Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mijn tips: draco

Zie dat de meeste hier hun tips en bets waarop ze spelen meedelen , dus bij deze wat ik verwacht van de komende voetbalwedstrijden
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 31-10-2011 17:20 Leden topics
in 31-10-2011 17:20 Leden topics
188 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wel draco ik ben echt benieuwd naar uw tips en bets.Welkom met uwe topic en zal geregeld eens kijken hoe je het doet.
Speel je met een vaste pot??? (y) (y) (y) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
Na verlies van mijn eerste combo , nog vlug voor de start een bijkomende bet geplaatst
combo van
Stoke over 1,5 goals @ 1,30
Sevilla hc -1 @ 2,02
totaal 2,63
dit om verlies van 1é combo goed te maken , hopelijk
succes allen
update 22.00 u
1é combo verloren door FC Midtjyland die weigerde 2é goal te scoren ( Den Bosch was 6 goals en in minuut 50 staat Sevilla 1-0 voor , dus die match zie ik ze wel winnen )
2é combo verloren door Belinzona , zijn 2 goals te weinig gescoord , Stoke staat nu 0-2 achter , dus was ok en Nantes staat 0-1 in minuut 85 , daar zie ik geen 2 goals meer te vallen , maar alles is mogelijk in voetbal )
Conclusie : beide combo's verloren door 1 match verkeerd , dus voordeel combo's tegenover singles , die discussie is hier al dikwijls ter sprake gekomen , maar ze komt blijkbaar weer uit
Want de 3é combo betreft : stand bij Stoke ( minuut 55 ) is 0-2 ; dus die heb ik en stand bij Sevilla ( minuut 55 ) is 1-0 , daar hoop ik nog 1 goal en met deze combo kan ik break even spelen , dus geen winst of verlies vandaag
succes aan de rest
0 Vind ik leuk's
Bon , eindconclusie
Wat een k*t avond
Telkens 1 mis in mijn combo's
En wat mij vooral opvalt , is dat alle matchen waar reeds de ganse dag over gesproken is via chat en forum , die (feitelijk ) winners zouden zijn , dan ze bijna allemaal tegenvielen en niet deden wat van hen verwacht werd : Stokes dat verloor met 1-3 , Sevilla met 1-2 ; Midtjyland gelijkspel , Greuther die thuis verloor net als Valerenga ; allemaal namen die ik de revue zag passeren deze dag
Hopelijk heeft ieder morgen meer succes en "chance"' bij de Champions League
PS : misschien tip ( nuttig of niet , daar doe je mee wat je wilt ) maar voor Genk - Chelsea zie ik beide teams scoren ( @ 2,10 ) , en ik zou zelfs niet verschieten als de goals bij Genk van de voet van Kevin De Bruyne is ( staat aan 6,50 = leuk als funbet )
0 Vind ik leuk's
voor vandaag speel ik buiten bets op de Champions League ( volgen later ) ook nog deze combo
West Ham United - Bristol City : 1 @ 1,35
Southampton - Peterborough United : over 2,5 @ 1,43
Crystal Palace - Portsmouth : over 1,5 @ 1,30
totaal @ 2,51
0 Vind ik leuk's
Bon , niet zoveel geluk gehad de vorige dagen ( net als zovele andere hier heb ik gemerkt )
Dus nieuwe dag en nieuwe kansen
Voorlopig 2 combo's voor deze avond
Ajax - Dinamo Zagreb : 1 @ 1,42
Benfica - Basel : 1 @ 1,35
Manchester United - Otelul : over 2,5 @ 1,45
totaal @ 2,78
Bayern Munchen - Napoli : 1 @ 1,30
Inter - Lille : under 2,5 @ 1,70
Villareal - Manchester City : over 1,5 @ 1,25
totaal @ 2,76
0 Vind ik leuk's
En met 1 € doe ik volgende funbet
To score :
Doumbia ( CSKA ) @ 2,70
Cesar Bruno ( Benfica ) @ 3,20
Rooney ( Man U ) @ 1,65
Gomez ( Bayern M ) @ 1,80
totaal @ 25,66
0 Vind ik leuk's
