een baas bent ;)
0 Vind ik leuk's
Ik speel ze mee (y) succes
0 Vind ik leuk's
Ik speel ook mee ! Nu maar hopen dat t goed gaat, anders allemaal de l*l haha
Succes
0 Vind ik leuk's
Shit, moet jullie teleurstellen. De top 25:
1 Renshaw 2 Greipel 3 Nizzolo 4 Richeze 5 Viviani 6 Phinney 7 Van Staeyen 8 Appollonio 9 Petacchi 10 Tleubayev 11 Ventoso 12 Belletti 13 Napolitano 14 Rojas 15 Arberasturi 16 Hutarovich 17 Demare 18 Farrar 19 Sutton 20 Boom 21 D van Poppel 22 Porsev 23 Van Dijk 24 Kittel 25 Stybar
Dus Ventoso 1 plaats voor Belletti (n) En Richeze voor Napolitano (n)
Bankroll vooraf: 936,65 euro
In play: 50/146,80 = 0 euro
Bankroll nu: 936,65 euro
Morgen een paar heuvels in de finale en een aankomststrook van ruim 5 procent. Misschien dat Unibet zich daarin gaat vergissen, even afwachten.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Hmmm niet veel interessante h2h's voor morgen. Heb 1 combo gemaakt en daarnaast paar euro op top 3 Moser ingezet. Ik verwacht de jonge Italiaan in elk geval top 10 en vorig jaar in de Ronde van Polen liet ie al een paar keer zien dat zo'n heuvelachtige aankomst wel wat voor hem is. De quotering vond ik in elk geval te mooi om te laten liggen.
Wat betreft de combo: Spilak is vaak in het najaar slecht en zat vandaag ook achterin het peloton te fietsen toen een groepje met oa Wiggins eraf waaide. Ik denk niet dat hij echt met een klassement bezig is daarom en eerder mikt op een ritzege in het weekend uit een vlucht. Bovendien komt Weening met topvorm uit Polen. Hij heeft wel betere ploeggenoten voor zo'n rit voor morgen (Impey, Keukeleire), maar zal ongetwijfeld voorin willen zitten voor het geval er gaten vallen. Leukemans is gemaakt voor een finale als in de Brabantse Pijl. De finale van morgen is redelijk vergelijkbaar met de Brabantse Pijl van een paar jaar terug met de Bruine Put en Alsemberg als beklimmingen. En Leukemans was in Denemarken ook drie keer top 10. Die heeft dus ook wel vorm.

Bankroll voor bets: 936,65 euro
Bankroll nu: 906,65 euro
In play: 30/139,00
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik heb ze beiden meegespeeld (y) Moser is al goed gedaald nu nog maar 6.50 om in de top 3 te rijden.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.