Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Chef

Goed, m'n eigen topic. M'n specialiteit is wel het wielrennen, maar ik bet ook op genoeg andere sporten dus daarvan zullen zo nu en dan tevens tips van voorbij komen. Helaas zag ik pas laat dat Unibet bets voor de Ronde van Denemarken heeft, maar heb zelf nog snel iets kunnen plaatsen.

Cavendish wint in 4 van de 5 gevallen van Bos en de quotering vind ik daarom wel erg fraai. Breschel is geen echte massasprinter, waar Dehaes dat wel is en aardige resultaten boekt dit jaar in kleinere koersen. Deadline is over 5 minuten dus helaas al. Maar zal het voor de komende ritten ook in de gaten houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chefspijker
Country flagchefspijker in 31-07-2013 10:29 Leden topics
in 31-07-2013 10:29 Leden topics
61 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat een knurft die Haase. 2-0 voorsprong en 2 breakpoints op dat moment weggeven in de derde set... Door die combinatie kan dus een streep. Bak wel in de aanval in Denemarken en Battaglin niet mee. Nog 2 rondjes van 5,5 km daar.
Martin K Nielsen ?@Zenjiin 3m
7 riders in front: Breschel, Bak, Riblon, Vandenbergh, Leukemans, Kelderman, Vinther. #TourOfDenmark #PostDanmarkRundt #PDR
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Breschel de etappe helaas gewonnen. Kelderman derde, dus was het gokje wel waard, scheelde niet veel: 15/40,50 = 0
Bak vierde, Battaglin nog niet gezien in uitslag, maar Bak wint dat dus sowieso: 15/33 = 33
Haase verliest in combinatie: 25/98,75 = 0
55/172,25 = 33 euro
22 euro verlies dus, maar wielrennen wel weer winstgevend.
Daarmee komt de bankroll op 969,20 euro
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Voor vanavond nog twee voetbalcombo's gemaakt. Klijn gevolgd met Ajax + Anderlecht en daarnaast een combo'tje met goals in de Jupiler League. Pik die meestal op vrijdagavonden wel mee voor een tientje. En laat het scorebord dan maar jengelen met veel goals :)

Bankroll voor bets: 969,20 euro
Bankroll nu: 909,20 eur0
In play: 60 euro/153,63 euro
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
In het Zuiden van het land hadden ze geen zin in doelpunten maken: 10/62,13 = 0
Ajax en Anderlecht winnen beide vrij gemakkelijk met 3-0 en 0-4: 50/91,50 = 91,50
31,50 euro winst dus op vrijdagavond
Bankroll vooraf: 909,20 euro
In play: 60 euro/153,63 euro = 91,50 euro
Bankroll nu: 1000,70 euro
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor vandaag twee combo's. Vrij simpel, is er één combo goed, dan hebben we winst (y)

Ik ga er zelfs vanuit dat Groningen en AZ winnen, tenminste, ik geef ze het voordeel van de twijfel. Maar voor de zekerheid toch de dubbele kans gepakt.
Bankroll voor bets: 1000,70 euro
Bankroll nu: 950,70 euro
In play: 50 euro/119,50 euro
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Geen geluk met beide combinaties. Vooral de tweede. Lochte net naast het podium gevallen. Caldwell wel derde en Karlovic in 2 sets gewonnen. Helaas niet voldoende voor winst: 25/59 = 0
Groningen goed ingeschat, AZ duidelijk niet. Of misschien heb ik Heerenveen wel onderschat. Speelden leuk met de jonkies: 25/60,50 = 0
Bankroll vooraf: 950,70 euro
In play: 50 euro/119,50 euro = 0 euro
Bankroll nu: 950,70 euro
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan voor zondag, weer een wielerbet! Ronde van Denemarken sluit af met een sprintetappe en het was zaterdag een mooi dagje voor het Nederlands wielrennen. Na Slagter de TDU in januari wint nu Weening een WT-wedstrijd met de Ronde van Polen. Daarnaast slaat Kelderman een dubbelslag in de tijdrit in Denemarken. Dat laatste trekt mij over de streep om gebruik te maken van de bet Coquard wint van Bos in de afsluitende etappe. De Belkin-ploeg zal gefocust zijn op de eindzege en mogelijk dat Bos bij de tussensprints al in actie moet komen om Bak van bonificatieseconden te houden. Coquard won in de eerste etappe bovendien de pelotonsprint achter de drie vluchters. Terwijl Bos deze week niet vooruit komt. 2,55 is dan een hele mooie quotering om single te spelen (y)

