Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Chef

Goed, m'n eigen topic. M'n specialiteit is wel het wielrennen, maar ik bet ook op genoeg andere sporten dus daarvan zullen zo nu en dan tevens tips van voorbij komen. Helaas zag ik pas laat dat Unibet bets voor de Ronde van Denemarken heeft, maar heb zelf nog snel iets kunnen plaatsen.

Cavendish wint in 4 van de 5 gevallen van Bos en de quotering vind ik daarom wel erg fraai. Breschel is geen echte massasprinter, waar Dehaes dat wel is en aardige resultaten boekt dit jaar in kleinere koersen. Deadline is over 5 minuten dus helaas al. Maar zal het voor de komende ritten ook in de gaten houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chefspijker
Country flagchefspijker in 31-07-2013 10:29 Leden topics
in 31-07-2013 10:29 Leden topics
61 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Slechte 2 dagen. Lyon 0-1 is goed, maar Kerber gaat er in een zware 3-setter af. Behoorlijk 50/50, al vond ik Cibulkova wel de terechte winnares: 30/73,20 = 0
Bij de heren gaat Isner eraf in 3 sets en verliest ook Dimitrov verrassend: 20/62 = 0
Bankroll vooraf: 874,45 euro
In play: 50 euro/135,20 euro = 0 euro
Bankroll nu: 874,45 euro
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Vandaag ga ik eens niet op winnaars spelen bij het voetbal, maar voor een goalscombinatie in de Champions League. Ik verwacht bij Zenit en Celtic net als vorige week weinig goals, terwijl ik bij Zulte-PSV minstens 3 (of eigenlijk 4) goals zie vallen. Op basis kansen vorige week plus het feit dat Zulte voor eigen publiek vol op de aanval zal gaan. Bij het tennis gegaan voor de goed serverende Canadezen die er minstens twee tiebreaks uit moeten kunnen slepen.

Bankroll voor bets: 874,45 euro
Bankroll nu: 834,45 euro
In play: 40 euro/138,60 euro
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Heeft Zenit het opeens op de heupen (n) 4-0 al. Daar kan dus een streep voor. Pospisil inmiddels wel al klaar met een positieve uitslag. Als landgenoot Dancevic hetzelfde doet knabbelen we weer ruim 30 euro van het verlies af.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Dancevic maakte het wel waar. Verloor, maar qua aantal games gelijk aan Janowicz. Ruimschoots binnen de marge: 20/73,20 = 73,20
Helaas was de andere combo volledig goed op Zenit na. De Russen moesten het feestje dus als enige verpesten: 20/63,40 = 0
Bankroll vooraf: 834,45 euro
In play: 40 euro/138,60 euro = 73,20 euro
Bankroll nu: 907,65 euro
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor vanavond een ATP- en WTA-combo, vooral de dames ben ik wel redelijk overtuigd van:

Bankroll voor bets: 907,65 euro
Bankroll nu: 857,65 euro
In play: 50 euro/170,50 euro
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik speel Bartoli en Na Li met je mee, maar van een leien dakje gaat het niet :) Na Li wint net na een behoorlijke achterstand in de 3e set en Bartoli staat 1 set achter, ik ben benieuwd...
Edit: Helaas, opgave Bartoli...
0 Vind ik leuk's
Ja beetje jammer van Bartoli. Anders was het met veel geluk (gezien de partij van Li) die combinatie toch succesvol geweest: 30/91,50 = 0
Bij de heren nog minder succesvol. Paire geeft break voorsprong in set 1 weg en verliest uiteindelijk in 3 sets. Ook JMDP eraf tegen Raonic: 20/79 = 0
Bankroll vooraf: 857,65 euro
In play: 50 euro/170,50 euro = 0 euro
Bankroll nu: 857,65 euro
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Vandaag zet ik weer tegen Raonic in. Had al lange blessurebehandeling tegen JMDP. Die inspanning van vannacht kan hem nu misschien wel opbreken. En Gulbis is gewoon een taaie als ie in vorm is. Talent zat die jongen. En we hebben uiteraard weer de goalscombo van de Juup.

