Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

(Tennis)Tips van Remy

Hallo,ben een onbekende voor jullie maar neem elke dag een kijkje op de Voetbalwedden site en wil zelf ook eens mijn tips gaan plaatsen.
Het zullen voornamelijk Tennis tips zijn omdat ik dit het meeste volg en het meeste van af weet maar ook zal ik regelmatig voetbaltips plaatsen.
Remy
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar remyarsenal
Country flagremyarsenal in 7-08-2012 21:38 Leden topics
in 7-08-2012 21:38 Leden topics
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ook gister weer 2 uit 2 dus dat is goed.
Voor vandaag speel ik de volgende namen, helaas geen toelichting ivm tijdsnood.
ATP Cincinnati
Kwalificaties:
-Stakhovsky @1,94
Hoofdtoernooi
- Baghdatis @2,15
- Querry @1,28
Challengers.
-Klizan @1,63
WTA Cincinnati Kwalificaties
-Vania King @1.45
-Bertens @1,50
-Hlavackova @1.50
Succes allemaal
0 Vind ik leuk's
Goede dag gisteren, alles goed, alleen Sam Querry en Baghdatis moeten hun wedstrijd zo nog spelen
Wat ik verder nog speel vandaag:
Troicki - Dodig - Troicki wint @1.70 Unibet
Hier ga ik voor Troicki, ondanks dat Dodig een aardige periode achter de rug heeft en Troicki wat minder zie ik Troicki deze wedstrijd toch naar zich toe trekken simpelweg op kwaliteit.
Benneteau - Istomin Benneteau wint @1.70 Unibet
Hierbij speel ik Benneteau omdat die aardig speelt de laatste tijd, Istomin heeft in Miami voor het laatst op hardcourt gespeeld en dat is een aardige tijd geleden.
Verder speel ik nog een kleine combo met daarin Kvitova en Wawrinka voor 2,34 Totaal.
Succes een ieder.
0 Vind ik leuk's
ik speel de 'kleine combo' met je mee, hebben beide niet op voorhand al gewonnen. Zullen leuke potten worden.
Succes
0 Vind ik leuk's
Mooie combo gewonnen! Bedankt voor je winnende tip! Ben benieuwd of je voor vandaag nog wat tips hebt.
0 Vind ik leuk's
Geen dank! was er zelf ook heel blij mee haha, alleen jammer dat bennteau niet helemaal fit was waardoor die verloor..
Voor Vandaag blijven nog steeds de wedstrijden van Baghdatis en Querry staan, Baghdatis die ik nog voor 2,15 gespeeld heb is nog 1,88 en Querry van 1,28 naar 1,22 dus die is het niet echt meer waard.
Tomic, B - Baker, Brian - Tomic wint @1,62 Unibet
Mooi verhaal van Brian baker die 6 keer geopereerd moest worden in 6 jaar waarnaar die plots vorige jaar zijn tennisracket weer pakte en weer begon te spelen, kwam sterk terug heeft toen een mindere periode achter de rug gehad en gister schakelde die knap Kohlschreiber uit die dik favoriet was volgens de bookies, toch denk ik dat Tomic hem gaat uitschakelen vandaag, lang geleden dat Tomic zo sterk speelde als tegen Harrison wat ook een groot talent is, ik denk dat Tomic deze wedstrijd op zijn service en harde slagen naar zich toe gaat trekken.
Gasquet - Raonic - Raonic wint @1,65 Unibet
Hier ga ik voor Raonic, had verwacht dat zijn qoute nog iets hoger zou liggen, Gasquet een zeer sterk toernooi achter de rug, Raonic een iets minder, Gasquet heeft laten zien dat die tegen Sterke services goed kan weren maar Raonic is meer als een sterke serveerder,deelt goede rake klappen uit en gaat qasquet aan het lopen zetten verwacht ik vandaar mijn pick voor Raonic
Verder speel ik Stephanek (1,25) nog mee om een aantal combos te verhogen, speelt tegen ramos die totaal niet uit de voeten kan op Hardcourt en Stephanek heeft laten zien dat die dat wel aardig kan, lijkt me een vrij zekere.
Succes allemaal.
0 Vind ik leuk's
Tomic- Stephanek
Stephanek-Raonic
Raonic-Tomic
Querry-Baghdatis
inderdaad was slechte optreden van Benneteau.
( tomic goed bezig dit toernooi, en ben zeker een fan van hem )
Heb combi's van 2 gedaan met 5 euro per bet.
Ben benieuwd.
Succes
0 Vind ik leuk's
weer allemaal prima uitgepakt :D
0 Vind ik leuk's
Goed bezig man! Ben benieuwd voor vandaag..
0 Vind ik leuk's
Gaat zeker lekker op t moment..
voor vandaag:
Davydenko, N - Mayer, Florian - Mayer, Florian Wint @1,75 Unibet
Mayer oogt nog niet heel sterk op hardcourt, ondanks zijn overwinning tegen fognini is die niet echt in vorm, davydenko daar in tegen begint weer wat beter te spelen, toch gaat mayer deze wedstrijd simpel winnen omdat t gewoon een betere speler is dan davydenko.
Stepanek, R - Monaco, J - Monaco, J Wint @1,58 Unibet
Pico Monaco, fantastische speler om naar te kijken vind ik, doet altijd zijn best en heeft goede dingen in zijn spel, ook Stepanek vind ik een leuke speler om naar te kijken, technisch zeer sterk en kan een tegenstander echt helemaal gek maken. ik denk dat Monaco hier goed tegen kan en stepanek kapot gaat spelen en aan t lopen zetten vandaar mijn pick voor Monaco
Ook maak ik nog een combo met daarin Nishikori, Del Potro en Cibulkova wat een totale qoute van 2,08 heeft.
Succes een ieder
0 Vind ik leuk's
Ben zelf nog niet uit op wie ik speel Stepanek / Monaco. Stepanek heeft erg sterk gespeeld vorige week op hardcourt en Monaco de afgelopen weken teleurgesteld. Denk wel dat Monaco van de twee de lange adem heeft.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.