Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

(Tennis)Tips van Remy

Hallo,ben een onbekende voor jullie maar neem elke dag een kijkje op de Voetbalwedden site en wil zelf ook eens mijn tips gaan plaatsen.
Het zullen voornamelijk Tennis tips zijn omdat ik dit het meeste volg en het meeste van af weet maar ook zal ik regelmatig voetbaltips plaatsen.
Remy
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar remyarsenal
Country flagremyarsenal in 7-08-2012 21:38 Leden topics
in 7-08-2012 21:38 Leden topics
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Iets mindere dag gister, Monaco die er helemaal geen zin meer in had en Mayer die gewoon slecht speelde, in me combo moest Cibulkova helaas geblesseerd opgeven..
Voor vandaag geen uitgebreide analyses omdat ik weinig tijd heb maar de volgende namen speel ik
-Raonic @2.25 Unibet
-Troicki +5,5 @1,63 Unibet, hele mooie
-Stosur @1,78 Unibet
-Wozniacki @1,25 Unibet
-Kavcic @1,60 Unibet
Veel succes allemaal
0 Vind ik leuk's
Gister een dagje afwezig en de dag daarvoor een goede dag gehad, hopelijk die nu doortrekken..
Voor vandaag:
Gimeno-Traver, D - Volandri, F - Gimeno-Traver, D Wint @2.08 Unibet
Heb Gimeno-Traver gister zien spelen en die speelde een aardige partij tegen Kavcic, boog een 1-0 achterstand om en eindigde zeer sterk, ook Volandri heeft een aardige partij achter de rug ondanks dat denk ik dat Gimeno-Traver deze partij naar zich toe gaat trekken.
Del Potro, J M - Djokovic, Novak Djokovic wint 2-0 @1.72 Unibet
Del Potro is niet helemaal fit, Djokovic daarin tegen laat een uitstekende indruk achter op hardcourt, vandaar deze pick voor Djokovic
Succes allemaal
0 Vind ik leuk's
Was eventjes afwezig maar ben er inmiddels weer.
Voor vandaag speel ik de volgende namen
ATP
-Dolgopolov @1,52
-Istomin @1,48
-Stakhovsky @1,50
-Harrison @1,82
WTA
-Stephens @2,10
Succes
0 Vind ik leuk's
Istomin en Stakhovsky zie ik verliezen..
0 Vind ik leuk's
Let ook even op Robin Haase tegen nalbandian. @1 2,20 gister sloeg Haase, Davydenko zoek!
0 Vind ik leuk's
remyarsenal:
Was eventjes afwezig maar ben er inmiddels weer.
Voor vandaag speel ik de volgende namen
ATP
-Dolgopolov @1,52
-Istomin @1,48
-Stakhovsky @1,50
-Harrison @1,82
WTA
-Stephens @2,10
ik ga mee.
behalve :Lu Y-H. (Tpe) - Dolgopolov A. (Ukr).revival van dolgopolov denk je? te riskant @1.52 Winston-Salem (USA), hardcourt

henniss gelooft in winst van darcis tegen istomin. ik niet ;-)
bedoel je C.Harrison(usa) tegen Zemlja G. (Slo) ? of Harrison R. (Usa) tegen Granollers-Pujol M. (Esp)?
bij laatste ziet henniss een overwinning van Granollers-Pujol M. (Esp)
wat vind jij van volgende:
Wat zegt je DellAcqua C. (Aus) tegen Wickmayer Y. (Bel) je? Dallas (USA), hardcourt
En durf je Bogomolov A. Jr (Rus) tegen Berdych T. (Cze)@6.5 niet te nemen? Winston-Salem (USA), hardcourt
Bemelmans R. (Bel) @1.34 tegen Sergeyev I. (Ukr)voor US Open (USA) - Qualification, hardcourt
En zie je geen value in Suarez Navarro C. (Esp)@3.8 tegen Errani S. (Ita) New Haven (USA), hardcourt
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik bedoel Ryan Harison tegen Grannollers,
verder denk ik dat berdych gewoon simpel wint en ook Errani zal in straight sets winnen verwacht ik..
van die andere 2 wedstrijden weet ik niet zoveel,
en Dolgopolov ben ik van overtuigd dat die gaat winnen, laatste toernooi voor de USO dus die gaat gewoon winnen
0 Vind ik leuk's
remyarsenal:
Ik bedoel Ryan Harison tegen Grannollers,
verder denk ik dat berdych gewoon simpel wint en ook Errani zal in straight sets winnen verwacht ik..
van die andere 2 wedstrijden weet ik niet zoveel,
en Dolgopolov ben ik van overtuigd dat die gaat winnen, laatste toernooi voor de USO dus die gaat gewoon winnen

THX ,heb toch nog live betje gedaan op Bogomolov A. Jr (Rus) ,toen het 43 voor hem was in 2e set .@11 voor 1€ :p Hier uw rode tekst lost
Henniss had gelijk met darcis ':s'
Kijk er naar uit wat je vandaag hebt ;-)
A Bedene @ 1.40 to beat Z Zhang mss
of R Vinci @ 1.55 to beat C Scheepers
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Weinig tennis vandaag maar toch een tip.
Isner, John - Berdych, T Isner wint @2,15 Unibet
Ik denk dat Isner deze wedstrijd gaat winnen, gister een sterke wedstrijd gespeeld tegen Tsonga en je zag echt dat die dit toernooi opnieuw wilt winnen, ook Berdych heeft een goede wedstrijd achter de rug en wist 2x een break achterstand ongedaan te maken.
ik denk dat Isner deze strijd gaat winnen door zijn sterke service, gister slechts 1x gebroken en serveerde heel sterk, Berdych vond ik ook sterk spelen maar toch denk ik dat Isner deze wedstrijd naar zich toe gaat trekken
In 2009 speelden beide mannen tegen elkaar op het Hardcourt van Washington en deze ontmoeting wist Isner te winnen met 2-1
Als de US open begint zullen er elke dag veel tips komen
0 Vind ik leuk's
Vandaag begint de US open dan eindelijk!
De volgende namen speel ik vandaag
-James blake @1,42 Unibet, Blake is aardig in vorm en heeft wel een aardige voorbereiding achter de rug, Lacko daarin tegen totaal niet en daarom zie ik Blake deze wedstrijd winnen.
-Feliciano Lopez @1,70 Unibet, is gewoon een betere speler dan Haase, ondanks zijn wat mindere vorm zie ik hem deze wedstrijd winnen.
-Bjorn Phau @1,60 Unibet, Phau speelt tegen Authom, een speler die de kwalificaties overtuigend is doorgekomen, Phau heeft een slechte voorbereiding achter de rug maar is gewoon een veel sterkere speler dan Authom, daarom vind ik dit een mooie odd om op te spelen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.