De Champions en europa league waren niet zo denderend ( net als voor zovele hier denk ik ) de ploegen waar bijna iedereen zeker van was lieten ons in de steek
Maar gelukkig is de normale competitie iets "normaler" en voorspelbaarder ( soms )
Voor deze avond heb ik volgende ploegen staan die voor mij wel voor winst kunnen gaan , combo's maak ik nog niet , ik heb 9 ploegen waar ik goed gevoel bij heb en zal later op de dat 3 combo's maken van elk 3 ploegen ( uit mijn lijst hier )
AA Gent - Mechelen : 1 @ 1,40
Vannes - Creteil : 1 @ 1,80
Etoile Frejus St Raphael - Luzenac : 1 @ 1,55
VVV Venlo - Excelsior Rotterdam : 1 @ 1,58
Fortuna Sittard - Eindhoven : 2 @ 2,15
AGOVV - Sparta Rotterdam : 2 @ 1,50
Helmond Sport - BV Veendam : 1 @ 1,62
Fortuna Dusseldorf - Dynamo Dresden : 1 @ 1,40
Sivasspor - Fenerbache : 2 @ 1,85
veel succes allen (y)
0 Vind ik leuk's
mijn combo's voor deze avond :
1)
Fortuna Dusseldorf - Dynamo Dresden : 1 @ 1,40
Vannes - Creteil : 1 @ 1,67
Frejus - Luzenac : 1 @ 1,55
totaal @ 3,62
2)
Helmond Sport - BV Veendam : 1 @ 1,75
AA Gent - Mechelen : thuisploeg scoort in beide helften @ 2,00
FC Zwolle - Willem II : thuisploeg scoort in beide helften @ 2,00
totaal @ 7,00
3)
AGOVV - Sparta Rotterdam : 2 @ 1,45
Cambuur - MVV Maastricht : over 2,5 goals @ 1,45
Fortuna Sittard - FC Eindhoven : over 2,5 goals @ 1,50
Sivasspor - Fenerbache : over 2,5 goals @ 1,85
totaal @ 5,83
En dan geef ik graag volgende SUPERTIP mee voor nu zondag 6 november 16 uur wedstrijden UEFA U19 Championship ( unibet )
- Hongarije U19 - Faroe Eilanden en - San Marino U19 - Portugal U19
je kan bij Unibet ( normaal gezien , was vandaag toch het geval voor de heen matchen ) spelen via Live Betting
en dan moet je spelen op aantal goals bij elke match ( uitslag vandaag : Hongarije - San Marino 5-0 en Portugal -Faroe 9-1 )
Deze middag heb ik samen met andere leden op het forum deze matchen gevolgd en zelf had ik volgende combo's samengesteld
A) allebei de matchen over 3,5 goals B) portugal over 4,5 goals C) combo hongarije scoort 5 x en portugal over 3,5 goals
E) combo hongarije scoort 5 x en portugal over 4,5 goals F) hongarije over 4,5 en portugal over 5,5 goals
zoals jullie zien zijn de 5 bets gelukt en heb ik over tijdspanne van 1 wedstrijd mijn inzet x 5 kunnen doen
Op de chat werden deze wedstrijden ook goed gevolgd en hebben andere ook genoten van al deze goals en zo hun bankroll mooi kunnen bijvullen
Dus nu zondag zijn de terugmatchen en ik voorspel weer een overvloed aan goals
DOEN !!!!!
alle info hier : http://www.soccerway.com/international/europe/uefa-u19-championship/2011-2012/qualifying-round/group-1/
0 Vind ik leuk's
om mijn SUPERTIP bijkomende motivatie te geven , hierbij de screens van mijn 5 combo's die plaatste op de vorige besproken matchen
0 Vind ik leuk's
Later deze avond is het weer Braziliaans voetbal , en dit staat gelijk aan veel goals
Heb dan ook ( om te starten , want meer inzetten doe ik deze avond via live betten unibet ) reeds nu al deze combo aangemaakt
Atletico PR - Atletico GO : over 2,5
Palmeiras - Coritiba : over 1,5
Americana MG - Corinthians : over 2,5
Avai - Ceara : over 2,5
Flamengo - Cruzeiro : over 1,5
Santos - Vasco Da Gama : over 1,5
totaal : @ 11,66
succes allen
ps : voor de belgen , straks ook ff inzetten op Sven Nys die in Ronse veldrijden wint (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.