Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

(Tennis)Tips van Remy

Hallo,ben een onbekende voor jullie maar neem elke dag een kijkje op de Voetbalwedden site en wil zelf ook eens mijn tips gaan plaatsen.
Het zullen voornamelijk Tennis tips zijn omdat ik dit het meeste volg en het meeste van af weet maar ook zal ik regelmatig voetbaltips plaatsen.
Remy
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar remyarsenal
Country flagremyarsenal in 7-08-2012 21:38 Leden topics
in 7-08-2012 21:38 Leden topics
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
remyarsenal:
Vandaag begint de US open dan eindelijk!
-Feliciano Lopez @1,70 Unibet, is gewoon een betere speler dan Haase, ondanks zijn wat mindere vorm zie ik hem deze wedstrijd winnen.
juist artikel gelezen op nusport.nl:'Het is erg wisselvallig bij Haase'
http://www.nusport.nl/us-open/2893862/het-erg-wisselvallig-bij-haase.html
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Authom is super lastig man die heeft echt de smaak te pakken.
0 Vind ik leuk's
Klopt zeker, maar phau vind ik echt een onderschatte speler, en als die gewoon ze ding doet gaat die deze wedstrijd gewoon winnen!
Blake is goed bezig staat inmiddels met 2-0 voor
0 Vind ik leuk's
Goed begin van de USO, 3 uit 3
wist zelf ook nog een leuke combo te winnen op tonybet met davydenko blake en Dodig
voor vandaag
Almagro, N - Stepanek, R Almagro, N wint @1,84 Unibet
Dit word een leuke wedstrijd, Stephanek is in vorm en laat goed tennis zien, Almagro heeft zich nog niet laten zien op de hardcourt banen, toch denk ik dat Almagro deze wedstrijd gaat winnen. Fantastische backhand heeft die en kan een tegenstander echt zijn spel op leggen, ik denk niet dat Stephanek dit kan ontregelen ondanks dat dat zijn sterke kant is vandaar mijn pick voor Almagro
Garcia-Lopez, Guillermo - Monaco, J Garcia-Lopez, Guillermo wint 1 set (+2,5) @1,65 Unibet
Vind monaco een hele goede speler maar het is gewoon een feit dat die altijd momenten heeft in een wedstrijd dat die geen bal raakt, ook zie ik dat vandaag weer gebeuren en Garcia-Lopez gaat daarvan profiteren en pakt minstens een setje
Verder nog wat namen die ik speel in een paar combos
-Bennteau @1,30
-Dolgopolov @1,18
-Bellucci @1,28
-Fognini @1,60
En nog 2 leuke gokjes voor de qoutes
-Goffin @5,60
-Stakhovsky @4,60
Veel succes iedereen
0 Vind ik leuk's
opnieuw een lekkere dag gister
voor vandaag speel ik de volgende namen
-Zelmja @1,45
-Kukushkin @1,95
-Ram @2,00
-Gublis - Haas meer dan 36,5 games @1,87
0 Vind ik leuk's
het gaat heerlijk, helaas weinig tijd om me tips te plaatsen maar voor vandaag speel ik het volgende
-Nishikori @1,64 Unibet
-Nishikori - Cilic Meer dan 39,5 Games @1,75 Unibet
-Querrey @3,20 Unibet (is wel een gokje waard)
-Chardy @1,50
-Almagro @1,24
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.