Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Chef

Goed, m'n eigen topic. M'n specialiteit is wel het wielrennen, maar ik bet ook op genoeg andere sporten dus daarvan zullen zo nu en dan tevens tips van voorbij komen. Helaas zag ik pas laat dat Unibet bets voor de Ronde van Denemarken heeft, maar heb zelf nog snel iets kunnen plaatsen.

Cavendish wint in 4 van de 5 gevallen van Bos en de quotering vind ik daarom wel erg fraai. Breschel is geen echte massasprinter, waar Dehaes dat wel is en aardige resultaten boekt dit jaar in kleinere koersen. Deadline is over 5 minuten dus helaas al. Maar zal het voor de komende ritten ook in de gaten houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chefspijker
Country flagchefspijker in 31-07-2013 10:29 Leden topics
in 31-07-2013 10:29 Leden topics
61 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jammer dat ze erniet meer op staan want die 2 bets zie ik wel uitkomen :(
0 Vind ik leuk's
De aanvallers hebben het gehaald in Denemarken. Cort Nielsen wint, was samen met Bak en Aistrup vooruit. Tja, dan is het afwachten of een Cavendish nog zin had om te sprinten voor p4... (n)
edit:
Mark Cavendish ?@MarkCavendish 2m
170km straightforward today, followed by a 10km criterium style finish in Denmark. Carnage. Poor @vdbstijncycling crashed. I JUST stopped!
Goed ik hoef niet meer te hopen :D
En morgen waaierrit, daar gaan we ook maar niet op gokken.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
http://www.postdanmarkrundt.dk/docs/elementer/20130731-1707-36.pdf
Haha mazzel hoor. Cavendish 88e, Bos 93e. Dehaes prima 6e, Breschel 73e.
32E inzet, 83,20E uitbetaald dus (y)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Mooi gedaan man :) Jammer dat ik niet op tijd kon meespelen
0 Vind ik leuk's
Goed begonnen Chef. Of goed verder gegaan op je élan van het wielerforum. Ik was helaas te laat om ze mee te spelen.
0 Vind ik leuk's
Zoals gisteren al gezegd, een waaierrit in Denemarken. Grote kans dus dat het peloton uit elkaar geslagen aan de streep komt. Maar vind de quoteringen van Cavendish vs Bos en Farrar vs Breschel toch te mooi om te laten liggen. Bovendien gister een mazzeltje gehad, dus een groot deel van die winst zetten we gewoon in vandaag:

Deadline 12.40 uur!
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik speel hem mee (y) succes :)
0 Vind ik leuk's
Balen, Breschel wint. Aankomst liep nog aardig op.
Maakt de som na 2 bets: 67E inzet, 83,20E uitbetaald
Voor vanavond deze nog gezet. Heb afgelopen week gemerkt dat bij zwemmen het inzetten op duidelijke favorieten wel winstgevend is. Heb met livebetten bij Bwin zo aardig gesprokkeld. Bij Unibet een combo gemaakt:

0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
En de veteraan (Cech) verpest het meteen :-(
92E inzet, 83,20E uitbetaald
Morgen nieuwe kansen (y)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Vandaag geen combinatie voor Denemarken, maar twee singles. Zie er namelijk twee h2h's bij staan met mooie quoteringen. Lastige rit en Bak heeft in rit 1 laten zien dat de vorm er is en wil vol voor het AK gaan. Dan zal hij vandaag voorin moeten eindigen. Battaglin komt pas net terug van een zware val in de Giro. Kelderman voor Breschel is een gokje, maar voor 2,7 wel een waardevol gokje vermoed ik. Kelderman gister ook al goed erbij op de licht oplopende aankomst met p5 en hij gaat voor eindwinst deze week.

Daarnaast is met bankroll werken denk ik makkelijker dan alles bij elkaar op te tellen. Om het overzichtelijk te houden. Ik bet vooral ook live, maar die neem ik dus niet mee in dit topic. Tenzij het eens een bet bij wielrennen bijvoorbeeld is die bij begin etappe open staat voor meer dan een uur.
Start bankroll: 1000 euro
Inmiddels met de eerste 3 bets: 991,20 euro
Bankroll nu: 936,20 euro
In play: 55 euro/172,25 euro
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.