Bankroll voor bets: 950,70 euro
Bankroll nu: 910,70 euro
In play: 40 euro/122,10 euro
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Weer even de balans opmaken.
De wielerbet wederom goed. Coquard 2e achter Cavendish, Bos teleurstellend 13e: 25/63,75: 63,75
Wat een armoedige wedstrijd in Leeuwarden. Vitesse won relatief eenvoudig en Club won ook met horten en stoten. Het gebrek aan goals verpest deze combo dus: 15/58,35 = 0
Bankroll vooraf: 910,70 euro
In play: 40 euro/122,10 euro = 63,75 euro
Bankroll nu: 974,45 euro
Later vandaag eens kijken naar het tennis in Montreal en Toronto.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Thanks voor de tip van Coquard. Speelde hem 4/10 mee!
0 Vind ik leuk's
Ik hoop dat Unibet nog wat doet met de Vuelta a Burgos deze week, maar dat verwacht ik niet. Qua wielrennen wordt het dan wachten tot komende maandag met de Eneco Tour.
Voor vanavond twee tenniscombo's samengesteld. Een van beide goed = winst. Riske is een Amerikaans talent en Bertens heeft het de laatste toernooien erg lastig. Ik zie dat niet direct veranderen ondanks twee gewonnen potjes in kwalificatie. Hetzelfde kan van Wickmayer gezegd worden, erg slecht bezig de laatste maanden. Robson is erg wisselvallig, maar geef haar wel de voorkeur.
Bij de heren Kohlschreiber gepakt op basis van de meningen in het vanmorgen geopende 'tennis-topic'. Daarnaast is de snelle ondergrond een duidelijk voordeel van Tomic tegen Florian Mayer.

Bankroll voor bets: 974,45 euro
Bankroll nu: 924,45 euro
In play: 50 euro/130,50 euro
Zou mooi zijn wanneer ik met deze combo's weer boven het startpunt van 1000 euro uitkom.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Tomic start was goed, maar verder was het wel een hele armzalige partij tegen Mayer. Van beide kanten. Wordt een makkie voor Djoko in de volgende ronde. Kohlschreiber er ook nog af, al deed dat er niet meer toe: 25/63,75 = 0
Robson had zich teruggetrokken waardoor de quotering van de combo zakte naar 1,72. Verlies had ik dus sowieso over beide combo's, ook als Riske wel had gewonnen. Deed ze dus niet. Kwam wel break voor in set 3, maar verloor daarna 3/4 games op rij en wist dat niet meer om te buigen: 25/43,00 = 0
Bankroll vooraf: 924,45 euro
In play: 50 euro/106,75 euro = 0 euro
Bankroll nu: 924,45 euro
Later vandaag eens naar een CL- en tenniscombo kijken.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Dit moet 'm worden:

Bankroll voor bets: 924,45 euro
Bankroll nu: 874,45 euro
In play: 50 euro/135,20 euro
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik zou, buiten de grand slams, niet te veel spelen op tennis, Chef. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de underdog in de 'kleinere tornooien' zeer veel wint en dat dit moeilijk te voorspellen is. Ik speel zelf enkel nog tijdens de grand slams op tennis, waarmee ik de laatste 5 of 6 tornooien steeds winst heb gehaald. De goede spelers zijn hier gewoon meer gemotiveerd om te winnen (meer punten te verdienen, meer geld, meer prestige...) en er zullen bijgevolg minder verrassingen zijn. Daarnaast heb je met tennis bij de meeste bookmakers (zoals Unibet waarop jij speelt) het risico dat je speler opgeeft na set 1 en je je weddenschap verliest.
Als ik een tip mag geven, zou ik, als je toch per sé op tennis wilt blijven spelen, met lagere stakes hierop spelen. Je absolute sterkte is volgens mij wielrennen. Je hebt de afgelopen weken bewezen dat je, volgens mij althans, de beste tipper op vw bent als het op wielrennen aankomt. Hier zou je dan met hogere stakes op kunnen spelen in vergelijking met het tennis.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.