Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

(Tennis)Tips van Remy

Hallo,ben een onbekende voor jullie maar neem elke dag een kijkje op de Voetbalwedden site en wil zelf ook eens mijn tips gaan plaatsen.
Het zullen voornamelijk Tennis tips zijn omdat ik dit het meeste volg en het meeste van af weet maar ook zal ik regelmatig voetbaltips plaatsen.
Remy
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar remyarsenal
Country flagremyarsenal in 7-08-2012 21:38 Leden topics
in 7-08-2012 21:38 Leden topics
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gelijk een tip voor vanavond
Raonic, M - Troicki, V - Minder dan 22,5 Games @1.80 Unibet
Verwacht hier een vrij makkelijke zege voor Raonic, Zal zelf niet in de problemen komen door zijn Service en denk dat Troicki niet goed genoeg is om dit te ontregelen en zal zelf een aantal keer gebroken worden.
Verwacht een 6-4 6-3 voor Raonic
0 Vind ik leuk's
Bedankt, had hem met je mee gespeeld.
Hoop nog veel tennis tips van je te zien
(y)
0 Vind ik leuk's
Hoe vaker het kwartje valt, hoe rijker ik word.
Vandaag weer veel leuke partijen op het programma.
Mijn tips voor vandaag zijn de volgende:
Djokovic, Novak - Tomic, B - Meer dan 20,5 Games @1,87 Unibet
Ondanks dat Tomic een vreselijk slechte periode door maakt denk ik toch dat die een kans maakt tegen Djokovic.
Tomic is een jong talent en kan aardig uit de voeten op Hardcourt, ook vind ik Djokovic op het moment niet al te sterk en zal op dit moment zeker niet over Tomic heen gaan lopen. Vandaar de over 20,5 Games.
Youzhny, M - Tipsarevic, J - Youzhny, M Wint @2,32 Unibet
Hier ga ik zeker voor Youzhny, gister een hele goede partij gespeeld tegen de wel wat uit vorm verkerende Kevin Anderson maar alsnog een mooie overwinning.
ook heeft Tipsarevic al een aantal maanden niet op hardcourt gespeeld en dit is een groot verschil dan met de andere banen
Verder hebben deze 2 mannen eerder tegen elkaar gespeeld op hardcourt en beide keren won Youzhny.
Stepanek, R - Del Potro, J M Del Potro, J M wint 2-0 @1,53 Unibet
Heel leuk dat Stepanek gister won van mijn Favoriete speler Dolgopolov maar het was wel duidelijk dat Dolgo niet echt gemotiveerd was door zijn toernooizege in Washington
Del Potro laat zien de laatste weken uitstekend in vorm te zijn en is op deze manier een bedreiging voor de Top 4.
hij gaat deze wedstrijd dan ook simpel winnen met 2-0
Dat was t, mischien komt er vanavond nog wat bij maar dit was m voorlopig.
Remy
0 Vind ik leuk's
Ben het compleet eens met Del Potro kwam tot dezelfde conclusie. Maar met Djokovic - Tomic niet, Tomic speelt te zwak om een set te pakken naar mijn mening. De enige mogelijkheid dat het lukt is als Djokovic puur speelt om zijn inschrijfgeld te krijgen.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Slechte dag gehad gister maar ook dat hoort erbij, we gaan weer door vandaag..
mijn tips voor vandaag:
Cilic, M - Tipsarevic, J - Cilic, M Wint @1,97 Unibet
Hier ga ik voor Cilic, Beide mannen zijn in vorm maar vind Cilic toch een iets betere Hardcourt speler dan Tipsarevic, dit blijkt ook uit de onderlinge resultaten, in de laatste 3 jaar hebben ze 7 keer tegen elkaar gespeeld op hardcourt en hiervan won Cilic er 6, vandaar dat ik voor Cilic ga.
Haas, Tommy - Stepanek, R Haas, Tommy Wint @1,50 Unibet
Haas laat zien dat die echt weer speelt zoals in ze oude tijd, is goed in vorm en verliest niet gauw het hoofd, vind m simpelweg een betere speler als stepanek vandaar mijn keus voor Haas.
Verder vind ik de qoute voor Raonic een mooie, 2,44 tegen Murray en deze ga ik zeker spelen.
dat was m weer, veel succes iedereen die ze mee speelt.
0 Vind ik leuk's
Bovenstaande wedstrijden zijn gister niet gespeeld, alleen heeft Murray het toernooi verlaten wegens een 'blessure'
Verder voor vandaag:
Bartoli, Marion - Kvitova, Petra Bartoli, Marion Wint @2.10 Unibet
Ik heb Kvitova zien spelen in de vorige ronde tegen Pervak en het leek wel alsof ze veel te traag was voor deze baan, Bartoli heeft een goede partij achter de rug en daarom denk ik dat Bartoli deze eruit trekt.
0 Vind ik leuk's
remyarsenal:
Bovenstaande wedstrijden zijn gister niet gespeeld, alleen heeft Murray het toernooi verlaten wegens een 'blessure'
Verder voor vandaag:
Bartoli, Marion - Kvitova, Petra Bartoli, Marion Wint @2.10 Unibet
Ik heb Kvitova zien spelen in de vorige ronde tegen Pervak en het leek wel alsof ze veel te traag was voor deze baan, Bartoli heeft een goede partij achter de rug en daarom denk ik dat Bartoli deze eruit trekt.

Ben vooral benieuwd naar deze partij, Blijf het opmerkelijk vinden dat Kvitova op indoor hard een beest is en op hard een stuk meer moeite heeft. Bartoli daarentegen een zeer wisselvallige speelster. Hoop dat je um pakt de value zit er zeker in. Zonde overigens van de walkover van Murray
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Klopt, vind Kvitova echt een hele rare speelster ook ja, zeker zonde van Murray maar hij is alleen die 1ste wedstrijd gaan spelen tegen Cippolla zodat die geen boete zou krijgen van de tennisbond.. jammer
0 Vind ik leuk's
Opnieuw niet een al te beste dag, Gelukkig dat Haas een 1-0 achterstand nog kon ombuigen..
Voor zometeen speel ik nog Gasquet tegen Fish voor 1,86.
Ook speel ik Bozoljac tegen Mcclune voor 1,83
0 Vind ik leuk's
Gister een goede avond 2 uit 2,
Voor zometeen speel ik een Combo met daarin Fognini, en Chardy. beide zijn kwalificaties voor het masters toernooi van Cicinatti
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.