Bankroll voor bets: 857,65 euro
Bankroll nu: 797,65 euro
In play: 60 euro/297,95 euro
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Hier waag ik me niet aan (al is het nu toch al te laat), succes! :)
0 Vind ik leuk's
Maar goed ook ;) Tennis wil nog niet echt lukken deze week, al waren Gulbis (verliest 4-6 derde set) en Cibulkova (één game te weinig gepakt) er dichtbij. Cirstea zelfs gewonnen: 15/104,55 = 0
In de Jupiler League zijn ze dit seizoen nog niet zo happig op doelpunten, slechts 2 van de 5 goed: 10/80,70 = 0
Goedmakertje is echter Roda dat met 2-0 wint en Bayern dat met 3-1 wint, waardoor er toch nog winst is vandaag: 35/112,70 = 112,70
Bankroll vooraf: 797,65 euro
In play: 60 euro/297,95 euro = 112,70 euro
Bankroll nu: 910,35 euro
We kruipen weer richting het startbedrag van 1000 euro. Morgenvroeg eens kijken naar een voetbalcombo (Bundesliga en Eredivisie) en een tenniscombo. Hopelijk vanaf zondag weer wielerbets (y)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
hypnotist86:
Ik zou, buiten de grand slams, niet te veel spelen op tennis, Chef. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de underdog in de 'kleinere tornooien' zeer veel wint en dat dit moeilijk te voorspellen is. Ik speel zelf enkel nog tijdens de grand slams op tennis, waarmee ik de laatste 5 of 6 tornooien steeds winst heb gehaald. De goede spelers zijn hier gewoon meer gemotiveerd om te winnen (meer punten te verdienen, meer geld, meer prestige...) en er zullen bijgevolg minder verrassingen zijn. Daarnaast heb je met tennis bij de meeste bookmakers (zoals Unibet waarop jij speelt) het risico dat je speler opgeeft na set 1 en je je weddenschap verliest.
Als ik een tip mag geven, zou ik, als je toch per sé op tennis wilt blijven spelen, met lagere stakes hierop spelen. Je absolute sterkte is volgens mij wielrennen. Je hebt de afgelopen weken bewezen dat je, volgens mij althans, de beste tipper op vw bent als het op wielrennen aankomt. Hier zou je dan met hogere stakes op kunnen spelen in vergelijking met het tennis.

Oh ik zie deze reactie nu pas staan, overheen gekeken. Ach, het gaat mij niet zo zeer om winst maken. Het is natuurlijk mooi meegenomen als je wekelijks een paar honderd euro uit de muur kunt trekken, maar als ik kiet speel vind ik het al mooi genoeg. Ik weet zelf ook dat ik met wielrennen het meest succesvol ben en vooral met livebetten zet ik dan ook gemakkelijk 100 of 200 euro op een bet in. Iets wat ik bij andere sporten eigenlijk niet snel doe. En ik vind het gewoon leuk om dagelijks een combo'tje tennis te maken, aangezien ik het toch volg. Maakt het toch net iets spannender. ;-)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Deze combo's moeten het vandaag doen, al is United-Wigan pas morgenmiddag. Bij tennis vond ik er weinig interessants staan naast de game-handicap voor Pospisil, dus die heb ik gecombineerd met een 18-hole-bet voor het PGA Championship.

Bankroll voor bets: 910,35 euro
Bankroll nu: 850,35 euro
In play: 60 euro/202,20 euro
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
De golf/tenniscombo is geslaagd (y) Pospisil verloor weliswaar, maar pas in de derde set tiebreak nadat hij set 2 met 6-1 had gewonnen. En Simpson liep de derde ronde een stuk beter dan Kaymer. Maakte 5 slagen verschil. Zo'n groot gat had ik ook weer niet verwacht: 20/71 = 71
Helaas is de dubbele kans-combo niet uitgekomen door een late 2-1 van de Eagles: 20/78,40 = 0
De derde en laatste combo van zaterdag staat nog open. Leverkusen en Dortmund winnen eenvoudig, nu moet Man United het nog in 90 minuten afmaken: 20/52,80 = in play
Bankroll vooraf: 850,35 euro
In play: 40 euro/149,40 euro = 71 euro
Bankroll nu: 921,35 euro
In play: 20/52,80 euro
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor vandaag deze twee erbij:

Ik ga er vanuit dat Nadal in twee sets korte metten maakt met Raonic en het vast geen twee tiebreaks worden. Williams moet wel met 2x 6-3 of 6-4, 6-2 kunnen winnen van Cirstea en Petkovic is een zekerheidje voor winst in kwalificatie Cincinnati. Bij het voetbal beetje op save gespeeld met twee dubbele kansen voor de in mijn ogen favorieten, maar gezamenlijk een leuke quotering.
Bankroll voor bets: 921,35 euro
Bankroll nu: 871,35 euro
In play: 70/225,80 euro
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.