Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Chef

Goed, m'n eigen topic. M'n specialiteit is wel het wielrennen, maar ik bet ook op genoeg andere sporten dus daarvan zullen zo nu en dan tevens tips van voorbij komen. Helaas zag ik pas laat dat Unibet bets voor de Ronde van Denemarken heeft, maar heb zelf nog snel iets kunnen plaatsen.

Cavendish wint in 4 van de 5 gevallen van Bos en de quotering vind ik daarom wel erg fraai. Breschel is geen echte massasprinter, waar Dehaes dat wel is en aardige resultaten boekt dit jaar in kleinere koersen. Deadline is over 5 minuten dus helaas al. Maar zal het voor de komende ritten ook in de gaten houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chefspijker
Country flagchefspijker in 31-07-2013 10:29 Leden topics
in 31-07-2013 10:29 Leden topics
61 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel ze mee! (y)
Zie je in Terpstra- De Vreese ook geen Value
De Vreese heeft zich afgelopen dagen leeggereden voor zijn zwarte trui...
Terpstra gaat voor een goed klassement
Dus ik zeg terpstra voor De vreese @ 1.65
0 Vind ik leuk's
Voetbal is een spel, wielrennen een sport.
Heb hem toegevoegd, mooie tip Ruben (y)
Voor wie niet op de chat was, De Vreese woont tegenwoordig in Geraardsbergen en heeft eerder deze week in interviews al aangegeven zich te willen tonen in de rit naar Geraarsbergen op zondag. Dus nog een grote kans dat ie morgen zich nog een beetje inhoudt ook. Dat morgen een ploegmakker vooruit gaat om de punten voor de zwarte trui deels weg te nemen.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Speel ze beide mee. odds zijn al wel aardig gedaald. Voor de combo Langeveld - Kelderman nu nog maar een odd van 2,73..
0 Vind ik leuk's
Ziet er voorlopig goed uit, De Vreese en Tsatevich al gelost. Nu Langeveld nog voor Hoogerland eindigen...
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
En Hoogerland moet momenteel ook passen terwijl Langeveld nog voorin zit :)
Hmm Hoogerland is teruggekeerd. Dat kan dus nog alle kanten op.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Hoogerland wordt close...
0 Vind ik leuk's
Voetbal is een spel, wielrennen een sport.
Hmmm ik zie Langeveld nu nergens meer.... :s
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Hoogerland voor Langeveld helaas.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Combo'tje voor morgen:
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ook die combo ging stuk op één h2h (Breschel vs Leukemans). Hopelijk vanaf zaterdag in Spanje meer succes met wielrennen. Vooral qua livebetten zal er dan wel wat te graaien vallen. Voor vanavond:
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.