Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mijn tips: draco

Zie dat de meeste hier hun tips en bets waarop ze spelen meedelen , dus bij deze wat ik verwacht van de komende voetbalwedstrijden
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 31-10-2011 17:20 Leden topics
in 31-10-2011 17:20 Leden topics
188 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thanks een mooie combo, ik kom echter op 13,44 uit das dus nog beter!
0 Vind ik leuk's
En dan geef ik graag volgende SUPERTIP mee voor nu zondag 6 november 16 uur wedstrijden UEFA U19 Championship ( unibet ) - Hongarije U19 - Faroe Eilanden en - San Marino U19 - Portugal U19 je kan bij Unibet ( normaal gezien , was vandaag toch het geval voor de heen matchen ) spelen via Live Betting en dan moet je spelen op aantal goals bij elke match ( uitslag vandaag : Hongarije - San Marino 5-0 en Portugal -Faroe 9-1 ) Deze middag heb ik samen met andere leden op het forum deze matchen gevolgd en zelf had ik volgende combo's samengesteld A) allebei de matchen over 3,5 goals B) portugal over 4,5 goals C) combo hongarije scoort 5 x en portugal over 3,5 goals E) combo hongarije scoort 5 x en portugal over 4,5 goals F) hongarije over 4,5 en portugal over 5,5 goals zoals jullie zien zijn de 5 bets gelukt en heb ik over tijdspanne van 1 wedstrijd mijn inzet x 5 kunnen doen Op de chat werden deze wedstrijden ook goed gevolgd en hebben andere ook genoten van al deze goals en zo hun bankroll mooi kunnen bijvullen Dus nu zondag zijn de terugmatchen en ik voorspel weer een overvloed aan goals DOEN !!!!! alle info hier : http://www.soccerway.com/international/europe/uefa-u19-championship/2011-2012/qualifying-round/group-1/
leuke tip, maar ik zie hem niet staan op unibet. ook niet bij live bet. zie ik hem nou over het hoofd??
0 Vind ik leuk's
robbieharteveld:
En dan geef ik graag volgende SUPERTIP mee voor nu zondag 6 november 16 uur wedstrijden UEFA U19 Championship ( unibet ) - Hongarije U19 - Faroe Eilanden en - San Marino U19 - Portugal U19 je kan bij Unibet ( normaal gezien , was vandaag toch het geval voor de heen matchen ) spelen via Live Betting en dan moet je spelen op aantal goals bij elke match ( uitslag vandaag : Hongarije - San Marino 5-0 en Portugal -Faroe 9-1 ) Deze middag heb ik samen met andere leden op het forum deze matchen gevolgd en zelf had ik volgende combo's samengesteld A) allebei de matchen over 3,5 goals B) portugal over 4,5 goals C) combo hongarije scoort 5 x en portugal over 3,5 goals E) combo hongarije scoort 5 x en portugal over 4,5 goals F) hongarije over 4,5 en portugal over 5,5 goals zoals jullie zien zijn de 5 bets gelukt en heb ik over tijdspanne van 1 wedstrijd mijn inzet x 5 kunnen doen Op de chat werden deze wedstrijden ook goed gevolgd en hebben andere ook genoten van al deze goals en zo hun bankroll mooi kunnen bijvullen Dus nu zondag zijn de terugmatchen en ik voorspel weer een overvloed aan goals DOEN !!!!! alle info hier : http://www.soccerway.com/international/europe/uefa-u19-championship/2011-2012/qualifying-round/group-1/

leuke tip, maar ik zie hem niet staan op unibet. ook niet bij live bet. zie ik hem nou over het hoofd??
idd , blijkbaar zijn de matchen verwijdert bij unibet , ik denk dat ze met de vorige iets te veel verlies geleden hebben , wegens het aantal gescoorde goals
maar ik blijf die competitie volgen , die is nog niet voorbij ( zie de link ) er komen daar nog leuke matchen aan , en hopelijk worden die wel opgenomen bij unibet
ps : misschien zijn ze wel bij een andere bookie te vinden
0 Vind ik leuk's

Beide matchen zijn gespeeld en dit is de uitslag :
Portugal U19 - San Marino U19 : 6-0
Hongarije U19 - Faroe Eilanden U19 : 3-1
Bij deze was mijn super tip dus wel deze naam waard , alleen jammer dat Unibet die matchen uit zijn lijst heeft genomen ( waarschijnlijk iets te veel op gewed de vorige maal en zodoende iets te veel verlies erop gemaakt )
Maar er zijn nog matchen in deze competitie de komende dagen , dus misschien ff het volgen waard
0 Vind ik leuk's
Regelmatig zal ik ook proberen een print screen te plaatsen van de matchen die ik voorspeld heb en ook gespeeld
Ik doe dit niet om te stoefen , maar gewoon om te laten zien dat wanneer ik (eventuele goeie ) tips doorgeef , ik zelf effectief ook die tips speel
Want het zou niet fair van mij zijn , om jullie tips te geven en ik ze dan zelf niet te spelen
Ga niet van elke bet die ik speel een printscreen maken , maar zoals in geval van vorige printscreen hierboven , van de iets mooiere tips ( die dan ook liefst , zoals nu , winnende tips zijn )
Maar vergeet niet , ik ben geen helderziende , ik kom niet uit "back to the future " en heb dus geen boekje waarin de uitslagen van de te spelen matchen staan , ik kan er ook serieus naast zitten ( zie bijv eerste tips , waar ik bijna overal 1 match ernaast zat ) en dus ook verliezen ;-)
0 Vind ik leuk's
En deze is van de tip deze nacht die ik doorgaf op de chat , toen mij gevraagd werd wat te spelen : De meeste hadden ook al LA Galaxy - Real Salt Lake in gedachten , maar ik wou die spelen in combo en dan heb ik SKA Energiya - Gazovik ( rusland , 1é divisie ) voorgestelt met SKA to win
Zelf heb ik die genomen in mijn combo's , eens met LA Galaxy to win en eens met LA Galaxy over 2,5 goals ( risico , want mocht SKA niet winnen , dan waren beide combo's om zeep , en die van sommige leden ook )
Maar gelukkig voor mij , en hen , heeft SKA zijn match gewonnen met 2-1 , net als LA Galaxy 3-1 , wat maakt dat beide combo's goed afgelopen zijn
Bij deze printscreen van 1 combo
0 Vind ik leuk's
vandaag niet zoveel te rapen qua matchen maar ik heb er 7 gevonden waar ik wel iets in zie , en waar ik straks 2 combo's zal mee maken , eentje van 3 en eentje van 4
Dit zijn de matchen en de opties waar ik mee zal spelen
Boca Unidos - CA Atlanta : 1 @ 1,65
St Johnstone - Aberdeen : under 2,5 @ 1,57
Chelmsford City - Dorchester Town : 1 @ 1,57
Lens - Sedan : BTS @ 1,85
Delemont - Wil 1900 : over 2,5 @ 1,45
Maccabi Tel Aviv - Beitar Jerusalem : 1 @ 1,30
Targu Mures - Rapid Boekarest : BTS @ 2,10 ( denk dit de meest risicovolle is , maar dat kunnen de andere ook zijn
Juiste samenstelling van de combo's volgt later
En met deze combo's speel ik vandaag
Delemont - Wil 1900 : over 2,5 @ 1,45
Chelmsford City - Dorchester Town : 1 @ 1,57
Maccabi Tel Aviv - Beitar Jerusalem : 1 @ 1,30
Boca Unidos - CA Atlanta : 1 @ 1,65
totaal @ 4,78
St Johnstone - Aberdeen : under 2,5 @ 1,57
Lens - Sedan : BTS @ 1,85
Targu Mures - Rapid Boekarest : BTS @ 2,10
totaal @ 5,81
succes aan allen
0 Vind ik leuk's
Kleine update al
Zoals ik hierboven al schreef bleek de match Targu - Rapid Boekarest de meest risicovolle te zijn , er werd namelijk enkel gescoord door de uitploeg
Tevens is de match tussen St Johnstone - Aberdeen afgelast wegens "mistproblemen"
Heb dan nog volgende combo aangemaakt
Erzgebirge Aue - Eintracht Frankfurt : 2 @ 1,68
Hyde United - Blyth Spartans : 1 @ 1,35
Lens - Sedan : BTS @ 1,85
totaal @ 4,20
veel succes allen (y)
0 Vind ik leuk's
Conclusie van deze avond , nadat de 1é combo mislukte bleek de andere hetzelfde te doen (n)
De combo die ik als laatste aanmaakte bleek gelukkig nog de beste te zijn (y)
Eindresultaat van deze avond : 3 combo's aangemaakt , 1 correct waarbij ik met deze toch nog een "kleine" winst binnenhaal , dus geen verlies vandaag (y)
0 Vind ik leuk's
Dit is mijn combo voor deze nacht
LDU Quito - El Nacional : 1 @ 1,45
Arsenal de Sarandi - San Martin San Juan : BTS @ 1,95
Myanmar U19 - Maleisie U19 @ 1,57
totaal @ 4,44
veel succes (y)
UPDATE :
combo niet correct , San Martin San Juan kreeg rode kaart en kon niet scoren
heb dan maar live bet ingezet op winst voor LDU Quito toen het 1-1 stond in minuut 70 ; odd 2,30
eindstand 2-1 ( minuut 86 viel de bevrijdende goal ) ; dus combo mislukt maar toch kleine winst door live bet
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.